וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "חלק בכו, חלק צעקו"

ורמוט והפועל תל אביב התקשו לעכל את ההפסד הדרמטי בדרבי: "לוזרים, אנחנו שוברים שיאים". ליאור לוי מירר בבכי, האוהדים זעמו, זעקו לעבר השחקנים "תורידו את החולצות" ובן שמעון הודה: "זו טרגדיה ספורטיבית"

התגובות אחרי ה-2:3 המיתולוגי בדרבי של תל אביב/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אוהדי הפועל תל אביב חשבו שסוף סוף הם יוכלו לחייך. אחרי ארבעה הפסדים רצופים למכבי תל אביב בדרבי, האדומים היו קרובים לרשום הערב (שני) ניצחון מתוק, אך איכשהו הצליחו לשמוט יתרון 1:2 בסיום, והפסידו 3:2 במשחק שחתם את העונה הסדירה בליגת העל. רן בן שמעון וחבורתו מסיימים את העונה במקום השישי. האדומים הצליחו לחזור מפיגור לאחר שערן זהבי ניצל טעות איומה של בוריס קליימן והעלה את מכבי תל אביב ליתרון 0:1.

הכל השתנה כשראדה פריצה חבט בחרסיסיץ' והורחק בדקה ה-38. חמש דקות לאחר מכן עומר דמארי איזן בנגיחה, ובדקה ה-86 העניק לאדומים יתרון עם פנדל לאחר הכשלה של חואן פאבלו על גילי ורמוט. אלא שאז הגיע טל בן חיים, פרץ באגף וסחט פנדל, אותו תירגם ערן זהבי לשער שוויון, שקבע 2:2 דרמטי. ואז, שניות לפני שריקת הסיום, זהבי, שוב הוא, גלגל פנימה במתפרצת, חגג שלושער ענק וקבע הפסד 3:2 עצוב במיוחד לאדומים. החדשות הרעות? הסיוט של האדומים עלול לחזור בשבוע הבא, כשהם יפגשו את היריבה העירונית לעוד דרבי, כשהפעם היא זו שתארח.

אחרי דרמת ענק: 2:3 למכבי תל אביב בדרבי, שלושער לזהבי

סוזה בעננים אחרי הניצחון: "זה מראה כמה אופי יש לנו"

לוח המשחקים המלא בפלייאוף העליון

שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. ברני ארדוב
נותר בהלם. עומר דמארי/ברני ארדוב

גם ביציעים לא הכל עבר בשקט. שלושה אוהדי הפועל תל אביב הניפו במחצית הראשונה שלט עם הכיתוב 'סופר יודנראט'. הם הוצאו אל מחוץ למגרש והפועל תל אביב הודיעה שהמנויים שלהם הוחרמו. השופט אלי חכמון יציין בדו"ח השיפוט שלו את המצית שנזרקה לעבר פריצה לאחר שהורחק, את המטבע שנזרק על הקוון מיציע 13 שאכלס את אוהדי הפועל תל אביב וכן את השלט שהניפו כמה אוהדים אדומים ("סופר יודנראט", באנגלית). מן העבר השני, תצוין גם כניסתם של מספר אוהדי מכבי תל אביב לכר הדשא לאחר השער השלישי של זהבי.

בסיום, אוהדי הפועל תל אביב הזועמים התגודדו סביב חדר ההלבשה וצעקו לעבר השחקנים: "תורידו את החולצות", "לוזרים", ו-"סמרטוטים". עשרות אוהדי הפועל תל אביב המתינו לשחקנים, קיללו וקראו לבן שמעון להתפטר. המגן ליאור לוי יצא מחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי ולא מצליח להירגע. רק לאחר שעה ארוכה יצא האוטובוס עם השחקנים (וללא רן בן שמעון) אל עבר מתחם וולפסון, לקול שריקות הבוז והקללות של האוהדים, כשרק המשטרה מנעה מהם גישה.

כ-30 אוהדים המתינו במתחם וולפסון לאוטובוס הפועל תל אביב לאחר ההפסד בדרבי. עם ירידת השחקנים מהאוטובוס במתחם האימונים, החלו האוהדים לקלל ולהטיח האשמות בשחקני הקבוצה, כאשר מרבית האש כוונה לעבר המאמן רן בן שמעון. האוהדים כעסו מאוד גם על בוריס קליימן, שספג לטענתם שני שערים באשמתו ועל אוראל דגני, שזכה לביקורת קשה על הפנדל לו גרם. עם כניסת השחקנים למכוניותיהם, ניסו מספר אוהדים לדבר עם עומר דמארי, אך המשטרה מנעה כל מגע עם השחקן. בסיום עימות קצר עם השוטרים עזבו האוהדים את מתחם האימונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. ברני ארדוב
רן בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון התקשה לעכל את ההפסד הדרמטי ואמר בסיום: "זה הפסד אכזרי, זה סיפור העונה שלנו. שיחקנו מצוין וקיבלנו גולים נאיביים. אני לא מאלה שמחפשים אשמים, יש עוד שבוע עוד דרבי, זה כואב לאוהדים המדהימים שלנו. לא כל דבר אפשר להסביר בצורה מדויקת. השחקנים מאוד נסערים מטבע הדברים, אבל זה חלק מהחיים. ההפסד הזה כואב מאוד, זה לא היה צריך לבוא".

עוד התייחס בן שמעון לאוהדים, שקראו לו להתפטר: "זה רגע מאוד קשה, יש לנו עשרה משחקים בפלייאוף ויש לנו עוד משימות השנה. נבוא לנצח לא משנה מה יהיה, כל עוד אני מאמן הקבוצה הזאת נעשה הכל, עם שכחה של ההפסד הקודם, כואב ככל שיהיה. זה קורה לנו הרבה מאוד. אני מבין את הכעס והתסכול של האוהדים, זה משחק שהיינו צריכים לקחת. נצטרך לנצח קבוצות מהפלייאוף העליון, בניגוד למה שקרה לנו לאורך העונה. הייתה קבוצה טובה על הדשא, זו סוג של טרגדיה ספורטיבית".

גילי ורמוט נשמע כאוב מכולם, ואמר בסיום: "אנחנו די המומים. עשינו הכול טוב, הכול נכון, הכול הלך לפי התכנית. אפילו נתנו גול בפנדל בדקה ה-90, אבל התקפה אחר כך אנחנו כרגיל בועטים בדלי ומפסידים את המשחק. אתה חושב שכבר עברת הכול בכדורגל... אנחנו שוברים שיאים, לוזרים. זה ההפסד הכי כואב שהיה לי בחיים. חלק בכו, חלק צעקו, חלק נעלו את עצמם בשירותים. כבר דמיינו את החגיגות פה ואז זה קרה. זה משחק שמסמל אותנו העונה, על כל טעות נענשים קשה".

על ההמשך: "עכשיו נאסוף את עצמנו לקראת עוד דרבי. אין ברירה אלא לקום ולנסות לנצח. אני לא זוכר את עצמי בסיטואציה כזו, אנחנו עוברים עונה קשה מאוד, אבל זה היופי בכדורגל. יש את המשחק הבא כדי להתאושש. אם ננצח במשחק הבא, אולי לא יזכרו את זה".

שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט מול שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. יוסי ציפקיס
הוא המום. ורמוט/יוסי ציפקיס
אוטובוס הפועל תל אביב במתחם וולפסון בתום הדרבי. גיא שליט, מערכת וואלה! NEWS
האוהדים חיכו לאוטובוס בוולפסון/מערכת וואלה! NEWS, גיא שליט
אוטובוס הפועל תל אביב במתחם וולפסון בתום הדרבי. גיא שליט, מערכת וואלה! NEWS
אוטובוס הפועל תל אביב במתחם וולפסון בתום הדרבי/מערכת וואלה! NEWS, גיא שליט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully