וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליינור פלט יועמד לדין בגין פגיעה בנסיבות מחמירות

חלוץ הפועל באר שבע זומן להתאחדות בשל הפגיעה ביניב לביא. בוזגלו לא נשבר מההפסד לרעננה: "נרים ראש, לא התייאשנו"

one

למרות ההפסד הכואב 1:0 להפועל רעננה אמש (שבת), בהפועל באר שבע מסרבים להיכנע. "אנחנו נתמודד עד הסוף", אמר גורם בכיר בקבוצה. "נכון, אנחנו בתקופה פחות טובה ובמשחקים האחרונים אנחנו לא מציגים יכולת טובה, אבל זו ירידה טבעית ביכולת אחרי תקופה ארוכה של ניצחנות. אין לחץ בקבוצה והשחקנים דרוכים וממוקדים במטרה. אסור לשכוח שרעננה עשתה צרות ללא מעט קבוצות בליגה בגלל שיטת המשחק ובפלייאוף העליון לא ניפגש עם קבוצות שמשחקות כדורגל כל כך הגנתי. נצטרך לחכות למעידה של מכבי ונקווה שזה יקרה להם בדרבי מחר".

עם זאת, בבאר שבע כן התאכזבו מהאדום שספג גליינור פלט שיחמיץ את פתיחת הפלייאוף העליון בשבוע הבא וייתכן שיותר מכך, לאחר שיועמד לדין בהתאחדות לכדורגל בשל פגיעה בנסיבות מחמירות. בקבוצה מקווים כי העבירה ללא כדור לא תגרום להרחקת החלוץ ליותר ממשחק אחד, אך על פי הזימון קיים סיכוי גבוה שזה יקרה. אם יורחק משלושה משחקים, פלט יחמיץ את משחק העונה מול מכבי תל אביב. אלישע לוי עדיין לא החליט מי יחליף פלט במשחק הבא, אך נראה כי דובב גבאי יקבל את המקום של החלוץ המורחק.

"בשבועיים האחרונים אנחנו משחקים פחות טוב", אמר בסיום המשחק מאור בוזגלו. "לא יודע אם זה משאננות. לשמחתי במשחקים הקודמים ידענו לנצח והיום זה כבר עלה לנו בנקודות. טוב שזה קרה לנו לפני הפלייאוף. לפעמים צריך מין סוג של ניעור כזה ונצטרך להרים את עצמנו ולהראות הרבה יותר טוב".

"לא התייאשנו מלרדוף אחרי מכבי", הוסיף הקשר שנשאל האם הרימו ידיים במאבק מול הצהובים על האליפות. "אנחנו מסתכלים על עצמנו. המאני טיים מתחיל בשבוע הבא. נצטרך להיראות הרבה יותר טוב ולא לשחק על כדורים ארוכים כמו היום. צריך לעבוד קשה ולהיות יותר צנועים. הציפיות מאיתנו גדלו וכל שבת זה רק יותר תופח. לא שיחקנו טוב, אבל לא צריך להיות עם הראש בריצפה. צריך להרים את הראש מהר ולהתכונן לשבוע הבא. עד טיפת הכוח האחרונה נעשה הכל כדי לתת פייט למכבי".

עדכון ראשון: 16.3, 7:00

שחקני הפועל רעננה חוגגים שער מול שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו המאוכזב. יוסי ציפקיס
". המאני טיים מתחיל בשבוע הבא. נצטרך להיראות הרבה יותר טוב". בוזגלו מדוכדך/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully