וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "היינו יותר טובים ממכבי תל אביב, פספוס ענק"

11.3.2014 / 8:44

הרוש ובית"ר מתוסכלים אחרי ההפסד לאלופה. טונייס המוצהב ייעדר מול קרית שמונה בגביע, וילה או כחילה יחליפו אותו

one

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה הפסידה אמש למכבי תל אביב בנתניה (1:0), על אף שהגיעה למצבי הבקעה רבים ולא נפלה מהאלופה. בבית"ר אמרו בסיום: "אנחנו פראיירים, הגענו לחמישה מצבים בטוחים ובסוף קיבלנו גול מכלום. חבל, זה משחק שיכול היה להרים אותנו גם לקראת סכנין וגם לקראת הגביע".

במחצית המשחק רוני לוי חיזק את שחקניו אך גם התריע: "אנחנו צריכים להיות יותר נחושים, לנצל את המצבים ולא לעשות טעות שאחרי זה נפסיד את המשחק ונבכה על זה. להיות מרוכזים במצבים נייחים ובהגבהות ולא לתת להם צ'אנס". בפועל, מה שלוי חשש ממנו יותר מכל התרחש.

0:1 למכבי תל אביב על בית"ר ירושלים

רוני לוי: "לא תמיד מקבלים בכדורגל את מה שראוי"

מי בבית"ר יכול לשים כדור ברשת?

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה פספסוס ענק". הרוש/ברני ארדוב

השוער אריאל הרוש אמר בסיום: "היינו יותר טובים ממכבי וזה פספוס ענק. הגענו להרבה מצבים וחבל שלא השכלנו לכבוש. אם היינו כובשים את הראשון היינו מבקיעים גם את השני, אבל עדיין זה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה ונקווה שהיכולת יחד עם המזל שהיה חסר לנו יגיעו בגביע. אנחנו משתפרים וזו לא קלישאה, ממשחק למשחק יש שיפור והבעיה כרגע היא הכיבושים. גם זה יבוא בסופו של דבר".

על העובדה שהקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון אמר הרוש: "זה מאכזב מאוד, אבל איך שהעונה התפתחה אי אפשר היה לכוון רחוק מדי ואם היינו מגיעים לפלייאוף העליון זה היה דבר גדול. אני בטוח שאם היינו מתחילים את העונה עם הסגל הזה ובצורה הזאת הדברים היו נראים אחרת. פגשנו את הקבוצה הכי טובה בארץ אבל היום היינו יותר טובים מהם. אני מפרגן להם, אבל היינו מצויינים היום".

אנדרס טונייס, שספג אתמול כרטיס צהוב, ייעדר ממשחק הקבוצה ברבע גמר גביע המדינה בסוף החודש. אחרי המשחק נגד סכנין בשבוע הבא, הפלייאוף התחתון ייכנס לפגרה של שבוע ולכן טונייס ירצה את עונשו במשחק הגביע. כבר אתמול ב-12 הדקות האחרונות שילב רוני לוי את ג'ונתן וילה לצידו של קפילוטו והחליף את טונייס באיציק כהן. בצוות המקצועי חוששים לוותר על וילה במרכז השדה וייתכן כי במשחק נגד בני סכנין בטדי טל כחילה יוצב בעמדה, לפחות בחלק מהמשחק. בכל מקרה כחילה, שלא היה אתמול בסגל, צפוי לחזור לסגל נגד סכנין ובהכנה לקרית שמונה. אגב, אם ניסו קפילוטו היה מקבל אתמול צהוב גם הוא היה נעדר במשחק הגביע.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנדרס טונייס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ייעדר מול קרית שמונה. טונייס/ברני ארדוב

בבית"ר יתכוננו כעת למשחק נגד בני סכנין ("חייבים להיות טובים ולהביא את הקהל איתנו. זאת הזדמנות לנצח במשחק גדול עבור הקהל"), אך ההכנות גם יתמקדו במשחק בקרית שמונה. בבית"ר רואים בגביע כמשהו שיכול להפוך את העונה הזאת למוצלחת ורוצים שקט, כאשר גם השיחות בין אלי טביב לרוני לוי בנוגע להישארותו בעונה הבאה נדחו עד לאחר רבע הגמר.

ביממה הקרובה יחלו בהפצת כ-2,000 כרטיסים לאוהדי בית"ר במשרדי בימות, כאשר גם בקרית שמונה מעריכים כי כמות גדולה יותר של אוהדי בית"ר תרצה להגיע לצפון. בבית"ר מתכוונים להפיץ השבוע גם מנוי מיוחד לארבעת משחקי הפלייאוף התחתון במחיר מוזל של 100-120 שקל. בבית"ר החמיאו לאוהדים ואמרו: "שיחקנו בנתניה שני משחקים נגד הפועל ומכבי תל אביב ובשניהם שמעו רק את הקהל שלנו. אנחנו בשנה רעה והם מגיעים לכל מקום בהמוניהם ותומכים 90 דקות, מגיע להם שהעונה הזאת תסתיים עם הצלחה בגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully