וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "אנחנו עקביים בסגנון ובפילוסופיית הכדורגל"

מאמן מכבי ת"א מרוצה: "לא קל כשבאר שבע רודפת אחרינו". רוני לוי המאוכזב: "לא תמיד מקבלים בכדורגל את מה שראוי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המחזור ה-25 ננעל הערב (שני) בנתניה עם 0:1 של מכבי תל אביב על בית"ר ירושלים. הצהובים פתחו מחדש פער של ארבע נקודות על פני הדולקת אחריהם, הפועל באר שבע, בזכות שער ניצחון מצוין של ראדה פריצה (74), אולם הם שוב הפגינו יכולת חלשה, בעוד בית"ר לא הייתה רחוקה מכיבוש ונתקלה ביום טוב של חואן פאבלו. הניצחון של מכבי תל אביב קבע כי היא תסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ותפגוש את הפועל באר שבע למשחק העונה הבא במחזור ה-28.

מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ניצחון. סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, אמר בסיום: "השחקנים הראו אופי וניצחו משחק קשה. הגענו למצבים שרצינו, שמרנו על עקביות ואנחנו צריכים להמשיך ככה. דיברתי על המצב, אנחנו סומכים על עצמנו. המטרה היא לזכות בליגה, תמיד קשה לזכות באליפות שנייה, העונה אנחנו עקביים בסגנון ובפילוסופיה של הכדורגל, לא קל כשבאר שבע רודפת ומלאה במוטיבציה, יותר קל לבוא מאחור, מהמקום השני, אנחנו עדיין במקום הראשון ואני מקווה שנמשיך ככה גם בהמשך העונה".

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה: "אני תמיד שמח לעזור לקבוצה ושמח שלקחנו שלוש נקודות במשחק לא טוב שלנו. לפעמים צריך מזל בכדורגל. עברנו תקופה טיפה עמוסה, אמנם יש לנו סגל רחב אבל זה לא הכדורגל שאנחנו יכולים להציג. אני מקווה שנגיע לפלייאוף במצב טוב. יצא לנו המון פעמים לשחק אחרי באר שבע ואנחנו עומדים בזה יפה מאוד אז אין סיבה להילחץ. דרבי זה תמיד מיוחד, יש לנו שבוע להתכונן, נבוא מוכנים".

רמי מרבאל התייחס לחוליית ההגנה החסרה ואמר: "המאמן החליט לשחק עם שלושה שחקני הגנה, וכך היה. השגנו ניצחון חשוב מאוד. היה משחק מאוד קשה כי במחצית הראשונה איבדנו הרבה מאוד כדורים. במחצית השנייה נראינו יותר טוב ומה שחשוב זה שהשגנו את הנקודות. בדרבי יהיה משחק שונה לגמרי. כמובן שאני מבין את החשיבות של הדרבי ויודע שזה יהיה סיפור אחר לגמרי מול הפועל. שיחקתי בהרבה דברים בצרפת, עם נאנט נגד ראן. בחלק ניצחתי ובחלק הפסדתי".

על ההתאקלמות שלו בישראל אמר המגן: "אני אוהב את המדינה, את הקבוצה והשחקנים. אני באמת מרגיש חלק מהקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ראדה פריצה (שני משמאל). ברני ארדוב
"יצא לנו המון פעמים לשחק אחרי באר שבע ואנחנו עומדים בזה יפה מאוד"/ברני ארדוב

רוני לוי המאוכזב סיכם: "לא תמיד מקבלים בכדורגל את מה שראוי, אבל זה בטווח הקצר, בטווח הארוך אנחנו בדרך הנכונה. זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו העונה, השתפרנו בהיבט ההתקפי. מי שמביט על השנה שעברה ראה שבית"ר נאבקה עד הסוף, כשאתה עושה טעות או שתיים בתחתית אתה מסתבך, אנחנו צריכים לשחק עד הסוף. גם בגביע יש לנו משוכה גבוהה. הקבוצה צריכה עוד זמן, הארבעה-חמישה שהגיעו לא עשו עדיין את כל ההכנה. כשהגעתי לבית"ר ראיתי קבוצה רעה בכל ההיבטים, והיום רואים קבוצה טובה וחזקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully