וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי דהן: "הרגשתי שהרגל יצאה לי מהמקום"

קשר בני יהודה שוחרר מביה"ח אחרי העבירה של ראיוס. יעבור מאוחר יותר בדיקת MRI: "לא עצמתי עין כל הלילה. כרגע מעדיף להשאיר בפנים את הרגשות שיש לי כלפי ראיוס"

one

בבני יהודה קיבלו אמש (ראשון) באכזבה גדולה את איבוד היתרון המבטיח 0:2 נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר, ואת ספיגת שער השוויון בדקה ה-96 (2:2 בסיום), אבל כמובן שבמועדון עסקו כמעט רק בעבירה הקשה של רובן ראיוס על רפי דהן ובפציעה של האחרון.

דהן שנאנק מכאבים על כר הדשא אחרי הכניסה הפראית של ראיוס בדקה ה-84, נזקק למסכת חמצן כדי להסדיר את נשימתו ונלקח מיד באמבולנס לבית החולים רמב"ם הסמוך לאצטדיון. הוא עבר סדרת בדיקות וצילומים במהלך הלילה ונראה שלמרות שהאבחנה הראשונית הייתה שהוא סובל משבר בעצם השוקית, הקשר למעשה סובל מפגיעה ברצועות הברך.

רגלו של דהן הושמה בסד מיוחד והוא נשאר להשגחה ברמב"ם במהלך הלילה. הבוקר הוא שוחרר לביתו. הקשר יעבור הערב צילום MRI ובו תאובחן סופית חומרת הפגיעה, כאשר כרגע יש חשש לפגיעה קשה ברצועות הברך.

"לא עצמתי עין כל הלילה, אני סובל מכאבים", אמר דהן לוואלה! ספורט הבוקר. "אני מקווה שיהיה בסדר. אני ממתין לתוצאות ה-MRI ואז נראה מה עושים. לא האמנתי שזה קורה לי. לא ראיתי את התמונות מהמשחק ואני מעדיף לא לראות אותן בשלב הזה. שמעתי רק שזה מזעזע. נעשה את הצילום בערב ונראה איך מתקדמים. לא ישנתי דקה, לא עצמתי עין, לא הצלחתי".

דהן הוסיף :"הרגשתי ישר שמדובר במשהו רציני, הרגשתי שהרגל יצאה לי מהמקום. לא דיברתי עם ראיוס ואני מעדיף להשאיר בפנים את הרגשות שיש לי אליו ומעדיף לא להגיד עכשיו כלום. אני לא רוצה בכלל לדבר על זה. חשוב לי לעבור קודם כל את השיקום ואז נראה מה קורה. חשוב לי להודות לכל מי שלח לי הודעות ואיחולי החלמה. תודה לחברים שלי ולמשפחה היקרה שלי שליוותה אותי. תודה רבה גם לסוכן שלי אבי נמני. אני רק רוצה לצאת מזה עכשיו בשלום".

הלינץ' הגדול על רובן ראיוס בעקבות התיקול: שנאת זרים?

בחיפה מזכירים לעגייב שייחל לראיוס לא ללכת יותר, את התיקול הדומה שלו

שחקני בני יהודה מביטים בחברם רפי דהן לאחר פציעתו. טל לוי
איזו שנה עוברת על בני יהודה/טל לוי

"קשה מאוד להסביר בהגיון את מה שעובר על הקבוצה", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "גם איבדנו את רפי וגם אחר כך, כשחיפה הייתה ב-10 שחקנים, ספגנו בדקה ה-96 וזרקנו לפח שתי נקודות יקרות. אין ספק שהעונה יש עלינו קללה".

"אנחנו מרוסקים מהפציעה של רפי", אמר בכאב הבלם אביב חדד, בסיום המשחק. "הוא בנאדם גדול ולפני הכול הוא אישיות. אנחנו מאוד אוהבים אותו וזה כואב, באמת כואב. זה לא מגיע לו ואני מאחל לו את ההחלמה הכי מהירה שאפשר. הוא גם מתחתן אוטוטו ובאמת שכואב לי הלב עליו. אני אף פעם לא נסער מפגיעות, אבל כשראיתי את הפציעה, זה הזכיר לי פציעות קשות ודומות בעבר. זה כואב, ממש כואב".

הבלם התייחס להתנצלותו של ראיוס ואמר: "קודם כל זה שהוא התנצל, זה אומר שהוא בנאדם גדול ושהוא באמת מביע חרטה . אין מה לעשות, זה יכול לקרות לכל שחקן, זה כואב וזה קשה. אני מאמין ברפי, הוא בנאדם חזק".

הבלם שירד מאוכזב מאוד בסיום המשחק משער השוויון, הוסיף: "קודם כל יהיה טוב. אנחנו קבוצה טובה, אני מאמין בשחקנים, מאמין בכולם. אני לא רוצה שיתחילו לחפש כאן אשמים, כי אף אחד לא אשם מבחינתי. ברגע שהקבוצה מנצחת אז כולם יחד וככה זה גם בהפסדים - כולם ביחד. רק ביחד נצליח לצאת מזה ולהישאר בליגה. העונה הזו קשה מאוד ואני מקווה שנצא ממנה עם טעם כמה שיותר מתוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי בני יהודה בהלם אחרי ספיגת שער השוויון מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שוב ראו את הקבוצה מאבדת יתרון בשניות הסיום. אוהדי בני יהודה בקרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

כזכור, אתמול בלילה שחקנים מבני יהודה הגיבו בחריפות לעבירה ולפציעה ברשתות החברתיות:

אמיר עגייב: "ראיוס אני מאחל לך את כל הרע שבעולם. אתה בן אדם אפס מאופס ואני מקווה שלא תעמוד על הרגליים יותר ותשחק כדורגל...רפי דהן, אני עם דמעות בעיניים. רפואה שלמה אוהבים אותך!".

איציק עזוז: "רובן ראיוס, אתה פשוט פושע. לא מגיע לך לדרוך על מגרש כדורגל יותר. החלמה מהירה לרפי דהן".

עוז ראלי: "רובן ראיוס זה פושע!! אסור לו לדרוך בשום מגרש כדורגל בכל העולם, חתיכת אפס".

גיל יצחק: "מה שראיוס הזה עשה זו בושה וחרפה. אסור לו לעלות על הדשא יותר. רפי דהן, אתה בשבילי יותר מחבר לקבוצה. אני אוהב אותך, מחכה כבר שתחזור אוהב אותך".

הכניסה של ראיוס בדהן גם עוררה הרבה הדים בקרב שחקני הכדורגל הישראלים ורבים מהם צייצו בטוויטר את תגובתם למקרה.

מאור בוזגלו: "בהלם מהעבירה המכוערת של ראיוס, זה חוסר כבוד, עבירה שיכולה לגמור קריירה. מגיעה לו הרחקה ארוכה".

אבי ריקן: "החלמה מהירה לרפי דהן! באמת לא יודע מה עבר לבנאדם בראש?!?!? מגעיל.."

דודו ביטון: "לגרש אותו מישראל ומהר!!.. רפי תהיה חזק ילד מוכשר ונשמה זהב, כולם איתך אח קטן שלי".

לאחר מכן דודו ביטון התנצל וריכך את התגובה שלו: "אולי קצת הגזמתי בציוץ הקודם אבל זה קשה לצפיה בטח שלילד שהוא כמו אח קטן עבורי. מגיע לו הרחקה עד סוף העונה לפחות".

אדריאן רוצ'ט: "מה שאני חושב על ראיוס כרגע עדיף שאני אשמור לעצמי. המלצה שלי: שיהיה מורחק עד שרפי דהן חוזר למגרשים. מה שהוא עשה זה פשע, החלמה מהירה רפי!".

יוסי בניון: "כואב מאוד לראות את הפציעה של רפי דהן. אין מקום לכניסות כאלה בכדורגל. רפי, מאחל לך החלמה מהירה. תהיה חזק".

שלומי ארבייטמן: "ליבי ליבי עם רפי דהן. מאחל החלמה מהירה. כואב לראות דברים כאלה בכדורגל".

ברק יצחקי שחווה בעצמו פציעה קשה לפני שבועיים: "יש לי דמעות בעיניים, להרחיקו עד סוף העונה".

החלוץ טל בן חיים: "רובן ראיוס. רק אלוהים ישלם לך. בושה וחרפה אם הוא ידרוך על מגרש כדורגל עד סוף העונה. רפי דהן החלמה מהירה".

ישראל זגורי: "חבר ואח יקר החלמה מהירה ומתפלל בשבילך אוהב אותך!!!".

ניר ביטון: "וואו. כל כך חבל שבשנייה יכולה להיהרס קריירה של שחקן בגלל איזה מטומטם!!!! רפי דהן תהיה חזק, החלמה מהירה!!!".

שוער העבר לירן שטראובר: "יענקל'ה שחר צריך לקנוס אותו היום בכל גובה החוזה שלו ולהטיס אותו מכאן בטיסה הראשונה בבוקר. פציעה מחרידה. צריכים לגרום לסילוק שלו ממכבי חיפה. עדיף שיטיסו אותו מכאן, כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully