וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "המשחק הכי מטורף שלי כמאמן, בלי מתחרים"

מאמן הפועל ת"א נשם לרווחה אחרי ה-4:5 באשדוד: "כיף לראות". קלינגר עשוי לעמוד לדין, צעק לבר נתן: "חוצפן. בושה וחרפה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בפעם האחרונה שמשחק בליגת העל הסתיים בתוצאה של 4:5, רן בן שמעון עוד היה שחקן פעיל והוא היה בצד המנצח כשהפועל חיפה גברה על הפועל באר שבע (הנתונים: אתר דריבליסט). הערב (שבת) בן שמעון שוב היה בצד המנצח של משחק עם התוצאה הזו, הפעם כמאמן. הפועל תל אביב ניצחה 4:5 את מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א, התגברה על עוד תצוגה הגנתית לא טובה, והבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. אשדוד שבעצמה תרצה לשכוח את המשחק הזה מבחינה הגנתית, איבדה סיכוי להגיע לשם.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שוב בצד המנצח. בן שמעון/קובי אליהו

בן שמעון סיכם: "יש ימים שצריך להסתכל מעבר לזווית הקטנה שלך, ופה הכדורגל הרוויח משחק שכיף לראות. היה חשוב לנצח פה גם על ידי אופי ואת שני הדברים האלה עשינו. האם זה המשחק הכי מטורף שחוויתי כמאמן? בלי מתחרים. הדופק הגיע ל-190, התפתח משחק מצד לצד והיו שערים יפים. מהצד שלי עבדנו קשה על השערים שלנו, אבל קיבלנו שערים בקלות רבה. אין אנחת רווחה לפני הדרבי. אנחנו נבטיח לאוהדים שלנו שנילחם על מה שיישאר לנו. אני מאמין בחבר'ה האלה. יש תקופות שהולך פחות מבחינת התוצאות".

עומר דמארי שהצטיין עם צמד והעלה את כמות השערים שלו העונה ל-19, אמר: "היה משחק מטורף ואני חושב שכולם נהנו. היה חשוב לקחת את הנקודות. אני שמח לכבוש אחרי שבשבועיים האחרונים לא הבקעתי והייתי פחות טוב.חבל שאנחנו חוטפים כל כך הרבה שערים, זה לא מתאים לרמות האלה. אני בטוח שנלמד מזה ונבוא מוכנים לדרבי. יש בעיות, ההגנה מתחילה מההתקפה. צריך לעבוד ולשפר את זה. זה קורה הרבה השנה, וכנראה שלא למדנו מספיק מהטעויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
לפני המשחק הוא עוד חייך. קלינגר/קובי אליהו

באשדוד באו בטענות לצוות השיפוט על כך שבסיום המשחק לא הוספה לטענתם תוספת זמן ראויה. גורם באשדוד אמר: "דניאל בר נתן לא לקח בחשבון את הזמן שבוזבז במהלך ארבע דקות תוספת הזמן וגם את זמן הפנדל שנשרק לטובתנו". המאמן ניר קלינגר עשוי לעמוד לדין לאחר שבר נתן צפוי לציין בדוח השיפוט שלו שקלינגר רץ אליו בתנועות ידיים מאיימות עם שריקת הסיום, וזרק לעברו: "אתה חוצפן. בושה וחרפה", כשהוא מתלונן על כך שלא הוסיפו זמן כראוי.

ניר קלינגר, מאמן מ.ס. אשדוד, סיכם: "מלכתחילה עלינו בהרכב קצת משוגע והרפתקני שהשתלם לנו מבחינה התקפית. לא חשבתי לרגע שחוליית ההגנה שלנו תתפוס כזה יום שחור. אחרי ה-2:3 לא הספקתי לעשות חילוף הגנתי, וזה שינה את כל המשחק. אני רוצה שנשפר את משחק ההגנה ולהמשיך לתת לשחקנים ששיחקו היום. זה משחק משוגע ולא כל משחק יתפתח כך. כמאמן אני מסתכל על הצד המקצועי. מאמנים לא אוהבים משחקים מהסוג הזה, אף אחד לא אוהב לספוג חמישה שערים. הפינג פונגים האלה זה כדורגל פרוץ ומופקר שקורה אחת לכמה זמן. אני מניח שמי שראה את המשחק נהנה מתשעה שערים, אבל אני די שחוט".

שחקני הפועל תל אביב, ישראל זגורי, עומר דמארי. קובי אליהו
חזר לכבוש אחרי שבועיים. דמארי עם זגורי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully