וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מאמין בדרך שלי, אבל רק שחר יחליט"

1.3.2014 / 21:16

מאמן מכבי חיפה לא מתייחס לדיבורים על השנה הבאה ומאוכזב מהתיקו בעכו: "רצינו ליצור פער". נעים: "הניצחון היה לנו ביד"

one

מכבי חיפה פספסה הערב (שבת) הזדמנות לעלות למקום השלישי, כשסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול הפועל עכו במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. חמדי סליחי היה חתום על אחד משערי העונה עם מספרת בדקה ה-38, אבל רובן ראיוס השווה עם כדור לחיבורים בדקה ה-76 ומנע מעכו ניצחון ראשון אי פעם על הירוקים במסגרת הליגה הבכירה.

סליחי כבש במספרת לעכו, ראיוס הציל את מכבי חיפה עם 1:1

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
אוהדי עכו לא ישכחו את השער שלו. חמדי סליחי/אדריאן הרבשטיין

?רצינו ליצור פער קטן, אבל זה לא קרה", אמר בסיום אריק בנאדו. "הגול שקיבלנו היה כתוצאה מחוסר עירנות שלנו. בחצי השני היינו יותר דומיננטיים, היו לנו כמה מצבים להכריע את המשחק ולא עשינו את זה. סך הכל היינו יותר טובים. המאבק יהיה קשה עד הסוף, נקווה להשיג את המקום השלישי. החזקנו היום יותר בכדור מבמשחקים האחרונים, אבל זה היה אופטי כי לא ייצרנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. אני מדבר כרגע רק על מכבי חיפה, כשאהיה בנבחרת אדבר על הנבחרת. הדיבורים על השנה הבאה לא משפיעים, אני מאמין בדרך שלי אבל רק יעקב שחר יחליט בסוף העונה?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הגול נבע מחוסר עירנות. אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

יובל נעים, מאמנה של הפועל עכו, אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים. מכבי חיפה לא סיכנה יותר מדי את השער, חבל ששופטים זורמים עם הקבוצות החזקות. התחושה אצלנו היא שהפסדנו כי הניצחון הזה היה לנו ביד. קיבלנו גול משום מקום וחבל שזה קרה. מכבי חיפה קבוצה טובה יותר מאיתנו וצריך לתת מילה טובה לשחקנים על ההתמודדות שלהם היום. לקראת הסוף זה טבעי שהתעייפו, אבל היינו צריכים יותר להחזיק בכדור ואולי לעקוץ במתפרצות. כל נקודה במאבק היא חשובה, במיוחד שזה מול מכבי חיפה. נצטרך להסתכל על חצי הכוס המלאה".

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חבל ששופטים זורמים עם הקבוצות החזקות. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully