וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוני מכבי ת"א: ייני 5, זהבי 4, פריצה 4, סוזה 3

27.2.2014 / 21:52

ציוני מכבי תל אביב אחרי התבוסה בבאזל: חואן פאבלו נרדם, שחקני ההגנה קרסו, זהבי נעלם והמאמן כשל בהכנה הטקטית

צילום וידאו: רענן ברנובסקי, עריכה: מיכאל ברגמן

חואן פאבלו: 4. אחראי לספיגה ששינתה את המשחק. דחק כדור יחסית פשוט לתוך השער והעביר את הלחץ מבאזל למכבי. בשביל משחקים מהסוג הזה הביאו אותו והערב הוא נכשל.

יואב זיו: 5. מהפחות גרועים במכבי. עבד יפה לאורך הקו, ניסה כל הזמן להצטרף ולייצר משהו בהתקפה הדי אנמית של מכבי הערב, אך ללא הצלחה.

איתן טיבי: 4. אכזבה. בהיעדרו של קרלוס גרסיה היה אמור להיות עמוד התווך של ההגנה, אבל נראה היה שזה לא אותו שחקן ולא אותו ביטחון ללא הספרדי. איבד את דיה בשער השני שלמעשה שם את החותמת על ההתמודדות, ונשא בלא מעט אחריות לספיגה השלישית.

שרן ייני: 5. מחצית ראשונה טובה של ייני, אך לאחר השער השני בו איבד את שטרלר איבד מהביטחון וביצע עוד כמה מהלכים לא טובים. גם לו יש אחריות בשער השלישי.

עמרי בן הרוש: 4. התקשה מאוד בצד ההגנתי בתחילת המשחק ומרבית האירועים הגיעו דרכו. לאחר מכן מעט התייצב. במחצית השנייה לא הורגש.

רמי מרבאל: 5. משחק בינוני של הצרפתי. ניסה ליזום ולעזור לחלק הקדמי, אך לא היה יעיל.

שחקני פ.צ. באזל ולנטין שטוקר, מרקו שטרלר. רויטרס
חגגו על מרכז ההגנה הצהוב. שטרלר ושטוקר/רויטרס

גל אלברמן: 4. נעלם בעיקר בתחילת המשחק, ב-20 הדקות שהכריעו את ההתמודדות הלחץ של הקישור האחורי על שחקני באזל היה לא טוב, השוויצרים הניעו כדור בחופשיות יחסית קרוב לרחבת ה-16, שלטו באופן מוחלט והשער היה באוויר.

מהארן ראדי: 5. כקשר אחורי ליד אלברמן הלך לאיבוד ולא הצליח להתמודד מול הקישור של באזל במחצית הראשונה. לאחר שעבר לתפקיד התקפי יותר חזר לחיים ואף החמיץ הזדמנות שהייתה יכולה לשנות את כל ההתמודדות.

ערן זהבי: 4. לא הורגש. אם במכבי בנו על הפתעה במשחק הזה, זהבי היה אמור להיות האיש שיספק אותה. משחק חלש שהוא ירצה לשכוח במהרה.

עמרי אלטמן: 4. הטעות של סוזה. חלוד ולא חד. אם בצד ההתקפי קשה היה לצפות ליותר מדי, בצד הטקטי התקשה לעזור להגנה, הפסיד את מרבית הכדורים והקרבות הפיזיים ופשוט לא היה במשחק. האדישות בה יצא להגבהה של ספארי שהביאה לגול של שטוקר, אמרה הכול. הוחלף על ידי מיטרוביץ' עוד לפני המחצית.

ראדה פריצה: 4. הגיע למשחק? אפשר לספור על כף יד אחת את מספר הנגיעות שלו בכדור. לא עם הגב לשער, לא עם הפנים. לא ברור אם זה הוא או מכבי, אך לא הופיע הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב מהראן ראדי מול שחקן פ.צ. באזל מוחמד אלנני. רויטרס
השתפר קצת כשהוסט קדימה. ראדי/רויטרס

מחליפים:

ניקולה מיטרוביץ': 5. החליף את עמרי אלטמן בדקה ה-43. בתחילת המחצית השנייה ניסה להפוך את מרכז השדה של מכבי לדומיננטי, אך לאחר השער השני נעלם יחד עם כל הקבוצה.

דור מיכה וטל בן חיים: ללא ציון

מאמן:

פאולו סוזה: 3. יכול להיות שגם עם הכנה נכונה מכבי לא הייתה עוברת את באזל, אך סוזה לא הופיע לצמד המשחקים מולה. באזל ביטלה את מכבי בשני המשחקים ומעבר לפערים בין הקבוצות, בצמד המשחקים האלה נראה גם פער גדול בהכנה הטקטית ובתכנית המשחק של המאמנים.

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. רויטרס
הפסד מהדהד למוראט יאקין. סוזה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully