וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפעמים התקשורת לא רואה את המחמאות לישראלים"

רגע לפני באזל, ראיון עם המנהל של מכבי ת"א ג'ורדי קרויף: "אני מרגיש שבאירופה יש יותר הערכה, אנחנו מקבלים הרבה כבוד"

צילום: רענן ברנובסקי, עריכה: מתן חדד

?אני בהחלט מרוצה ממה שעשינו עד כה בקמפיין האירופאי, אני שמח וגאה בקבוצה ואני בהחלט חושב שהיא הצליחה. מכבי תל אביב קיבלה העונה המון מחמאות ברחבי אירופה, בעיקר על ההופעה של השחקנים במשחקים, על הקהל הנפלא שלנו וכמובן על אצטדיון בלומפילד. אני חושב שכל מי שהגיע לכאן מרחבי אירופה, החמיא לנו מאוד ואמר דברים חיוביים. זה גורם לי לסיפוק גדול?.

רגע לפני שמכבי תל אביב עולה לכר הדשא באצטדיון סט. יקוב פארק למשחק הגומלין נגד פ.צ באזל בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית, התפנה המנהל הספורטיבי של המועדון, ג'ורדי קרויף, לדבר על המאבק האירופי, על זה בליגה, על המטרות וגם על הפועל באר שבע.

קרויף נשאל האם הוא מרגיש שהמועדון עשה העונה קפיצת מדרגה והשיב: ?אני בהחלט חושב שכן. יש לנו תהליך צמיחה טבעי. לא היו לנו בכלל משחקים קלים באירופה, שיחקנו מול מועדונים גדולים ומוכרים. פגשנו את באזל שלוש פעמים, זו קבוצה עם ניסיון עשיר בעשר השנים האחרונות באירופה ועדיין סיימנו נגדה פעמיים בתיקו. ניצחנו את בורדו ופרנקפורט, אנחנו תמיד שואפים לעוד ורוצים להגיע כמה שיותר גבוה, אבל עד כה אני בהחלט מסופק משני המאבקים שלנו, גם בליגה וגם באירופה".

קרויף הוסיף והבהיר: ?המטרה הראשונה שלנו היא תמיד וקודם כל לזכות שוב באליפות ולא יהיה שינוי בכך. אני לא חושש שהקמפיין האירופי יפגע במאבק שלנו בליגה, ועד עכשיו צברנו נקודות בצורה יפה מאוד. ידענו שיש לנו גם כמות נוספת של 14 משחקים בליגה האירופית והשחקנים ידעו לעשות התאמות ולהיות מוכנים לשחק בחמישי-ראשון ושוב בחמישי, או בראשון-חמישי וראשון - זה בהחלט נזקף לזכות המערכת כולה. הדרישות במועדון בהחלט קשות וזה לא קל, אבל אנחנו רוצים להתרגל לשחק בשתי המסגרות ולשם אנחנו שואפים להביא את מכבי. עשינו עבודה יוצאת מהכלל בליגת העל ואני בהחלט חושב שגם באירופה?.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
"המטרה הראשונה תמיד תהיה אליפות". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קרויף נשאל לגבי המטרה הראשונה שתהיה לו לקראת העונה הבאה והשיב: ?קודם כל נצטרך לזכות באליפות העונה. הקרב הולך להיות קשה וצמוד עד לסיום העונה, לכן נצטרך להישאר מפוקסים ומרוכזים. העונה הבאה? קודם נראה איך נסיים את העונה הזו. אנחנו מודעים לכך שתהיה התעניינות גדולה בחלק מהשחקנים שלנו ונצטרך לדאוג להרבה דברים לפני שנתחיל בהכנות לעונה הבאה?.

הופתעת מכוחה של הפועל באר שבע שנותנת לכם פייט אדיר בקרב על האליפות ?

?האמת שלא. יש להם יתרון שהיה לנו בעונה שעברה וזה שהם לא משחקים באירופה - כך שאין להם פרקי זמן של שלושה משחקים בשמונה ימים. תמיד יש להם מספיק זמן להתכונן ולהיערך למשחק הבא וזה בהחלט יתרון. הם עושים עבודה מצוינת ונותנים לנו יופי של פייט?.

איפה אפשר לדרג את מכבי מבחינת הרמה באירופה?

?קיבלנו העונה תגובות יוצאות מהכלל מהיריבים שלנו, שנתנו לנו הרבה מחמאות אחרי המשחקים. כולם הופתעו מהרמה של הכדורגל בארץ באופן כללי ומהרמה של מכבי בפרט. זה טוב גם לישראל וגם לכדורגל הישראלי. אני מאוד גאה לשמוע את הדברים האלה, אני גאה מאוד גם בצוות והשחקנים שמשחקים עם כל הלב בכל משחק מחדש. האוהדים שלנו מדהימים ואני רוצה להודות להם גם על התמיכה ברגעים קשים שהיו לנו. הם תמיד שם בשבילנו, תמיד מאחורינו וזה דוחף אותנו קדימה. אני מקווה שנמשיך לשמח אותם גם בהמשך העונה".

מה יהיה הערב?

" קשה להבטיח הבטחות, אבל אני בטוח שמכבי תל אביב תמיד תיתן 110 אחוזים על המגרש. בכדורגל הכול יכול לקרות ואני חושב שלפעמים בתקשורת הישראלית לא רואים שאנחנו והכדורגל הישראלי מקבלים הרבה מאוד מחמאות לאחרונה ברחבי אירופה. גם הנבחרת הישראלית קיבלה המון פרגון באירופה אחרי שתי תוצאות התיקו נגד פורטוגל בבית ובחוץ . אני גם חש שיש לאחרונה יותר ויותר התעניינות מאירופה בשחקנים ישראלים וזה משהו שישראל צריכה להיות גאה בו.

?אני אגיד לך בכנות שאני לא מצפה לקבל סוג כזה של כבוד. אני מעדיף לקבל כבוד מאנשי מקצוע בכדורגל, בעלי קבוצות, מאמנים, יושבי ראש, שחקנים וכו?, כאלה שמגיעים באמת מתוך המקצוע, מקצועניים אמיתיים שמכירים את הענף עצמו ואני מכבד את דעתם. אני מרגיש לפעמים שיש יותר הערכה וכבוד לכדורגל הישראלי באירופה, מאשר מתוך הכדורגל הישראלי עצמו. לא כל הזמן, אבל לעיתים זו ההרגשה שלי?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מכבי תל אביב בבאזל. רענן ברנובסקי
מחמאות מהמנהל הספורטיבי. אוהדי מכבי תל אביב בבאזל/רענן ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully