וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "באזל ניצחה את צ'לסי פעמיים, הכול אפשרי"

הבעלים של מכבי תל אביב הגיע לשוויץ כדי ללוות את הקבוצה למשחק הערב (20:00, ערוץ 9 וספורט HD1), והוסיף: "באזל היא הצ'לסי שלנו". ייני: "אם סוזה יעזוב בסוף העונה בשביל משהו טוב יותר, נהיה מבסוטים בשבילו". שליחנו רענן ברנובסקי מדווח מבאזל

אתר רשמי

מכבי תל אביב רוצה לכתוב לעצמה הערב (חמישי, 20:00, ערוץ 9 וספורט HD1) פרק מפואר נוסף בהיסטוריה של המועדון ותנסה לחלוף על פני באזל בדרך לשלב 16 הגדולות בליגה האירופית. המשחק הראשון הסתיים ב-0:0 בבלומפילד ולכן כל ניצחון או תוצאת תיקו עם שערים יעניק לצהובים את הכרטיס היוקרתי לשלב הבא. הקבוצה ערכה אמש אימון בסגל מלא באיצטדיון סנט יאקוב פארק כשגם הבעלים מיטש גולדהאר שהגיע בשעות אחר הצהריים לשוויץ נכח יחד עם נציגו ג'ק אנגלידיס לצד המנהל הספורטיבי ג?ורדי קרויף שצפה כמובן גם הוא בתרגולים האחרונים של שחקניו.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף לצד הבעלים מיטש גולדהאר, נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אני משוכנע שהשחקנים והצוות יעשו את הכול על מנת לתת לכולנו תחושה של גאווה". מיטש גולדהאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גולדהאר התייחס למצבה הנוכחי של הקבוצה, ואמר: "אני מרוצה. המועדון התקדם בכמה פרמטרים: מוסר עבודה, אימון וההכנה למשחק, כושר גופני, תזונה, ועוד. ההתקדמות היא זו שהביאה אותנו עד כאן. למרות ההתקדמות, הדרך עוד ארוכה בדרך לצמצום הפערים, אבל כולם יודעים שבאזל ניצחה השנה את צ'לסי פעמיים כך שבכדורגל הכול אפשרי. באזל היא הצ'לסי שלנו. אני משוכנע שהשחקנים והצוות יעשו את הכול על מנת לתת לכולנו תחושה של גאווה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קפטן מכבי תל אביב שרן ייני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"אסור לנו לחזור אחורה". ייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הקפטן שרן ייני שדיבר אמש במסיבת העיתונאים, אמר מאוחר יותר לוואלה! ספורט: "כולנו מודעים לגודל של הרגע הזה ורוצים לשמוח אחרי המשחק. כולם מדמיינים וחושבים רק על תרחישים חיוביים למשחק. אנחנו מחכים לרגע שהשופט ישרוק ונעלה לדשא לשחק. את הטירוף אנחנו שומרים ללפני המשחק. השינוי שאנחנו עוברים בשנתיים האחרונות בא לידי ביטוי בכל התחומים. מהקטע הפיזי והמנטלי ועד לתזונה נכונה והתמיכה מסביב. נותנים לנו שקט להתרכז בעבודה. צריך לעשות את הכול כדי להתפתח ולהמשיך כך כי אסור לנו לחזור אחורה. אני מקווה שגולדהאר יישאר".

שחקני מכבי תל אביב באימון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מצפים להם בין 700 ל-750 אוהדים בצהוב. שחקני מכבי תל אביב משתעשעים אתמול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ייני נשאל אם אינו חושש מתסריט בקיץ הקרוב בו יקבל המאמן סוזה הצעה קוסמת מעבר לים ושוב תצטרך הקבוצה לחפש מאמן חדש, והשיב: "לא עובר בראש תסריט שסוזה עוזב. גם כשהיו דיבורים עליו, התעסקנו רק בכדורגל. ברור שאנחנו רוצים שהוא יישאר כי אנחנו אוהבים אותו ואת דרך האימון שלו. אם סוזה יעזוב בסוף העונה בשביל משהו טוב יותר, נהיה מבסוטים בשבילו כמו שהיינו מבסוטים בשביל אוסקר. בינתיים אנחנו מרוויחים הרבה ממנו כאדם ומהניסיון שלו. כמות ההשקעה שהוא נותן זה משהו אדיר. הוא דוגמה עבורנו למוסר עבודה".

עד כה נמכרו למעלה מ-500 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב והצפי בקרב אנשי הקבוצה מדבר על כמות שתנוע סביב 700-750 אוהדים צהובים שחלקם הגדול ניצל את מחזור ליגת האלופות שהיה במהלך היומיים האחרונים ברחבי אירופה כדי לשלב משחקים נוספים בדרכם לבאזל.

בתוך כך, המועדון הודיע היום ששעת פתיחת המשחק מול הפועל רעננה ביום שני הקרוב נדחתה בעשר דקות, ל-21:00. כזכור, המשחק ייערך באיצטדיון בנתניה. היום נקבע שגם משחק הליגה הבא של האלופה, אותו תארח מול בית"ר ירושלים, ישוחק בנתניה, זכר לעונש הרדיוס של המועדון.

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם מיטש גולדהאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב באימון בבאזל. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שחקני מכבי תל אביב באימון בבאזל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
ניקולה מיטרוביץ' קשר מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניקולה מיטרוביץ' קשר מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully