וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בניון לא זומן, אריק בנאדו עוזר המאמן

25.2.2014 / 18:10

המאמן הלאומי הודיע כי מאמן מכבי חיפה יהיה עוזרו ונאצ’ו טורנו ממכבי תל אביב ישמש כמאמן הכושר. הקפטן יוסי בניון לא זומן, גם אוואט ובן חיים בחוץ. בוזגלו וברדה הוחזרו, גם משומר ודגני בפנים, זימון בכורה לעאבד מקרית שמונה

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

יומיים לאחר הגרלת מוקדמות יורו 2016 שהציבה את נבחרת ישראל בבית ב' יחד עם בוסניה, בלגיה, ויילס, קפריסין ואנדורה, קיים הערב (שלישי) המאמן אלי גוטמן מסיבת עיתונאים לקראת משחק הידידות מול סלובקיה שייערך באצטדיון בנתניה ב-5 במרץ. המאמן הלאומי פרסם את הסגל החדש של הנבחרת והפתיע לא מעט גם לגבי השחקנים שזימן וגם לגבי הצוות המקצועי החדש שלו.

גוטמן הודיע שנאצ'ו טורנו, מאמן הכושר של מכבי תל אביב ישמש כמאמן הכושר של הנבחרת בשטח, כשאריק בנאדו מאמנה של מכבי חיפה יהיה עוזרו לאורך כל קמפיין המוקדמות, גם אם זה לא ימשיך בעונה הבאה כמאמן מכבי חיפה. לגבי מצבת השחקנים המסר של גוטמן ברור - המאמן הלך על הצערה של הסגל כששלושת השחקנים הוותיקים שהובילו את הנבחרת בקמפיינים האחרונים - דודו אוואט, יוסי בניון וטל בן חיים הבלם לא זומנו. מי שכן זומן לראשונה הוא אחמד עאבד חלוצה של קרית שמונה כשגם בן שהר חלוצה של ארמיניה בילפלד קיבל זימון. גם מאור בוזגלו שמצטיין העונה בהפועל באר שבע זומן לסגל לראשונה מאז אוקטובר 2011 יחד עם חברו לקבוצה אליניב ברדה. מי שלא זומן הוא תומד חמד חלוצה של מאיורקה שהצטיין בקמפיין הקודם, אך מתאושש מפציעה ארוכה. גם ברק יצחקי חלוצה של מכבי תל אביב ומונס דאבור חלוץ גראסהופרס נשארו בחוץ".


סגל השחקנים המלא:

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד)

הגנה: אייל משומר (מכבי חיפה), אבי ריקן (ציריך), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), שרן ייני (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אוראל דגני (הפועל תל אביב), רמי גרשון (בוורן)

קישור: מהראן ראדי (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), חן עזרא (מכבי חיפה), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), ביברס נאתכו (פאוק סלוניקי), מאור מליקסון (ולנסיין), ניר ביטון (סלטיק)

התקפה: אליניב ברדה (הפועל באר שבע), עומר דמארי (הפועל תל אביב), עדן בן בסט (טולוז), טל בן חיים (מכבי תל אביב), בן שהר (ארמיניה בילפלד), אחמד עאבד (עירוני קרית שמונה)

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הצעיר את הסגל. אלי גוטמן/ברני ארדוב

בפתיחת מסיבת העיתונאים אלי גוטמן התייחס להגרלת מוקדמות היורו ואמר: "כשראיתי את אנדורה, קפריסין, ווילס ובוסניה בדרג א' אז אמרתי שיש שני בתים שהייתי רוצה שישראל תוגרל אליהם. ברגע שישראל שובצה לבית ב' יצא לי החיוך, אבל אחרי זה הוא קצת נמהל עם הקבלה של בלגיה לבית הזה. אף אחד לא יכול להקל ראש, לא בבלגיה ולא בבוסניה. אם תלכו לקמפיין האחרון תראו שבלגיה עשתה 26 נקודות ובוסניה 25 נקודות. בלגיה בכלל יכולה להקים שתי נבחרות עם השחקנים שלה. גם לבוסניה יש נבחרת חזקה מאוד".

על המטרות של הנבחרת בקמפיין הקרוב: "אנחנו מכוונים קודם כל להתמודד על המקום השלישי, אבל לא נוותר על אף משחק. ננסה לנצח כל משחק, אני רוצה לראות נבחרת נחושה, נבחרת רעבה ומלוכדת, נבחרת שיודעת לצאת למתפרצות כמו שצריך ולהנעת כדור מסודרת כמו שצריך. לא תשמעו ממני שזו הגרלה קלה אבל גם לא תשמעו ממני שזו משימה בלתי אפשרית. אני לא מתכוון להנמיך ציפיות אבל גם לא לפזר פנטזיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
החליט לוותר על בניון. גוטמן/ברני ארדוב

גוטמן חשף את הצוות המקצועי שלו : "דוקטור איציק בן מלך יהיה זה שאחראי על מאמני הכושר. הוא יהיה מעודכן לגבי הכל - פציעות, מצב משפחתי וכו'. מאמן הכושר שיעבוד איתנו בשטח יהיה נאצ'ו, מאמן הכושר של מכבי תל אביב. וכאן אני רוצה להגיד תודה למכבי תל אביב, לבעלים מיץ' גולדהאר ולג'ורדי קרויף. עוזר המאמן יהיה אריק בנאדו וזה לא משנה אם בנאדו יהיה בעונה הבאה מאמן מכבי חיפה או לא יהיה מאמן מכבי חיפה. גיורא אנטמן ימשיך ויהיה מאמן השוערים".

המאמן התייחס לעובדה שהשחקנים הוותיקים - יוסי בניון, דודו אוואט וטל בן חיים לא זומנו ונשאל האם תם עידן בנבחרת: "לא תם עידן אבל כמאמן נבחרת זה הסגל שמצאתי לנכון לזמן. שוחחתי עם שלושת השחקנים האלו וההרגשה שקיבלתי מהשיחות היא שאני יכול להיות גאה מהגישה שלהם. דיברתי עם בניון, נכון שהוא יכול לשבור את שיא ההופעות אבל המשחק הבא לא מטריד אותו".

חלוץ עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. אדריאן הרבשטיין
זימן בכורה לנבחרת. אחמד עאבד/אדריאן הרבשטיין

גוטמן נשאל האם עצם הגדלת המשתתפות ביורו לא ממעיט בערכו וענה: "כאחד שהיה שותף להגרלה, ראיתי את הכבוד שעושים לטורניר הזה, ראיתי כמה כל נבחרת מגיעה עם המאמנים והתקשורת. זה שצירפו עוד מספר משתתפות לטורניר לא ממעיט מהטורניר, זה טורניר יוקרתי, והלוואי ונהיה שם".

לגבי בניון, הוסיף גוטמן: "אני חושב שליוסי לקח קצת זמן עד שהוא מצא קבוצה, ואחרי שהוא מצא הוא התחיל להתאמן באופן סדיר ונפצע לא מזמן. הוא חוזר לעניינים, לכל שחקן יש את הבמה הטובה ביותר".

לגבי סוגיית השוער: "אחד מהשוערים שלנו יצטרכו לשחק נגד סלובקיה ואחר כך להמשיך הלאה למשחק הבא".

גוטמן הרחיב על הזימונים שלו ואמר: "אני משתדל לא לצאת בהצהרות, זו אחת השגיאות שעשיתי בקמפיין הקודם, יהיו פעמים שאזמן שחקנים ששיחקו פחות בקבוצה שלהם, בגלל שיקולים מקצועיים לטובת העניין. כרגע אני עוד לא יודע היכן ישוחקו המשחקים, אבל הנבחרת תתכנס אחת לחודש ליום אימון וערים כמו עכו או באר שבע, שלא יארחו את המשחקים, יוכלו להתחכך בנבחרת באימונים שיהיו פתוחים לקהל".

לגבי טל בן חיים, ברק יצחקי ומונס דאבור, שלא זומנו: "דאבור אצלי בסגל, דיברתי עם מיכאל נס. לא מן הנמנע שנראה אותו ואת מיכה בבוגרת במאי. אף אחד לא צריך למכור לי את ברק יצחקי, יש לי את השיקולים שלי לקראת המשחק הקרוב מול סלובקיה. מקומו בנבחרת ביום שאחליט. שוחחתי עם טל בן חיים, הוא מאוד רצה לשחק נגד סלובקיה, אני החלטתי שלא לזמן אותו. הוא קיבל את זה ואנחנו ממשיכים הלאה".

על אריק בנאדו: "שוחחתי עם מספר אנשים, שוחחתי עם אלי כהן. מיותר לציין מה מערכת היחסים שלי עם אבוקסיס, רציתי את אייל לחמן והוא העדיף להתמקד בטלוויזיה ובאימון, בשיחות שהיו לי עם בנאדו הרגשתי שהוא יכול להפרות אותי. הרגשתי שזה שחקן עבר בנבחרת בעל נתינה וידע מקצועי שיכול להשלים אותי בפינות ששם אני צריך"

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יחייך גם בסוף הקמפיין? אלי גוטמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully