וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה תנסה לרכוש את כרטיסו של ויאם עמאשה

16.2.2014 / 8:04

שביעות רצון בקרית שמונה מהחלוץ אחרי ה-0:2 על רעננה. קהת: "אחרי שנבטיח מקום בפלייאוף העליון, נדבר על היעדים"

one

בעירוני קרית שמונה מאמינים שהם נמצאים בתקופה הטובה ביותר שלהם העונה. בקבוצה נרשמה אמש (שבת) שביעות רצון מכלל השחקנים, שזכו למחמאות גדולות אצל הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה, בעקבות הניצחון 0:2 על הפועל רעננה. המאמן ברק בכר סיכם על עונה נוספת ובהנהלת המועדון חולקים לו שבחים. בכר אמנם לא חתם על חוזה חדש, אך שני הצדדים יודעים שהסיכום עם איזי שרצקי מספיק והמאמן יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה.

ויאם עמאשה אף הוא עשוי להישאר בעונה הבאה. לקרית שמונה אין אופציית רכישה מול מכבי חיפה בסיום העונה, אך ראשי המועדון ובעיקר אצל שרצקי נוטים לפנות בסוף העונה ליעקב שחר ולנסות לרכוש את כרטיסו של החלוץ, שהשתלב היטב בקבוצתו החדשה-ישנה וכבש אתמול את שערו השני העונה.בשלב זה השחקן יבקש להמתין עד אשר יתברר מי יהיה מאמנה של חיפה בעונה הבאה כדי להחליט אם הוא מעוניין לחזור לחיפה או שמא להישאר בקרית שמונה.

ויאם עמאשה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
קרית שמונה מרוצה. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה שמחו מאוד על הניצחון אתמול, שהקפיץ את הקבוצה למקום השלישי, לפחות עד למשחק של מכבי חיפה הערב מול בית"ר ירושלים. "זה לא היה משחק טוב שלנו", הודה שחקן בקבוצה, "זה מתוק יותר כי, הוכחנו שגם במשחקים לא טובים אנחנו יכולים לנצח. זה סימן לקבוצה חזקה".

מי שזוכה למחמאות הוא רועי קהת שקנה לעצמו מקום בהרכב. "במחצית השנייה רעננה הגיעה להזדמנויות ולמזלנו הם לא ניצלו אותן", אמר קהת, "ידענו לגמור את המשחק כמו שצריך. ברק (בכר ש.ו) אמר לנו במחצית שהיכולת לא מספיק טובה ושאנחנו צריכים לשמור על היתרון ואני שמח שעשינו את זה". על המשך הדרך אמר הקשר כי "יש עוד ארבעה משחקים ואנחנו רוצים להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. רק אחרי זה נוכל לדבר על מקומות גבוהים יותר שמהם מגיעים לאירופה". על המשחק הבא מולך בית"ר ירושלים. בית"ר זה משחק גדול. יש להם קהל מדהים, ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע כדי לדחוף אותנו לניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה מול יוסי דורה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מקום של קבע בהרכב. קהת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully