וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: נבדקת אפשרות פרידה מבן שמעון בתום העונה

המצב הכלכלי משפיע ואם הקבוצה תפסיד למכבי חיפה בשבוע הבא, המאמן יקבל הודעה לפיה אין אפשרות לעמוד בחוזהו

one

אחרי ההפסד המפתיע להפועל עכו במחזור הקודם, קיוותה הפועל תל אביב להתאושש היום (שבת) על חשבונה של בני יהודה האחרונה, אולם חילצה בקושי 2:2 מהזהובים, שמצדם שוב יצאו לוזרים. הקבוצה של יוסי אבוקסיס הובילה 0:2 משערים של עגייב וקדוסי, אבל צמד מאוחר של עומר דמארי הציל נקודה לאדומים.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
היה כל כך קרוב לניצחון יוקרתי. אבוקסיס/קובי אליהו

לאור המצוקה הכלכלית בהפועל תל אביב בימים האחרונים, נבדקת אפשרות להיפרד מרן בן שמעון כבר בסיום העונה. בימים אלה עובדים במועדון על תכנית הבראה וכחלק ממנה, תקציב הקבוצה יעמוד במקרה הטוב על 25 מיליון שקלים.

גורמים בהפועל תל אביב ומקורבים כבר מדברים באופן גלוי על האפשרות שבן שמעון לא ימשיך בעונה הבאה בגלל שכרו הגבוה, העובר את שני מיליון השקלים ברוטו בעונה. תכנית ההבראה עדיין לא יצאה אל הפועל, אך אם הפועל תפסיד בשבוע הבא למכבי חיפה ותתרחק משמעותית מהאפשרות של זכייה בכרטיס לאירופה, יקבל בן שמעון הודעה שהקבוצה לא תוכל לעמוד בשכרו בעונה הבאה ועדיף שכבר בשלב זה יעשה תכניות משלו וינסה למצוא אופציות אחרות, אם קיימות כאלה עבורו.

בהפועל תל אביב גם בונים על מכירת עומר דמארי ובסארט עבדורחימי ובכלל, על מתיחת פנים. עדיין לא ברורים הדברים לגבי איתי שכטר, שחוזר מהשאלה בנאנט בסוף העונה ולגבי גילי ורמוט, כאשר השניים הם המשתכרים הגבוהים בקבוצה. כרגע על פי אותם גורמים, אין באפשרות הקבוצה לעמוד בחוזים שלהם, אך בקבוצה עדיין יחכו להתפתחויות בליגה ולהכנסה המיועדת ממכירת שחקנים בקיץ.

מהפועל תל אביב נמסר: "אנחנו לא בונים מדיניות על פי משחק אחד, והנושא לא על הפרק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הפרידה בדרך? בן שמעון/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס מאמן הזהובים התייחס לעובדה שקבוצתו שוב פספסה ניצחון וספגה לקראת הסוף: "לא הייתה פאניקה במשחק שלנו, הייתה יכולת אישית מדהימה של דמארי שהחזיר אותם למשחק עם שתי הברקות. נכון שחזרנו אחורה אחרי שהובלנו אבל שתי דקות לפני הגול קדוסי יכל לעשות 0:3 וחבל. שיחקנו היום כמו שרצינו, בלי ההברקות של דמארי".

אבוקסיס התייחס להמשך הדרך ואמר: "אני מכין את השחקנים שלנו לכל משחק כמו למלחמה, אם זה נגד קבוצת צמרת או תחתית. אנחנו חייבים להביא נקודות כי התחלנו בפיגור מאוד גדול. במשחק כזה אפשר לצאת גם מעודדים מהיכולת ומהמצבים שהגענו. נתקן למשחק הבא את הליקויים".

בצד השני, רן בן שמעון היה די מרוצה אחרי שקבוצתו נחלצה מהפסד שני ברציפות: "עשינו טעות שקורה בכדורגל וקיבלנו את הגול הראשון אבל שיחקנו כדורגל טוב. לא היינו תכליתיים ואני מודה. כל הכבוד לבני יהודה, אבל אנחנו מצאנו את הדרך לחזור ואני מרוצה מאוד מהאופי של השחקנים והדרך שהקבוצה הגיבה לפיגור".

פטר אורלנדיץ' (מימין), ברנקו איליץ' שחקני הפועל תל אביב. קובי אליהו
הזרים יקצצו? איליץ'/קובי אליהו

רוב שחקני הפועל תל אביב קיבלו 90 אחוז מהמשכורת של חודש ינואר, כחלק מהתוכנית של חיים רמון לקיצוץ בתקציב. נציג זכויות הניהול יגיע בתחילת השבוע למועדון וישוחח עם אנשי המועדון וגם עם השחקנים ויבקש מהם אישור לקצץ בשכרם. מאנשי המועדון יבקש כעשרה אחוז, ומהשחקנים כחמישה אחוזים. אם הקיצוץ יתקבל על ידי כולם, התוכנית תימשך כמתוכנן. אם זה ייתקל בהתנגדות, במועדוןמבטיחים כי כל השכר של כל השכירים במועדון יופקד במלואו עד סוף השבוע. הבעיה תהיה בקרב השחקנים הזרים, שנראה כי יהיו האחרונים להסכים לבקשה. רן בן שמעון כבר הסכים לקצץ בשכרו.

המאמן התייחס לבעיות הכלכליות ולעובדה ששחקנים התבקשו לקצץ במשכורתם: "אין לזה השפעה על השחקנים, המועדון נמצא במצוקה ואנחנו צריכים לעזור לו. אנחנו מבינים את כל קבלת ההחלטות של ההנהלה, אני מסכים עם זה ומבין מאיפה זה בא. מתחילת השנה מתנהגים אליי ולשחקנים בצורה מדהימה, זו באמת ההרגשה שלי. השחקנים גם צריכים להבין את זה שהמועדון נמצא בתקופה לא קלה".

על העובדה שקבוצתו מתרחקת מהכרטיס לאירופה: "אנחנו נמצאים בלב ליבה של התחרות על מקום באירופה. צריך להתעסק רק במה שקרה במשחק והשחקנים שלנו עשינו את זה. אם השופט היה מוסיף יותר משלוש דקות שהיו מגיעות לנו, אף אחד לא היה בא אליו בטענות". על דמארי: "כל מילה שאגיד עליו רק תגרע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully