וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: הפועל באר שבע ברבע אחרי 0:2 על כפר סבא

מערכת וואלה! ספורט

12.2.2014 / 22:50

צפו: הקבוצה של אלישע לוי לא התקשתה לטייל ל-16 הגדולות מול נציגת ליגה א', בוזגלו (בבעיטה חופשית) ופלט כבשו

ברני ארדוב

רק לפני שלושה ימים הפסידה הפועל באר שבע במשחק העונה למכבי תל אביב והתרחקה ממאבק האליפות אבל הערב (רביעי) עלתה הקבוצה של אלישע לוי לרבע גמר הגביע אחרי ניצחון חוץ קליל 0:2 על הפועל כפר סבא באצטדיון בלויטה, אולי בדרך לזכייה בתואר השני בחשיבותו לראשונה מאז 1997.

3,800 אוהדים הגיעו כדי לחזות במפגש הנוסטלגי הזה שפעם היה משחק על טהרת ליגת העל אבל הפעם בין שתי קבוצות ששתי ליגות מפרידות ביניהן. הקבוצה של פליקס נעים החזיקה מעמד 33 דקות עד ששער אופייני של מאור בוזגלו בבעיטה חופשית העלה את האורחים ליתרון. גליינור פלט הבטיח את הניצחון בדקה ה-55. באר שבע עולה לרבע הגמר לראשונה מזה 11 שנים כשבפעם הקודמת שהיא עשתה זאת היא גם הגיעה עד הגמר. כפר סבא מנגד, תתרכז כעת במאבקי העלייה שלה לליגה הלאומית.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
צמד חמד. פלט ובוזגלו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 6: כמעט שער נהדר לבאר שבע. מאור בוזגלו הכניס כדור עומק לאביתר אילוז המגן שהמשיך בנגיעה מהאוויר לחיבורים, אבל אוהד כהן הדף בקושי לקרן.

דקה 32: גול! הפועל באר שבע עלתה ליתרון ושוב היא עשתה זאת במצב נייח. מאור בוזגלו הוכשל על סף הרחבה ובעט בעצמו כדור שפגע במגן של כפר סבא, הטעה את אוהד כהן וחדר פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.


* ב-23 משחקים שקיים העונה, מאור בוזגלו היה מעורב (כבש או בישל) ב-18 שערים.

דקה 40: עוד מצב מסוכן לבאר שבע. ניקולאס פלצ'וק הרים כדור מצד שמאל, גליינור פלט נגח חלש והחוצה.

דקה 46: באר שבע פתחה את המחצית השנייה בסערה. מאור בוזגלו פרץ מצד ימין ומצא את ניקולאס פלצ'וק שהמשיך לגליינור פלט. הגנת כפר סבא קפאה במקומה משום שחשבה שפלט בנבדל, אבל שריקה לא הייתה וזה בעט ממעט לגופו של אוהד כהן.

דקה 53: איזו הזדמנות לכפר סבא! סהר לוי הסתובב על סף הרחבה ונבלם אבל מיכאל קירטבה הגיע ראשון לריבאונד ובעט שטוח לפינה אבל אוסטין אג'ידה הדף בקושי.

דקה 55: גול! כפר סבא לא כבשה ונענשה במתפרצת. מאור בוזגלו הוליך התקפה ומצא את ניקולאס פלצ'וק שבעט ונבלם, אבל הכדור הגיע לגליינור פלט שנותר בלתי מכוסה ובעט שטוח לפינה. 0:2 להפועל באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדי הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
הגיעו בהמוניהם. אוהדי הפועל כפר סבא/ברני ארדוב

דקה 79: כפר סבא כמעט צימקה. מיכאל קירטבה החלוץ פרץ לתוך הרחבה ומזווית לא פשוטה בעט לפינה הרחוקה אבל החוצה.

דקה 83: אורן ניסים נשלח לכדור עומק והוכשל על ידי גל אראל. ניסים היה אחרון בדרך לשער אבל ריינשרייבר הסתפק בצהוב למזלה של באר שבע.

דקה 85: כמעט השני של מאור בוזגלו. הקשר קיבל כדור מצד ימין ונותר חופשי מול אוהד כהן אבל בעט החוצה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע חוגג. ברני ארדוב
שוב האיש של באר שבע. מאור בוזגלו/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל כפר סבא: אוהד כהן, רובי רגב, יואכים אסקלינג, סמי אליקים, לירן ז'אן, אלירן סיימון (בן קואז, 65), טל בניש, סמיר עבד אלחי, בן בן שושן (אורן ניסים, 57), סהר לוי (עידן דויד, 80), מיכאל קירטבה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, גל אראל, ויליאם סוארס, בן תורג'מן, דויד הובר, לוטם זינו (קובי דג'אני, 71), מאור בוזגלו, תומר סוויסה, ניקולאס פלצ'וק (אליניב ברדה, 75), גליינור פלט (סיראז' נאסר, 80).

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
יחזור להתרכז בליגה. פליקס נעים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully