וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "הגביע שווה אירופה, רוצים ללכת עד הסוף"

הבעלים של בית"ר ירושלים סימן מטרה לאחר הניצחון בלוד. אבו סובחי: "הם חוגגים כאילו זכו באליפות. שייזהרו לא לרדת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים כבר יכולה לחלום ברצינות על הגביע. הקבוצה מהבירה עברה הערב (שלישי) את בני לוד בשמינית הגמר עם 0:1 משער של שלומי אזולאי (56) ולאור ההפתעות מסביב, השחקנים של רוני לוי בהחלט נמצאים בין המועמדות המובילות לזכות בתואר. המשחק בלוד, שנחשב לטעון לפני פתיחתו, עבר בשלום יחסי מלבד תקרית בין מחנות האוהדים במהלך המחצית.

הבעלים של בית"ר, אלי טביב, שנכח באצטדיון, אמר בסיום: "עכשיו אנחנו רוצים הגרלה טובה ולהגיע לחצי הגמר. הגביע שווה אירופה ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

המאמן רוני לוי אמר: "זה ניצחון חשוב מאוד. הקהל של בית"ר זה קהל מדהים, זה קהל שדוחף, קהל שצמא לתוצאות טובות וחגיגות, וזה מגיע לו. אנחנו בתהליך מאוד מורכב - זה עניין של זמן, ובזמן הזה אנחנו צריכים להוציא תוצאות. עכשיו אנחנו כבר חושבים על משחק הליגה מול מכבי חיפה ביום ראשון, יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה ואנחנו חייבים להיות טובים יותר".

דני פרדה הוסיף: "אני מאוד שמח שהוכחתי את עצמי ועזרתי לקבוצה לעבור שלב בגביע ואני מקווה שזה יפתח לי דרך חדשה בבית"ר ואמשיך ככה. רוני לוי אימן אותי במכבי פתח תקוה וגם שם הוא נתן לי את המושכות, וגם פה זה ככה. הוא נותן לי לעשות מה שאני יודע, ואני שמח. הרבה קבוצות טובות מבית"ר נפלו בגביע, נצטרך לתת 200 אחוז בכל משחק".

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חולם בגדול. טביב/ברני ארדוב

היו"ר של בני לוד, אבו סובחי, לא אהב את החגיגות של בית"ר: "לא מבין אותם. הם מתנהגים כאילו זכו באליפות. שייזהרו לא לרדת ליגה בסוף".

המאמן המפסיד, סלימאן אזברגה, ידע שלקבוצתו לא הגיע לעלות לאחר שהיא הציגה יכולת דלה מאוד: "אני מאוכזב, כי לא עשינו מה שביקשתי, השחקנים לא היו מפוקסים, הם לא נלחמו כמו שצריך. בית"ר נתנו את מה שהם יודעים וכל הכבוד להם. הקבוצה הטובה ניצחה את המשחק. אמרתי לשחקנים שזה ייגמר ב-0:1 לפה או לשם".

המאמן נשאל האם כואב לו לראות את בית"ר חוגגת במגרשו הביתי, והשיב: "לא כואב לי - גם אני הייתי חוגג בטדי אם הייתי מנצח, שוב אנחנו חוזרים על דברים שאין צורך לדבר עליהם".

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את בני לוד ועלתה לרבע הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully