וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר נבחרת פינלנד בדרך לפתח תקוה, רוטקוביץ' חתם

4.2.2014 / 17:43

אחרי שהחתימה את המונטנגרי, הלוזונים מנסים להתחזק בארפן זנלי, המגיע מהלסינקי ואמור לעבות את ההתקפה. צפו בביצועיו

one

מכבי פתח תקוה השלימה הבוקר (שלישי) את צירופו של החלוץ המונטנגרי לוקה רוטקוביץ' (25) בחוזה עד תום העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. השחקן הגיע הבוקר למתקן האימונים ומיד לאחר מכן נתנו קובי רפואה וייטב לוזון אור ירוק להחתימו. השחקן, שמגיע באמצעות סוכני השחקנים ויקי וקנין וניר עמיר, הגיע לאחרונה להתרשמות בהפועל עכו. לאחר שזאת השתהתה בהחתמתו, רוטקוביץ' הוצע לצמד המאמנים, שעד אתמול לא הצליח להחתים חלוץ זר והיום הורה לצרפו. המנכ"ל איציק לוזון כבר נפגש עם השחקן וסוכניו וסיכם את התנאים, בדרך לחתימה. רוטקוביץ' שיחק העונה בקבוצה במורנאר מהליגה הראשונה במונטנגרו, שם הבקיע שמונה שערים ב-13 הופעות. בפתח תקוה בודקים אפשרות להתחזק גם בקשר. "ללא קשר לעסקה עם בית"ר, ננסה לחזק את הסגל בשחקן או שניים עד מחר", אמרו במועדון.

אחרי שהחתימה את החלוץ המונטנגרי לוקה רוטקוביץ', מכבי פתח תקוה ממשיכה להתחזק. הקבוצה נמצאת במשא ומתן מתקדם עם קשר נבחרת פינלנד ארפן זנלי (27), ששיחק בעונה החולפת בהלסינקי. מדובר בקשר התקפי, נמוך יחסית (169 ס"מ) שכבש 11 שערים ובישל עוד 17 בעונה שעברה והוביל את הקבוצה לזכיה באליפות. השחקן אמור לטוס הערב לישראל כדי לחתום על חוזה עד תום העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. רוטקוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הסערה שהתחוללה אמש בין מכבי פתח תקוה לבית"ר ירושלים בעניין עסקת הטרייד עליה פורסם בוואלה! ספורט, במכבי פתח תקוה סיכמו עם בית"ר ירושלים כי עומר אצילי וברק משה לא יגיעו לקבוצה. סכום ההעברה עבור דני פרדה יגדל ל-550 אלף שקל. כזכור, אתמול אישרו במועדון כי עסקת העברתו של ברק משה על סף פיצוץ, כשאיציק לוזון דרש את דור מלול. בית"ר סירבה, הוסיפה עוד מאה אלף שקל לעסקה המקורית, ופרדה עבר. כזכור, עד אתמול כלל לא נוצר קשר עם משה ואצילי, והשניים טרם זומנו לאימונים.

(עדכון ראשון: 13:43)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו בביצועיו של זנלי בעונה שעברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully