וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בארץ"

האדומים מאושרים אחרי ה-1:3 על בית"ר ירושלים: "כרגע לא נופלים ממכבי ובאר שבע". מאמצים להשאיר את דמארי, רצון למכור את שכטר, מחמאות לוורמוט ודגני. בקבוצה מקווים שקולין יסכים לעזוב ללא פיצוי

one

בהפועל תל אביב הגדירו את המשחק אמש (ראשון) מול בית"ר ירושלים כפרשת דרכים עבור הקבוצה. אחרי הניצחון המשכנע 1:3, לכולם במועדון אין ספק שאם הקבוצה שבנה רן בן שמעון הייתה מתחברת כבר בתחילת העונה, היא הייתה מצויה היום במאבק האליפות. "אנחנו שמחים, אבל יש טעם של החמצה", אמר אחד מהשחקנים לאחר המשחק. "לקח לנו זמן להתחבר, זה נכון. כרגע אנחנו משחקים את הכדורגל הכי יפה בליגה. חבל שאנחנו רחוקים מבאר שבע ומכבי כי כרגע אנחנו לא נופלים מהן, אם לא עולים עליהן".

בהפועל מסמנים מספר שחקנים שאחראים על הקאמבק בשבועות האחרונים: הקרואטי בסראט עבדורחימי שאתמול כבש וסחט פנדל, הקפטן שי אבוטבול שחזר להנהיג את הקישור, גילי ורמוט ועומר דמארי שמציגים יכולת גבוהה ואוראל דגני, שעבר לעמדת הבלם והצליח לייצב את ההגנה. "אני שמח שאומרים שהשינוי התחיל אצלי", אמר אתמול דגני, "אני משחק בעמדה הזו ואני שמח שהקבוצה מנצחת. בתור מגן יוצא יותר להשתתף במשחק עצמו ואתה יכול לעזור להתקפה יותר, אבל אם רוצים אותי כבלם אז אני אהיה בלם".

דגני הוסיף: "אני חושב שהשינוי התחיל אחרי המשחק נגד סכנין, שם קיבלנו זבנג, התחלנו לחשוב אחרת ומשהו השתנה. יחד עם הקהל שדחף אותנו, התחלנו להציג יכולת טובה יותר ואנחנו שמחים שהאוהדים שמחים. זה הכי חשוב. התחלנו פחות טוב את העונה. לכל קבוצה יש לה את המשבר שלה, וזה שלנו הגיע בתחילת העונה. תמיד יש צביטה בלב שהיינו פחות טובים ויכולנו להשיג דברים אחרים. אנחנו רוצים להחזיר לאוהדים על התמיכה. אם יהיו שינויים למעלה - זה לא תלוי בנו"

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב חוגג (במרכז) עם אוראל דגני, אברהם צ'קול. קובי אליהו
"השינוי התחיל אחרי המשחק נגד סכנין, שם קיבלנו זבנג". דגני מימין עם שכטר וצ'קול/קובי אליהו

מעבר למחמאות, בהפועל עדיין מאוד מוטרדים מהצרות הכלכליות והניצחון אמש הוסיף לא מעט חומר למחשבה. לאחר המשחק נפגשו חבר הדריקטוריון עידו חג'ג' ורן בן שמעון במסעדה. השניים שוחחו על הבעיות הפיננסיות והמאמן ניסה להשפיע על חג'ג' בנושא מכירת עומר דמארי. בן שמעון הפציר בו שמכירתו תפגע מאוד בקבוצה. בקבוצה עושים הכול כדי להשאיר את מלך שערי הליגה, אך עדיין טוענים שהדברים בידי חג'ג', שמתחיל להשתכנע להשקיע עוד כסף במועדון למען המטרה הזו.

אצל האדומים אמרו שהיום יהיה קריטי בכל הנוגע לזגרת דמארי. ראשי המועדון יתכנסו במטרה לחפש פתרונות בנושא זה וטוענים שכרגע אין הצעה רצינית על החלוץ, אלא רק מגעים עם שתי קבוצות. "בסופו של דבר חג'ג' ייקבע את גורל דמארי במועדון. אם הוא ישים כסף, דמארי יישאר", אמר גורם בהנהלה, "זה לא בשמיים להשאיר אותו מבלי למכור שחקנים".

בכל מקרה, עוד לפני שחג'ג' יחליט אם להכניס את היד לכיס, בקבוצה ינסו למכור את איתי שכטר. כרגע אין עדיין הצעות רשמיות עליו, אבל בהפועל יהיו מוכנים להיכנס למשא ומתן עם מכבי תל אביב אם זו תפנה בנושא החלוץ. בנוסף, חג'ג' הוא הערב על ההתחייבויות הכספיות לשכטר ובמועדון העריכו שכדי שהוא ישים עוד כסף בקבוצה, שכטר יצטרך להימכר .

באותה שיחה בין חג'ג' לבן שמעון עלה נושא חיזוק ההגנה. המאמן רוצה את מגנה השמאלי של עירוני קרית שמונה, דושאן מאטוביץ' (ידיעה נפרדת), ובקבוצה בונים על שחרורו של יורחן קולין המאכזב, שעלותו גבוהה. בהפועל מאמינים שהבלם לא יקשה ויסכים לעזוב ללא פיצוי. ההולנדי עצמו הביע אכזבה לאחרונה על מעמדו בקבוצה. אגב, בהפועל היו כאלה שנזכרו אחרי המשחק אמש שמאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, הוא האיש שהזהיר בקיץ ואמר שקולין וברנקו איליץ' לא יכולים לשחק יחדיו במרכז ההגנה. כזכור, לוי אימן את השניים בעונה שעברה באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

ביום רביעי תארח הקבוצה את הפועל חיפה למשחק בגביע המדינה. בן שמעון עשוי להעניק מנוחה לכמה שחקני הרכב.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומר דמארי הפועל תל אביב מול אנדרס טונייס בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יום מכריע בנוגע לעתידו בהפועל תל אביב. דמארי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully