וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תחתים השבוע מגן שמאלי זר

הצהובים ישלימו את מכסת הזרים. סוזה כעס על השיפוט, ראדי אחרי רמה"ש: "המחויובות עשתה את ההבדל". נעצר אוהד בית"ר בחשד לגרימת נזק לאוטובוס של הקבוצה

one

האלופה ומוליכת הטבלה מכבי תל אביב, תחתים בימים הקרובים מגן שמאלי זר ובכך תתמלא מכסת הזרים בקבוצה. בצוות המקצועי, מחפשים מזו תקופה שחקן חיזוק לחלק האחורי וכעת נודע שמשבצת הזר שנותרה פנויה לאחר שחרורו של המגן הספרדי מאנה, תנוצל להחתמת מגן. במקביל יצורף שחקן התקפה ישראלי לחלק הקדמי, כאשר במועדון מתכוונים לעשות כל מאמץ לצרף את חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אמש הצליחו הצהובים לחלוף בצורה חלקה על פני הפועל ניר רמת השרון, עם ניצחון 0:3 ויכולת משופרת לעומת השבועיים האחרונים. הקבוצה התייצבה למשחק, לאחר שהדולקת בעקבותיה הפועל באר שבע גברה 0:1 על עירוני קרית שמונה בחוץ והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של מובילת הטבלה. בניגוד לעונה שעברה, אז ניצחה מכבי תל אביב בגרונדמן 3:4 לאחר מהפך דרמטי, הפעם השחקנים של פאולו סוזה הצליחו לסיים בניצחון נטול דרמות מיוחדות, עם שערים של מהראן ראדי, קרלוס גרסיה (שער בכורה במדי הקבוצה, ר"ב) ודור מיכה המצטיין במגרש.

בסיום הניצחון כינס המאמן סוזה את שחקניו בחדר ההלבשה והחמיא להם על היכולת שהציגו ובעיקר על משחק ההקרבה והלחימה. "מגיע לכם כל הכבוד על העבודה הטובה שעשיתם כאן, אני גאה בכל אחד ואחד מכם", אמר הפורטוגלי לשחקנים. את מירב המחמאות אמש קיבלו הקשרים דור מיכה, שסיים עם בישול ושער יפה, וגל אלברמן שחזר להרכב והצטיין במרכז המגרש. סוזה אגב, היה עצבני מאוד במהלך המשחק כלפי צוות השיפוט בראשותו של גיא ברגר. עיקר הכעס שלו נבע מכך שלדעתו לא נשלפו כרטיסים צהובים לשחקני רמת השרון, למרות פגיעות חוזרות ונשנות בשחקניו, גם ללא כדור.

על שמחת הנצחון העיבה פציעתו של המגן עומרי בן הרוש, שספג כניסה חזקה בקרסול והוחלף בשלהי המחצית הראשונה. בן הרוש ייבדק היום לאבחון חומרת הפציעה והוא צפוי להחמיץ את משחק הגביע בחוץ נגד מ.ס.אשדוד ביום שלישי הקרוב. מי שיחזור לסגל הוא החלוץ ברק יצחקי, שלא שיחק אמש בשל צבירת כרטיסים צהובים. יצחקי החלים לחלוטין מהפציעה במפשעה ממנה סבל בשבוע שעבר, אבל עדיין לא ברור אם הוא יפתח או ישולב כמחליף.

מימין: איתן טיבי, דור מיכה, דן אייבינדר, שחקני מכבי תל אביב חוגגים ניצחון. ברני ארדוב
מחמאות מסוזה על הלחימה והרצון. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"זה אולי נראה קל, אבל זה רק כי הפעם נלחמנו יותר", אמר הקשר מהראן ראדי, שכבש את השער הראשון, "אני שמח כי כדי להגיע לפסגה צריך לנצח גם את המשחקים האלה, במגרשים הקשים. תודה לאל שעשינו את זה בצורה הכי טובה. אנחנו לא מסתכלים על הקבוצות האחרות, אנחנו מתרכזים בעצמנו וזה הקו שלנו מתחילת העונה".

הקשר התבקש להסביר על ההבדלים ביכולת בין הניצחון אתמול ובין שני המשחקים הקודמים ואמר: "זה פשוט הרצון. רמת השרון קבוצה לוחמת מאוד וקשה לשחק נגדה, אבל אני חושב שהפעם הרווחנו כמעט כל כדור וכאן זה מתחיל, באגרסיביות ובמחויבות. אני חושב שהיכולת שלנו באה לידי ביטוי אחר כך גם בהבקעת שערים".

ראדי שפתח אמש בהרכב וסיים 90 דקות, אחרי שלא שותף כלל מול אשדוד בשבוע שעבר, נשאל על הרגשתו האישית בכל הנוגע לתנודות בין הספסל להרכב והשיב בגילוי לב: "לי אישית זו לא הרגשה הכי נוחה, אבל חייבים להתאים את עצמנו לסיטואציה הזו. אין שחקן שיבוא ויגיד שטוב לו לשחק משחק כן ומשחק לא. כל אחד רוצה לשחק 90 דקות בכל משחק ואתם יודעים שבעונה שעברה כמעט לא הוחלפתי. זה באמת לא קל, אבל בכל פעם שירצו להשתמש בי אני פה בשביל לשחק ואני מקווה להמשיך ביכולת הזאת".

בעוד יומיים תגיע מכבי תל אביב לאשדוד ותתחיל את דרכה בגביע המדינה. ראדי התייחס למפעל בו נכשלת הקבוצה כבר שנים רבות ומודחת בשלבים הראשונים: "רק לפני שבוע שיחקנו נגד אשדוד וראיתם שזו קבוצה טובה וטקטית. יש להם הרבה שחקנים עם יכולת אישית טובה והמפתח בשביל להביא את התוצאות, אם זה בגביע או אם זה בליגה, זה לבוא עם יותר מחויבות ולחימה מהקבוצה השנייה, כי יכולות אישיות וקבוצתיות יש לנו והוכחנו את זה. אנחנו צריכים להרגיש כאילו אנחנו אנדרדוג, זה המפתח מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב, מהראן ראדי, ליד שחקן הפועל ניר רמת השרון, אפרים טאקה. ברני ארדוב
"אין שחקן שיבוא ויגיד שטוב לו לשחק משחק כן ומשחק לא". ראדי/ברני ארדוב

נעצר חשוד בגרימת נזק לאוטובוס של מכבי תל אביב

תושב אור יהודה בן 19 שזוהה כאוהד של בית?ר ירושלים, נעצר הבוקר (ראשון) בחשד למעורבות באירוע גרימת נזק לפני כשבוע לאוטובוס של קבוצת מכבי תל אביב, שחנה באור יהודה. בחקירה שנערכה לו בתחנת מסובים הודה הצעיר במיוחס לו ובסיומה שוחרר בערבות צד ג? והרחקה למשך 15 יום ממקום חניית האוטובוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully