וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגו של סלליך: "הוא לא פוסל מעבר למכבי פ"ת"

הטרייד שנחשף בוואלה! ספורט מתקדם: הלוזונים קיבלה אישור מקשר בית"ר שהתחרט ומוכן לעזוב. פרדה רוצה לעזוב מיידית

one

"דני פרדה גמר אצלנו. אם הוא לא יעבור מחר או מחרתיים לבית"ר ירושלים, הוא גמר עם הכדורגל. הוא יישב ביציע עד סוף העונה ולא יראה יותר דשא. איפה נשמע דבר כזה ששחקן כדורגל לא מגיע לאימון כי לא בא לו? הוא צריך להתבייש. הוא יוכל להצליח רק במקום אחר, אבל כאן זה לא יקרה. חשבנו שדברים התחברו לאחרונה וכנראה שטעינו". כך אמרו אמש במכבי פתח תקוה בעקבות האירועים האחרונים הקשורים בשחקן.

שחקן מכבי פתח תקוה, דני פרדה. ברני ארדוב
חשב שכבר עבר. פרדה/ברני ארדוב

כפי שנחשף בוואלה! ספורט, פתח תקווה מנהלת מגעים מתקדמים עם בית"ר ירושלים לגבי העברת פרדה, שהחרים את האימון המסכם לקראת מכבי חיפה ביום שישי. ייטב לוזון וקובי רפואה רוצים בתמורה את סינטאיהו סלליך ואת החלוץ איציק כהן, שלא ישוחרר, או חלוץ אחר. סלליך הודיע ביום שישי באמצעות נציגיו כי הוא מעדיף להישאר בבירה, אבל אתמול קיבל רמז עבה מרוני לוי לגבי עתידו, כשהוחלט שלא להכלילו בסגל למשחק הערב מול הפועל תל אביב.

הבוקר חלה התפתחות מעניינת בעניין הזה, כשהשחקן שינה את דעתו והודיע לראשי מכבי פתח תקוה כי הוא מוכן לשחק אצלם. נציגו דורון ישראלי אמר לוואלה! ספורט: "סינטאיהו שם לא למטרה להציל את העונה הנוכחית. הוא מוכן לעזוב את בית"ר ירושלים ולא פוסל מעבר למכבי פתח תקוה. כל האופציות פתוחות". במהלך השיחה הבהיר סלליך כי הוא מוכן למעבר מיידי בתנאי שיעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה המחזיקה בכרטיסו, יאשר זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נתן אור ירוק. סינטיאהו סלליך/ברני ארדוב

במועדון סיפרו אתמול כי פרדה שלח הודעה כתובה בה הודיע: "חשבתי שאני סגור בבית"ר, ולכן לא הגעתי לאימון". במועדון אמרו על כך: "ממתי שחקן מחליט על דעת עצמו מה לעשות על פי התקשורת? אסור שהסיפור הזה היה יוצא מלכתחילה. אבל אם הוא כבר קרה, מחובתו לברר איתנו מה היה. הוא לא רוצה להישאר פה, ולכן החליט לא להגיע". עמוס לוזון הודיע אתמול למאמנים ייטב לוזון וקובי רפואה להגיע אליו לשיחה אישית שתיערך היום. בשיחה לוזון יודיע לשחקן כי הוא מושעה גם ללא קשר לעסקה עם בית"ר ירושלים. בשלב זה נראה כי האיום יתממש, ואם פרדה לא יעבור הוא יישב ביציע. המאמן קובי רפואה אמר אתמול: "דני לא הגיע לאימון על דעת עצמו ולכן הושעה מהסגל. אנחנו נעשה את מה שהכי טוב עבור הקבוצה".

בפתח תקוה היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה במחצית השניה בהפסד 1:0 למכבי חיפה, אבל מאוכזבים מיכולת הסיום של החלוצים. רועי דיין רשם את אחד המשחקים החלשים העונה וזאת הסיבה שבמועדון רוצים לצרף גם חלוץ. מי שממשיך להרשים את הצוות המקצועי הוא הבלם ניצן דמארי, שבעקבות השיפור ביכולתו במועדון החליטו לא להביא עוד בלם.

הקשר דיא סבע התייחס לקשר סטיאווה בוקרשט שהצטרף וטרם קיבל את השחרור הבינלאומי, וגם לעסקה הצפויה עם סלליך. "את כריסטאה עדיין לא ראינו, אבל אם הביאו אותו כנראה שהוא טוב. סלליך שחקן טוב שיכול לתרום לנו בחלק ההתקפי. אני מקווה ששניהם יעזרו לנו", אמר הקשר שנשאל גם על ההפסד בקריית אליעזר: "פתחנו את המשחק לא טוב, הם היו יותר מסוכנים והגיעו לכמה מצבים. במחצית השניה התעוררנו אבל זה לא בא לידי ביטוי בביעטות לשער. אנחנו משחקים טוב אבל צריכים להביא תוצאות. אנחנו בדרך הנכונה, אני מאמין שנישאר בליגה".

ראשי הקבוצה מאמינים שהשחרור של כריסטאה יגיע עד יום שני, אחרת יפנו לפיפ"א כדי שתורה לשחררו מסטיאווה. "אין שום סיבה שלא יהיה כבר במשחק הקרוב בסגל, אבל אם זה לא יקרה נחכה עוד שבוע. בכל מקרה הוא עדיין לא בכושר משחק וזקוק לעוד אימונים", אמרו במועדון. כריסטאה נכח אתמול במשחק וראה אותו מהיציע. רפואה אמר בהקשר שלו: "ייקח לו עוד כמה אימונים כדי לחזור לעצמו. יש לו רזומה והוא יעזור לנו בהמשך".

שחקן מכבי פתח תקוה אדריאן כריסטאה במעמד החתימה. יח"צ, אתר רשמי
צפה בהפסד מהיציע. כריסטאה/אתר רשמי, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully