וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישארות דמארי תקרב את איתי שכטר למכבי תל אביב

21.1.2014 / 13:08

חלוץ הפועל תל אביב נמצא בראש רשימת המועמדים של קרויף לעמדת החלוץ, לצד בן בסט שעשוי להגיע בהשאלה מטולוז

one

במכבי תל אביב ממשיכים לנסות להתחזק לפני סגירת חלון ההעברות ב-5 בפברואר במגן וחלוץ. נכון לעכשיו התכנון הוא להביא מגן-בלם זר, שיכול לשחק במגוון תפקידים בחלק האחורי, וחלוץ ישראלי. המועמדים שנמצאים בראש הרשימה של קרויף לחלק הקדמי הם איתי שכטר, מהפועל תל אביב שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט ועדן בן בסט, שלא מוצא לאחרונה מקום בהרכבה של טולוז.

טולוז דורשת סכום של מיליון יורו וחצי עבור כרטיסו של בן בסט, שחתום לשנתיים וחצי נוספות בקבוצה. במכבי תל אביב לא מתכוונים לשלם את הסכום הזה, וכבר עלתה אפשרות שבן בסט יגיע בהשאלה עד סיום העונה עם אופציית רכישה עתידית, כאשר סכום ההשאלה יקוזז מסכום עיסקת הרכישה, אולם בשלב זה הצרפתים אינם מעוניינים בעיסקת השאלה, אלא במכירה בלבד.


לידיעה הראשונית על ההתעניינות של מכבי תל אביב בשכטר

איתי שכטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בראש רשימת המועמדים. איתי שכטר/ברני ארדוב

בקרית שלום ממתינים להתפתחויות גם אצל היריבה העירונית הפועל תל אביב. בשלב זה בודקים האדומים אופציות למכירתו של עומר דמארי, אולם דמארי לא ממהר לעבור והצהיר כי הוא מעוניין להישאר או לחתום רק בקבוצה בחו"ל. אם תיווצר סיטואציה שבה דמארי ישאר בסופו של דבר בהפועל תל אביב, יגדלו מאוד הסיכויים למימוש עיסקת העברתו של איתי שכטר למכבי תל אביב.

קרויף מחזיק מאוד משכטר והוא בטוח שלמרות העונה הלא יציבה של החלוץ, הוא יוכל להשתלב במהירות בסגל הצהובים ולתרום מאוד למשחק ההתקפה של הקבוצה, לקראת המשך מאבק האליפות בליגת העל וההתמודדות עם באזל בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. לאחר מספר ימי מכירה בודדים, אזלו כמעט כל הכרטיסים למשחק הבית נגד השוויצרים, שייערך ב-20 בפברואר ובלומפילד יהיה כצפוי מלא לחלוטין. הגומלין יערך שבוע לאחר מכן בבאזל.

בתוך כך ערכה היום הקבוצה אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד הפועל ניר רמת השרון בשבת הקרובה. ברק יצחקי שלא שיחק בנצחון האחרון נגד מ.ס.אשדוד בשל מתיחה בשריר התאומים, יחמיץ גם את המשחק הקרוב בשל צבירת כרטיסים צהובים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully