וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "אני חושב שכיף לראות אותנו. דמארי נכס"

מאמן הפועל ת"א סיכם עוד ניצחון ורביעייה ואמר על הכוכב: "אעשה מה שאני יכול כדי להשאיר אותו". ורמוט: "אסור לעצור". הרוש נפצע

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי ברציפות בפעם הראשונה העונה, 1:4 על הפועל רעננה שהקפיץ אותה זמנית למקום החמישי בטבלה. אחרי שבועות קשים, האדומים נושמים לרווחה ויכולים לדבר שוב על מאבק על המקום השלישי שמוליך לאירופה.

שמעון הרוש נפגע במהלך המשחק, וסובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי. כרגע הוא בספק גדול למשחק מול בית"ר ירושלים, מחר המגן יעבור בדיקות שיבהירו את מצבו.

עומר דמארי, הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הולך או נשאר? דמארי/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, סיכם: "אנחנו נראים כמו קבוצה שמבינה את המשחק יותר טוב, נהנים יותר לשחק ומציגים כדורגל התקפי חכם ומאוזן. אני חושב שכיף לראות אותנו. אחד הדברים שהקפדתי לעשות זה להפריד את השחקנים ממשימות רחוקות ולהתרכז בקרובות".

על עומר דמארי, ששוב כבש, אמר בן שמעון: "יש צרכים שלפעמים גדולים יותר ממאמן, משחקנים וממועדון. אני מבין את המצוקה, אבל אעשה כל מה שאני יכול כדי להשאיר אותו בקבוצה. הוא נכס אדיר למועדון. יש לו יכולת ריכוז, הוא בא כל שבוע ומספק את הסחורה, מפריד את כל הרעשים. הוא מתאמן כמו שצריך, עובד קשה".

לאחר שבסיבוב הראשון לבן שמעון הייתה תקרית עם מאמן רעננה, מנחם קורצקי, אשר לקבוצתו הוא קרא "קבוצת נוער", אמר בן שמעון הערב: "צריך לתקן עוול היסטורי קטן. לרעננה יש קבוצה נהדרת עם מאמן נהדר, מנחם קורצקי. אני מאחל להם בהצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן בן שמעון, מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"אנחנו יותר נהנים". בן שמעון/יוסי ציפקיס

גילי ורמוט, שבישל את השער השני וכבש את השלישי, אמר: "דברים מתחילים להסתדר. השתפרנו והתחברנו וזה הזמן שלנו להתחיל לצבור נקודות. אסור לעצור לרגע ואני מקווה שנעשה ריצה של ניצחונות ונחזור לעניינים. אני מרגיש טוב כבר ארבעה חודשים וכמובן שאם אני כובש זו עוד חותמת. כשלא מנצחים לא כל כך זוכרים את זה, היום כן".

על דמארי אמר ורמוט: "הוא היה המצטיין היום. הוא שחקן מרכזי ואם הוא יעזוב זה ייפגע בנו מקצועית. כולם מקווים שהוא יישאר וגם הוא מקווה. הוא חלק מאיתנו ואנחנו רוצים שהוא יסגור איתנו את העונה".

מאמן רעננה, מנחם קורצקי, סיכם: "הגענו למצבים שרצינו, אבל נפלנו ביכולת האישית. הפועל לא הגיעה להרבה מצבים, עד כמה שזה ישמע מוזר. בשבועיים הקרובים יש לנו משחקים של 'הליגה שלנו' וצריך לקחת נקודות. במשחקים האחרונים ניסינו לייצר מומנטום ולהחזיר את הביטחון, אבל היום זה לא הלך. התחזקנו בשני שחקני התקפה, אני מקווה שהם ייכנסו מהר לעניינים ויעזרו לנו לנצח בשבוע הבא. כשאתה לא מנצח 7-8 משחקים התחתית מתקרבת, אבל עדיין יש לנו מרחב. אני מקווה שבשבוע הבא נראה קבוצה שעושה הכול ומנצחת את המשחק".

שחקני הפועל תל אביב, אברהם צ'קול, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
"השתפרנו והתחברנו". ורמוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully