וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: דירוג כל כדורגלני ליגת העל, 2013/14

בישראל אין פגרה, אבל בוואלה! ספורט לא ויתרו על ההזדמנות לפתח מסורת: דירוג של כל הכדורגלנים ששיחקו בליגת העל העונה (כן, כולם), בעזרת טובי המומחים. הנה כל שחקני הליגה, מהסוף להתחלה. מקווים שנהניתם, ונתראה בקיץ

מסורת חדשה נפתחת השבוע בוואלה! ספורט: דירוג מקיף של כל שחקני ליגת העל. לשם ביצוע הדירוג, פנינו לעיתונאים מוואלה! ספורט וממדורי ספורט נוספים, למאמנים וכדורגלנים. חלקם ביקשו לעשות זאת בעילום שם. הדירוג ייחשף מהסוף להתחלה כמובן, ובכל יום תגלו עוד כמה מקומות בדירוג.

אתם מוזמנים לנוע מטה עם העכבר על העיגולים בפירמידה, וכך לגלות היכן מדורג כל שחקן. לחיצה על הכדורים תכניס אתכם לרשימה מפורטת של כל השחקנים שנחשפו היום.


המדרגים

נתונים: דריבליסט

מי בדירוג? שחקנים ששיחקו מעל לדקה בליגת העל, נכון לתחילת הדירוג - שהתבצע לאחר המחזור ה-14 (קיבלתם גם שני בונוסים בדמות ויאם עמאשה וחן עזריאל, שלא שיחקו העונה אבל נכנסו לדירוג בגלל סקרנותנו לראות כמה נזק גרמה העובדה שהם יובשו עד כה).

איך דירגנו? 36 מצביעים דירגו כל שחקן מ-1 עד 10, לפי התרשמות הכללית מהשחקן. חשוב לציין: זהו לא ציון שליש ולא ניסינו לגלות מי השחקן שנותן את העונה הכי טובה בליגה אלא מי השחקן הכי טוב בליגה נכון לעכשיו. כמובן שהדירוג מושפע מהיכולת הנוכחית של השחקן, אבל לא רק. מן הסתם, שחקנים שלא נחשפו יותר מדי העונה הושפעו מכך, ושחקנים שפספסו דקות משחק רבות גם הושפעו. נותר רק לאחל לכל השחקנים, שבדירוג הבא נמצא אותם במקום טוב יותר.

חושבים שצדקנו? שטעינו? שהגזמנו? זה המקום להחמיא ולבקר. כל שצריך לעשות זה לכתוב את תגובתכם באחת הרשתות החברתיות, עם ההאשטאג הרשמי של הדירוג, #דירוג_וואלה, והתגובות המובחרות יועלו ויוצגו באתר.

היום (רביעי) אנו חושפים את העשירייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully