וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בויאן מרקוביץ' שוחרר מהקבוצה

29.12.2013 / 17:56

במועדון הוחלט לוותר על הבלם בשל הרצון לצרף קשר זר. פלצ'וק, שלא מרוצה ממעמדו, שוחח עם אלישע לוי וביקש לעזוב

one

עכשיו זה רשמי: קשר הפועל באר שבע, ניקולס פלצ'וק, שוחח עם מאמן הקבוצה אלישע לוי וביקש לעזוב את המועדון בחלון ההעברות הקרוב. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר אינו מרוצה ממעמדו ובהתאם לכך ביקש בסוף השבוע מההנהלה ליזום שיחה עם המאמן. במהלך השיחה ניסה אלישע לוי לשכנע את הקשר להישאר, אבל פלצ'וק הבהיר כי הוא לא מקבל מספיק דקות ואינו מתחרה על חלוצת ההרכב גם בתקופות בהן הוא נמצא בכושר טוב.

כזכור, הפועל עכו, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד כבר הביעו עניין בשחקן. בבאר שבע אמרו אתמול כי ישמחו את פלצ'וק יישאר בקבוצה, ובכל מקרה ישקלו את בקשתו עד פתיחת חלון ההעברות. פלצ'וק, ראוי להזכיר, לא תופס משבצת של שחקן זר. כזכור, גם הקשר פיראס עוואד ביקש לעזוב את הקבוצה וקיבל אישור מהמנכ"ל אסי רחמים לחפש קבוצה. יוסף אבו לאבן לא מוכן לעזוב לכל קבוצה, אבל במצב הנוכחי הוא לא אמור לקבל דקות וכנראה שיעזוב.

ניקולאס פלצ'וק שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
לא תופס משבצת של שחקן זר. ניקולס פלצ'וק/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הוחלט בהפועל באר שבע לשחרר את בויאן מרקובוץ'. כזכור, במועדון הוחלט לשחרר את מרקוביץ' עוד לפני מספר שבועות, כאשר אלישע לוי הביע רצון לצרף בינואר קשר זר במרכז השדה. ההחלטה לשחרר את מרקוביץ' היתה פשוטה מכיוון שלמועדון היתה אופציית יציאה מחוזהו של השחקן בחודש ינואר. מהמועדון נמסר: "אנחנו מאחלים למרקוביץ' בהצלחה".

קובי דג'אני טרם ביקש לעזוב, אבל הגעה של שחקן נוסף על העמדה שלו עשויה להוביל לפרידה בינואר. בכל מקרה, בבאר שבע מעדיפים שיישאר ומשאירים את ההחלטה בידיו. תומר סויסה ייקנס השבוע ובינתיים מעוניין להישאר, אך גם בעניין שלו ההחלטה עשויה להשתנות בשבועיים הקרובים אם לא יקבל דקות.

לאור פציעת אופיר דוידזאדה, במועדון נותנים גיבוי רחב לבן תורג'מן. אלישע לוי מתכוון לתת את חולצת ההרכב למגן שהגיע מנצרת עילית. דוידזאדה אמור להיעדר כחודש בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, ובמועדון מצפים שתורג'מן יוכיח את עצמו במשחקים הקרובים. בן ביטון יפתח על הספסל שישמש כגיבוי במקרה הצורך. לגבי דוידזאדה, המגן הגיש להנהלת הקבוצה הצעה נגדית לאחר ההצעה שקיבל לחתום לחמש שנים ובכך להאריך את חוזהו במועדון. המשא ומתן עם לוטם זינו יחודש בקרוב, כשבמועדון יזמנו את אביו לשיחה.

מעל 2,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה למשחק מחר (20:50) בבלומפילד מול הפועל תל אביב. מלבד תורג'מן שיחליף את דוידזאדה, לוי מתלבט לגבי שינוי נוסף: סיראז' נאסר במקום דובב גבאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בויאן מרקוביץ', שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
כאן זה נגמר. מרקוביץ'/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully