וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן רוצה את אלי כהן בצוות האימון של הנבחרת

27.12.2013 / 0:01

מסתמן: אם המאמן הנוכחי ימשיך לקדנציה נוספת, השריף עשוי לעבוד לצדו. ועדת האיתור למינוי המאמן תמונה בשבוע הבא. גוטמן מועדף על פני אברהם גרנט, שהבהיר שהוא לא מעוניין בתפקיד

ברני ארדוב

צפו בתוכנית "תמונת מחזור" בהשתתפות אלי כהן

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, אלי גוטמן, רוצה לצרף לצוות המקצועי את המאמן אלי כהן. השריף, שתפקידו האחרון בכדורגל היה מאמן בית"ר ירושלים, כבר מודע לפרטים. גוטמן, יש לציין, עדיין לא קיבל את תפקיד מאמן הנבחרת באופן רשמי, אולם מאז סיום הקמפיין תומך אבי לוזון במינויו, ונתקל בהתנגדות חריפה של גורמים בכירים בכדורגל, שדורשים למנות צוות מאמנים צעיר. גוטמן, יש לציין, מועדף בשלב זה על פני אברהם גרנט, שמצדו הבהיר כי הוא כלל אינו מעוניין בתפקיד.

בשבוע הבא מתכוון לוזון למנות רשמית וועדה, שתקבע את זהות המאמן, ותורכב מחמישה נציגים: אבי לוזון, שטרן חלובה, רותם קמר, מאמן עבר ושחקן עבר ידועים בכדורגל הישראלי, שזהותם טרם נקבעה. על כל פנים, נראה כי לוזון, חלובה וקמר יחזיקו בעמדה אחת, כך שניתן להניח שעמדתם של אנשי ההתאחדות תקבע בסופו של דבר מי יהיה המאמן.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
השם החדש. השריף/קובי אליהו

גוטמן, יש לציין, מאוד מעוניין להמשיך בתפקידו ולראיה דחה השבוע הצעה רשמית מאומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

כאמור, בהנחה שגוטמן ימשיך לקדנציה נוספת, השריף עשוי להצטרף לצוות המקצועי, שככל הנראה לא יכלול את יוסי אבוקסיס שמונה למאמן בני יהודה. כהן, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-63, מוערך מאוד בקרב אנשי ההתאחדות לכדורגל. ברזומה שלו אפשר למצוא שלוש קדנציות כמאמן בית"ר ירושלים, כולל זכייה באליפות ב-1997. כמו כן, הוא זכה בגביע המדינה עם הפועל תל אביב שנתיים מאוחר יותר. הוא אימן בין היתר את מכבי חיפה ומכבי תל אביב. בחודש פברואר 2012 החליף את יובל נעים בתפקיד מאמן בית"ר ירושלים ושימש כמאמן הקבוצה עד תום העונה החולפת. התקופה הזאת זכורה כאחת התקופות הקשות בקריירה שלו, בזכות פרשת הצ'צ'נים ומחאת הקהל נגד המועדון.

אבי לוזון התבטא לא פעם בעבר שימנה מאמן לאומי במהלך חודש ינואר, וזאת לאחר שכבר קיבל לידיו את דוח סיכום קמפיין המונדיאל שהכין גוטמן. ב-23 בפברואר 2014 תתקיים בניס שבצרפת הגרלת שלב הבתים לקמפיין מוקדמות יורו 2016, כאשר ישראל צפויה להיות מוגרלות כאחת מנבחרות הדרג השלישי. כזכור, יורו 2016 יכלול 24 נבחרות, כאשר המקום השלישי יבטיח לפחות העפלה לשלב הפלייאוף.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
רוצה להמשיך. גוטמן/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully