וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תאיץ את המאמצים לצירוף דינו אנדלובו

בקבוצה לא מוותרים על אופציית חלוץ מכבי חיפה. רוני לוי: "מבינים שצריכים להתחזק". בלבול: "שיחקנו נכון, לא הלך"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני סכנין ובית"ר ירושלים נעלו הערב (שלישי) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם משחק חלש במיוחד שהסתיים ב-0:0, בהתמודדות שאמורה היתה להתקיים ביום שבת ונדחתה בשל הסערה. מצבים בקושי קיבלנו, ובעוד שהקבוצה של מרקו בלבול פספסה צ'אנס לצמק מהפועל באר שבע את הפער לשלוש נקודות בלבד, הרי שבית"ר סגרה את הסיבוב במקום ה-11 בטבלה, כשגם הופעת הבכורה של רוני לוי על הקווים לא הושיעה אותם. המאמן החדש-ישן יחפש ניצחון בכורה בקבוצתו בשבוע הבא, עם משחק חוץ קשה מאוד בבאר שבע. סכנין, מנגד, תארח את הפועל תל אביב.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים עם טל כחילה. יוסי ציפקיס
מרוצה בשביל משחק ראשון. רוני לוי/יוסי ציפקיס

"מבחינת הנעת כדור לקינו בחסר, אבל ראיתי מחויבות ועמידה קבוצתית מצוינת", אמר רוני לוי בסיום. "במשחקים האחרונים ראיתי שבית"ר מאוד חשופה מאחור, ואת זה מנענו כמו קבוצה חזקה מאוד. מצאתי לנכון להתרכז בעמידה הטקטית, לאט לאט נלך לכיוונים אחרים. זה בסיס של כל קבוצה, ואנחנו צריכים להשתפר בעניין הזה".

גורמים בבית"ר שוחחו מספר פעמים עם הנהלת מכבי חיפה ומחכים לקבל תשובות לגבי דינו אנדלובו, שמועמד לעזיבה. אם ישוחרר, הוא אחת האופציות המועדפות על בית"ר, אם כי רוני לוי בודקת מספר אפשרויות נוספות לחיזוק. "שיגיע הזמן לשינויים נעשה שינויים, גם במכבי תל אביב ובמכבי חיפה רוצים להתחזק, וגם בבית"ר כולם מבינים שצריך להתחזק בכמה מקומות", התייחס רוני לוי לאופציית החיזוק, "יש לנו כמה שחקנים טובים מאוד, שליד עוד שחקנים טובים ומנוסים יכולים לקפוץ מדרגה. צריך שניים-שלושה שחקנים חדשים, ואז נוכל לדבר על מטרות . אם לא נדחוף את עצמנו יותר ונתקדם, הכל יכול לקרות. בליגה הזאת הכל קשה, אין פערים גדולים בין היריבות. מבחינתי למרות שלא היה לנו משחק גדול, היום היתה סוג של התרוממות".

עם תום המשחק נזרקה שקית גרעינים על אריאל הרוש, כששאר שחקני בית"ר שירדו לחדרי ההלבשה ספגו מטר יריקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ניב אהרונסון
"המשכנו את התקופה הטובה שלנו". בלבול/ניב אהרונסון

מרקו בלבול השתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה במשחק הבינוני של קבוצתו, ואמר: "המשכנו את התקופה הטובה שלנו, שיחקנו נכון, שיחקנו טוב. לא היינו חדים מספיק מול השער. בית"ר סגרה אותנו יפה, שיחקה הגנתי וזה לגיטימי, ולא היינו מספיק חכמים לעשות את הפעולות הטובות. בכדורגל קורה שאתה לא מוצא את השער. עבורי זה היה מבחן אופי. היינו מאוד מפוקסים, הנענו את הכדור בצורה פנטסטית, הכתבנו את הקצב, ודחיה או לא דחיה - עשינו הכל כדי לנצח, וזה לא הלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully