וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון צרח על שחקניו: "כולכם פה ביזיון"

24.11.2013 / 22:20

מאמן הפועל ת"א היה נסער מאוד לאחר ה-4:2 למכבי חיפה בבלומפילד: "אני מאוכזב ועצבני, נסיק מסקנות. צריכים לבדוק מה גרם לסף השבירה הנמוך". שכטר הוסיף: "אין לי הסבר לתצוגת הנפל הזו. זה אחד ההפסדים הכי קשים בקריירה שלי"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל תל אביב ורן בן שמעון נחלו הערב (ראשון) את אחד ההפסדים המביכים והכואבים שלהם בשנים האחרונות כשהפסידו בביתם 4:2 ליריבתם הגדולה מכבי חיפה. בסיום המשחק הייתה אווירת דיכאון בחדר ההלבשה ומאמן הקבוצה, רן בן שמעון צרח על שחקניו: "כולכם פה ביזיון". השחקנים לא ענו למאמן, אך אמרו לאחר מכן כי נפגעו מאוד מדבריו. שחקן נוסף שנפגע מהמאן כבר במחצית היה ליאור לוי שספג ביקורת חריפה מבן שמעון מול כל השחקנים על הסגירה שלו במגרש.

האדומים, שהגיעו למשחק הזה בכושר טוב, פתחו חזק ועלו ליתרון מהיר בזכות שער של עומר דמארי בדקה ה-11, אבל ראו את איליץ' (עצמי), ראיוס, אלון תורג'מן ואבוחצירא (בפנדל) כובשים לירוקים ומעמידים את ההגנה האדומה במערומיה. רמזי ספורי רק צימק בתוספת הזמן אחרי טעות קשה של שראנוב. בהיעדרו של יורחן קולין המושעה, פתח זאב חיימוביץ' במרכז ההגנה אך היה חלש כמו יתר חבריו שפשוט התבטלו מול הירוקים הצוהלים.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ספג מכה כואבת. רן בן שמעון/ברני ארדוב

"שיחקנו מאוד לא חכם. מכבי חיפה רצתה יותר ומגיע לה הניצחון הזה", כך אמר בסיום מאמן האדומים רן בן שמעון שניסה להסביר את ההתפרקות של קבוצתו במחצית השנייה: "סף השבירה נבע מחוסר רצון לעבוד קשה, ואני צריך לבדוק עם עצמי למה זה קרה. כשאתה לא משיג דברים בעבודה קשה הרבה יותר קל לאבד אותם".

בן שמעון הוסיף: "בעיקר בשביל האוהדים זה כואב. קיבלנו פה עידוד מדהים, והכי כואב לי בשבילם. עידוד כמו שקיבלנו מהם וגב כמו שקיבלנו מהם אני לא זוכר מעולם. אני אעשה הכל כדי להחזיר להם על הגאווה שהלכה להם לאיבוד".

על היכולת הכללית של הקבוצה, אמר בן שמעון: "מסקנות ומחשבות לעתיד עושים כשרגועים, ואני לא רגוע כרגע. אני מאוכזב ועצבני. הדרך הרבה יותר מדאיגה אותי מאובדן הנקודות. עד שלא נתחזק מבפנים ונהפוך לקבוצה יותר חזקה אין מה לדבר על הליגה".

המאמן הסביר מדוע בא בטענות במהלך המשחק לשופט: "זיו אדלר שופט טוב, בחור הוגן ואין לי טענה. אני כן חושב שהעבירה שהיתה מחוץ לרחבה לא היתה, אבל לא בגלל זה הפסדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ברני ארדוב
הושפלו. שחקני הפועל תל אביב לאחר ההפסד/ברני ארדוב

איתי שכטר שבישל את השער הראשון במשחק אמר: "אין לי הסבר לתצוגת הנפל הזו. זה אחד ההפסדים הכי קשים בקריירה שלי. ירדתי ליגה והיו לי משחקים קשים. כואב לי על הקהל שלא מגיע לו לראות תצוגה כזו. זה משחק שנכנס לנשמה והקהל עודד אותנו גם ברגעים קשים. אנחנו חייבים לו הרבה וחייבים להרים את הראש כי נראינו לא טוב היום. כל שחקן שלובש את החולצה צריך לתת את כל כולו למען המערכת".

על המשחק עצמו אמר החלוץ: "פתחנו את המשחק לא כל כך טוב, הובלנו 0:1 וקיבלנו שער משום מקום, אבל זה מסוג המשחקים שבהם קבוצה אחת מקבלת ביטחון ויוצאת קדימה ולקבוצה אחרת אובד הביטחון. איך שזה נראה כרגע, אנחנו לא נראים טוב. כל שחקן צריך לתת את הכול כדי להצליח. זה המקצוע שבחרנו. נצטרך לאסוף אחד את השני וקבוצה חזקה צריכה לדעת לצאת ממשברים כאלה. לקהל הזה לא מגיע הקבוצה שנראית ככה כרגע. זה נכון שלמשחקים גדולים השנה לא הופענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully