וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני אוהב את מכבי תל אביב, מעריכים אותי פה"

הקשר הוביל את הצהובים ל-1:4 על סכנין. סוזה: "כל קבוצה יכולה לעצור אותנו". מרקו בלבול הודה: "הם מעל לליגה שלנו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב שמרה הערב (שני) על מאזן מושלם אחרי שבעה מחזורים בליגת העל, אחרי שהביסה בקלות את בני סכנין 1:4. רגע לפני שהיא יוצאת ל"משחק העונה" בחוץ מול הפועל באר שבע, האלופה פתחה פער של חמש נקודות בצמרת הטבלה. ערן זהבי כבש צמד בדקות 4 ו-17, ניקולה מיטרוביץ' נעץ את השלישי עם בעיטה אדירה בדקה ה-41 ומונס דאבור חתם עם עוד בעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-52. חאמד גנאים הכניע לראשונה העונה את חואן פאבלו ממש בסמוך למחצית.

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
עוד משחק נהדר לאוסף. זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי אמר בסיום: "ניצחנו את המשחק הזה בצורה משכנעת. הליגה מאוד ארוכה, צריך להמשיך לעבוד קשה ואז הכול יהיה תלוי בנו. באירופה נראינו מצוין, חוץ מבמשחק נגד פרנקפורט בו שיחקנו בעשרה שחקנים מהדקה ה-30. אנחנו רוצים לעלות שלב באירופה, אבל הליגה זאת המטרה העיקרית שלנו. אנחנו משחקים בבאר שבע ביום שני ובחמישי נגד פרנקפורט, זאת הכנה לא אידיאלית אבל נתמודד עם זה".

"הכול הולך טוב בינתיים בליגה. צריך להמשיך לצבור נקודות", הוסיף הקשר. "זה נראה קל כי אנחנו עובדים מאוד קשה, ומגיעים לכל משחק מוכנים מנטלית. לא קל לעבור מ-50 אלף צופים בפרנקפורט למשחק ליגה, אבל מכינים אותנו כמו שצריך וזה נראה ככה".

זהבי נשאל באיזו תקופה נהנה יותר, זו בה שיחק במדי הפועל תל אביב או זו הנוכחית בצהוב: "כל תקופה יפה בפני עצמה, אני נותן הכול בכל מקום בו אני משחק. אני אוהב את מכבי תל אביב, מעריכים אותי פה".

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה סיכם את המשחק: "הבקענו שערים, זה הפך את המשחק לקל. יצרנו מצבים כמו במשחקים הקודמים והפעם הבקענו. לכל הקבוצות קל יותר כשהן מבקיעות מהר". על תוכנית המשחק שלו אמר: "אני שמח שהיא עבדה ואני שמח כי השחקנים מבינים שהנחישות שלהם, הריכוז שלהם במה שהם צריכים לעשות, מוביל לדברים טובים והכל היה שם, לכן הצלחנו לעשות את השינוי במערך בצורה טובה".

על ערן זהבי אמר: "ערן הוא שחקן מהרמה הגבוהה שיכול עוד להתקדם, הוא אני מקווה שהוא מבין שיש לו לאן להתפתח". על ניקולה מיטרוביץ', שכבש שער נהדר, אמר סוזה: "אני חושב שההופעה שלו הייתה טובה, זה משהו שאני מקווה שהוא יוכל לעשות יותר בליגה הזאת ובמסגרות האחרות גם כן".

סוזה המשיך: "אני מתאים את המערך שלי לשחקנים שלי, ואם הם יודעים להתמודד עם השינויים האלה כמובן בהתאם ליריבות. השיטה היא סטטית, להוציא אותה לפועל זה דינמי וזה תלוי לגמרי בשחקנים שלי. כל קבוצה יכולות לעצור את מכבי ואם לא נגיע מוכנים למשחקים יהיו לנו בעיות. השער שספגנו היה קצת בשל חוסר מזל, אנחנו תמיד רוצים להופיע הכי טוב ולא לספוג בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם מרקו בלבול מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב מעל הליגה שלנו". בלבול/ברני ארדוב

מאמן בני סכנין מרקו בלבול הודה בכאב בסיום: "שיחקנו נגד האלופה, כנראה גם נגד האלופה של השנה. הם שלטו ללא עוררין במגרש ועשו מה שהם רוצים, עשינו את המקסימום מול קבוצה מעולה, הם ניצחו 1:4, ויכלו לנצח ביותר. יש לנו זמן לחשוב על המשחק הבא, מכבי תל אביב מעל הליגה שלנו".

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully