וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נקנסה ב-22 אלף יורו

24.10.2013 / 11:45

האוהדים הניפו את השלט "Feel the terror of Tel Aviv" במשחק נגד אפואל. השחקנים יקבלו בונוס אם יצברו עוד נקודה

one

מכבי תל אביב התבשרה היום (חמישי) כי היא נקנסה על ידי אופ"א בסכום של 22 אלף יורו בעקבות שלט שהניפו אוהדי הקבוצה במשחק הבית נגד אפואל ניקוסיה. בשלט נכתב "Feel the terror of Tel Aviv", כאשר המילה טרור תיאלץ את הצהובים לשלם על כך.

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת המשחק והתחושות במועדון הן אופטימיות מאוד. הצהובים מודעים לעוצמות של פרנקפורט, בעיקר בכל הקשור למהירות ולפן הפיזי, אולם מאמינים שאפשר להתמודד איתם בצורה שווה. במכבי כבר ערכו חישובים ומצאו שארבע או חמש נקודות נוספות בארבעת המשחקים שנותרו יספיקו להעפלה לשלב הבא. לשחקנים תהיה הערב סיבה נוספת למוטיבציה שכן אם יצברו נקודה לפחות הערב, יבטיחו לעצמם בונוס כספי על צבירת חמש נקודות לפחות.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. אדריאן הרבשטיין
עונש כבד. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר נחת בפרנקפורט ויצפה במשחק. הצהובים ערכו את האימון המסכם באיצטדיון 'קומרסבנק ארינה' בו יתקיים המשחק. המאמן פאולו סוזה כהרגלו צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הפותח לעומת ה-11 שפתחו במשחק הליגה נגד רמת השרון. ערן זהבי שנכנס כמחליף וניקולה מיטרוביץ' שלא שותף כלל צפויים לפתוח במערך קישור מעט מעובה. יואב זיו ושרן ייני מתחרים על עמדת המגן הימני כאשר ראדה פריצה, טל בן חיים, מונס דאבור וגם עומרי אלטמן נאבקים על מקום בחוליה הקדמית. ברק יצחקי שמתאושש מפציעה במפשעה התאמן ועשוי ליטול חלק במשחק ואולי אפילו לפתוח בהרכב.

הקשר דור מיכה שמחלים מקרע בשריר המפשעה ולא טס עם הקבוצה לגרמניה נשאר בישראל והוא ממשיך לערוך טיפולים ואימונים אישיים. גם ריף פרץ ויגיל ביטון שמחלימים מפציעות נשארו בישראל, כאשר גם הקשר משה לוגסי שלא מוצא את מקומו בסגל בשבועות האחרונים נשאר בארץ ולא צורף לנסיעה. במכבי תל אביב ממתינים שלוגסי יחתום על הארכת חוזה ואז יושאל ככל הנראה בחודש ינואר לקבוצה אחרת בה יקבל דקות משחק.

למעלה מ-40 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון כאשר מעט יותר מ-1,000 צהובים יהיו נוכחים ביציעים. אוהדי מכבי יעברו הערב בדיקות קפדניות של המשטרה ומאבטחים בכניסה לאיצטדיון על מנת למנוע החדרת אמצעים פירוטכניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כ-1,000 צהובים יהיו ביציעים בפרנקפורט. אוהדי מכבי היום בגרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully