וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קהל בליגת העל, לוזון: "האוהדים מצביעים ברגליים"

על פי נתוני ההתאחדות לכדורגל, לא פחות מ-64,700 אוהדים פקדו את האצטדיונים במחזור החולף ושברו שיא של 37 שנים

one

המשחק אמש (ראשון) בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב שבר שיא קהל למשחק בטדי, כשלא פחות מ-29 אלף אוהדים מילאו את האצטדיון ויצרו אווירה מדהימה.

אולם, הנוכחות המדהימה של הקהל במשחק הזה, סייעה לקבוע שיא מרשים עוד יותר כאשר על פי נתוני ההתאחדות לכדורגל, המחזור השישי שבר את שיא כל הזמנים עם לא פחות מ-64,700 אוהדים שהגיעו למשחקי כל המחזור הזה. בכך נשבר השיא הקודם שנקבע אי שם ב-1976 ואז פקדו את יציעים האצטדיונים 63,800 צופים בסך הכל.

אוהדי בית"ר ירושלים חוגגים. יוסי ציפקיס
לאוהדים האלו היה חלק גדול בהישג/יוסי ציפקיס

"האמון של האוהדים מלמד כי הכדורגל הישראלי עוצמתי ומרתק", סיכם אתמול יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, "והוא ממשיך לשמש מוקד עניין גדול לחובבי הכדורגל בארץ, שמצביעים ברגלים בנוכחותם במגרשים מהדרום ועד הצפון. גם נתוני הצפייה בטלוויזיה מלמדים על יציבות, עניין ופוטנציאל גדול לצמיחה".

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות, שנכח במשחק אתמול (שני) בטדי, אמר: "אני שמח שמסע ההפחדה לא הרתיע איש, וטדי התהדר באווירה אירופית לכל דבר. אני מרוצה מכך שהמשחק עבר בשקט, שהאוהדים ידעו לשמור על ספורטיביות, וכך גם השחקנים, ומשוכנע כי משחקים כאלה ומחזורים כמו זה האחרון, ישכנעו גם את הספקנים הגדולים ביותר שהכדורגל שלנו חי ובועט. הוכח פעם נוספת שכאשר מעמידים לרשות האוהדים מתקנים מזמינים וראויים, הוא והיא בהחלט מעריכים זאת ואינם מוותרים על החוויה".

עוזר מאמן מכבי חיפה, אורי אוזן, הגיב בטוויטר: "האווירה בטדי וההצגה של הקהל שלנו במושבה רק מגבירים את החשק והציפיה לפתיחה של איצטדיון עופר. שיא הצופים החדש לא יחזיק מעמד הרבה זמן".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully