וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "קרית שמונה - אחד המשחקים הקשים העונה"

26.9.2013 / 17:44

המאמן הצהוב נחוש לקראת המשחק המסקרן בשבת (20:10, ספורט1). קרלוס גרסיה: "חשוב שננצח ונדע שהדרך שלנו נכונה"

צילום: קובי אליהו, עריכה: טל רזניק

שלושה ימים בלבד חלפו מאז ש"הקללה" הוסרה ומכבי תל אביב חגגה בענק עם 0:3 על מכבי חיפה בקרית אליעזר, אבל היום (חמישי), האלופה ומוליכת הטבלה כבר חושבת הלאה, לקראת המשחק הבא שלה, שייערך ביום שבת הקרוב (20:10, ספורט 1 ו-HD) בבלומפילד מול עירוני קרית שמונה.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה לצד קרלוס גרסיה. קובי אליהו
לא רוצים לעצור את המומנטום. פאולו סוזה וקרלוס גרסיה/קובי אליהו

"אנחנו עובדים על היכולת המנטלית שלנו, אנחנו רוצים לראות את השחקנים מתאמנים חזק ומיישמים את זה במגרש", אמר פאולו סוזה במסיבת העיתונאים הרשמית שקיימה הקבוצה לקראת המשחק. "כרגע אנחנו טרם החלטנו לגבי ההרכב בשבת, כל השחקנים כשירים, ולכל אחד מהם יש הזדמנות לשחק. התפקיד שלי הוא להכין אותם ליריבה, אבל עם כל הכבוד מה שהכי חשוב הוא להישאר אנחנו, זה אחד המשחקים הכי קשים שיהיו לנו. אנחנו מכבדים את הכדורגל ואת היריבה ותמיד רוצים לרצות את הקהל שמשלם על הכרטיס לראות אותנו".

קרלוס גרסיה הוסיף: "שכחנו מהמשחק נגד מכבי חיפה, והחל מיום שלישי אנחנו חושבים רק על קרית שמונה. אני חושב שהאוהדים שמחים על הניצחון מול חיפה, אבל אנחנו השחקנים צריכים להתמקד במשחק הבא. חשוב לנו לנצח כדי לצבור ביטחון ולדעת שהדרך שלנו נכונה. אנשים חושבים שנהיה אלופים אחרי ששיחקנו שלושה משחקים, אבל אנחנו מתרכזים בקרית שמונה".

מאנה, המגן השמאלי הספרדי, עדיין פצוע ועומרי בן הרוש, ששיחק היטב מול חיפה, צפוי לשמור על מקומו בהרכב. ביום המשחק ייפתחו הקופות באצטדיון כבר בשעה 13:00 ועד לשריקת הפתיחה. יציע 4 ייפתח לטובת אוהדי מכבי תל אביב, בעוד אוהדי קרית שמונה יישבו ביציע 5.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. קובי אליהו
"אליפות לא לוקחים עם תשע נקודות". גרסיה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully