וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תומר סויסה ביקש לעזוב

1.9.2013 / 12:21

החלוץ שלא שותף בשבת קיבל אישור לחפש קבוצה חדשה. גורם: "יוכל לעזוב בתנאי שתשלם". אילוז: "לא נצא בהצהרות"

צילום ועריכה: שי מכלוף

הפועל באר שבע, סוף כל סוף, פותחת עונה ברגל ימין. הקבוצה מבירת הנגב שמרה אמש (שבת) על מאזן מושלם אחרי ניצחון ביתי גדול, 0:2 על הפועל תל אביב, משערים של סיראז' נאסר ואליניב ברדה, שהשלים את החזרה שלו הביתה.

בצאתם מחדר ההלבשה לאחר המשחק אמרו שחקני הקבוצה המאושרים: "אחרי המשחק הזה כולם הבינו על מה המועדון עבד בקיץ. חשוב מאוד שאלישע נשאר ועוד יותר חשוב שברדה ובוזגלו הגיעו. היום כולם מבינים איזה תהליך המועדון הזה עבר, מקבוצה שמחליפה את כל הסגל בכל עונה, לקבוצה שרוצה צמרת. מי שראה איזו עבודה בוזגלו וברדה עשו במשחק הבין שההשקעה השתלמה, לפחות בינתיים".

במועדון היו מרוצים מאוד מהעובדה שהקבוצה טרם ספגה שער ליגה ונראה כי אלישע לוי יכול לצאת רגוע לפגרה שתימשך שבועיים, לאחריה תתארח הקבוצה בעכו.

בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע הבוקר כי החלוץ תומר סויסה ביקש לעזוב את המועדון ואף קיבל הבוקר אישור מהנהלת הקבוצה לחפש קבוצה אחרת. החלוץ, שכבש את השער השני מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר, לא שותף אתמול ונראה מאוכזב בסיום, נפגש עם אלישע לוי והסביר לו את הסיבות לרצונו לעזוב, והבהיר כי הוא מאוכזב מכמות דקות המשחק שהוא מקבל בקבוצה. מכבי חיפה התעניינה בשחקן בקיץ ועשויה לחדש את ההתקשרות עם השחקן, אם כי עדיין לא הוגשה הצעה רשמית בעניין. במועדון הבהירו כי "סויסה יוכל לעזוב את באר שבע אם ימצא קבוצה שתסכים לשלם". מכבי חיפה, שהתעניינה בשחקן בקיץ, עשויה לחדש את ההתעניינות אם המחיר עבור השחקן יהיה ריאלי.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דייב בוימוביץ'
חגיגה בבאר שבע/דייב בוימוביץ'

קשר נבחרת רומניה, מריוס ניקולאה, יצא בדקה ה-80 מיציע הכבוד בווסרמיל, אליו הגיע בליווי סוכנו, זאת לאחר שמוקדם יותר הוציא המועדון הודעה בה הובהר כי על השחקן להחליט האם לחתום בישראל. לאחר שנראה היה כי השחקן כבר סיכם את כל תנאיו, לפני המשחק נערכה שיחה בין הצדדים בה נתגלעו פערים בנוגע למספר סעיפים. ניקולאה התרשם מאוד מהקבוצה ומהמועדון, אבל ככל הידוע דרש 250 אלף יורו, בעוד בבאר שבע הציעו פחות. במועדון מעריכים כי השחקן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יחתום ביומיים הקרובים, אך יש לציין כי מדובר בשחקן חופשי ולכן אינו תלוי במועד ההעברות ויכול לחתום בכל שלב בקבוצה שיחפוץ.

ניקולס פלצ'וק רשם אתמול יכולת טובה וזכה למחמאות ומי שהפתיע שוב היה סיראז' נאסר, שכבש שער שני ברציפות, אחרי שאת העונה שעברה כולה סיים עם מאזן של שני שערים. זהו השער השלישי ברציפות של נאסר במדי הקבוצה, לאחר שעזר לה להישאר בליגה במשחק ההישרדות מול מכבי נתניה במחזור האחרון בעונה שעברה. השער ההוא הגיע לאחר 18 משחקים של בצורת, ונראה כי השחקן חוזר ליכולת ההבקעה שלו מלפני שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיראז' נאסר, אופיר דוידזאדה, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפך לסקורר. נאסר/ברני ארדוב

המגן אביתר אילוז אמר: "כיף לפתוח עם שני ניצחונות, במיוחד בבית מול הפועל תל אביב עם אצטדיון כמעט מלא. יש שמחה גדולה עכשיו, אבל אנחנו לא רוצים להיות יהירים ולצאת בהצהרות, אלא לשמוח בחג ולבוא מוכנים למשחק הבא. כל קבוצה שתבוא לפה, תתקשה לשחק נגדנו. אם נדע לקחת נקודות גם במשחקי החוץ העונה נהיה חזק למעלה. האישיות והנוכחות של ברדה במגרש מרימה את הרמה של השחקנים. מגיע לו כל הכבוד, הוא היה מדהים".

במהלך המשחק נשמעו קריאות גנאי לעברו של מגן הפועל תל אביב, שמעון הרוש. השחקן עצמו התחרה עם אופיר דוידזאדה על עמדת המגן השמאלי בעבר בבאר שבע ומאז עזיבתו של הרוש, זכה דוידזאדה לתמיכה גדולה מהקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully