וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "כשסוף סוף נכנס צריך לחגוג. התחלה מצוינת"

25.8.2013 / 23:07

קשר מכבי חיפה חגג מול ק"ש שער ליגה ראשון מאז 2011. בנאדו: "לא רגוע לקראת אסטרה". בכר: "המומנטום לא נוצל"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

המומנטום החיובי של מכבי חיפה נמשך גם בליגה. אריק בנאדו ושחקניו רשמו הערב (ראשון) ניצחון במחזור הפתיחה של עונת 2013/14 כשגברו על עירוני קרית שמונה 1:3 בקרית אליעזר והתייצבו במקום הראשון בטבלת ליגת העל.

דינו אנדלובו נראה מעט מאוכזב בסיום מהעובדה שלא שותף, ובמידה ויגיע במהלך השבוע שחקן זר אנדלובו צפוי לעזוב. גם אנדריי פיליאבסקי נראה מדוכדכך בסיום, וזאת בעיקר משום שגוסטבו בוקולי ואביחי ידין לא פתחו בהרכב.

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו: "זו הרגשה טובה כי היה משחק קשה מאוד מול יריבה חזקה. פתחנו טוב, אבל אחרי זה איבדנו את הסגירות שלנו. במחצית השנייה ראינו את הקבוצה שאני רגיל לראות. קרית שמונה זו קבוצה שקשה לנצח, היא יודעת לעשות בעיות. היה משחק פחות טוב מזה שראינו נגד הרומנים. אני שמח ששחקנים עבדו קשה וחזק, ואני שמח על הניצחון".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במחצית השנייה הוא ראה את הקבוצה שהוא מכיר. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

חיפה תצא למשחק הגומלין נגד אסטרה ביום חמישי עם יתרון של 0:2, אבל בנאדו הבהיר שההתמודדות לא גמורה: "אני לא רגוע לקראת המשחק נגד אסטרה. זו מקדמה טובה וחשובה. זה לא גמור, נצטרך להיות נחושים, חכמים וחזקים. בינתיים אנחנו רוצים ליהנות מהניצחון. יש לנו קבוצה חזקה וספסל טוב. על בוקולי אמרתי לא פעם ולא פעמיים דברים טובים, אבל אני רוצה לדבר על הקבוצה עצמה שעשתה עבודה טובה".

השער השלישי שכבשה חיפה היה המרגש מכולם מבחינת האוהדים בקרית אליעזר. מאז ינואר 2011 גוסטבו בוקולי לא כבש שער ליגה, והערב מול קרית שמונה הוא סוף סוף הרשית. "אני באתי לעשות את העבודה בשביל מכבי חיפה", אמר גוסטבו בוקולי, "היה חשוב מאוד לנצח. הרבה זמן לא נתתי גול וזה לא קל, כשסוף סוף נכנס צריך לחגוג. הכי חשוב זה שלקחנו שלוש נקודות במשחק הראשון. זאת התחלה מצוינת לעונה וצריך להמשיך ככה. כולם מדברים על הגיל שלי, אני חי חיים ספורטיביים וגם בגיל 35 הגוף עונה על מה שהראש מבקש".

על המשחק הקרוב נגד אסטרה אמר בוקולי: "אנחנו יודעים כמה הקבוצה הרומנית טובה וחשוב לשים בצד את הליגה ולהתרכז בלעבור את אסטרה". על העומס שחווים שחקני מכבי חיפה בפתיחת העונה אמר הקשר: "המשחק ביום חמישי היה קשה והיום הייתה לחות גבוהה. המטרה הייתה לנצח ולא חשוב איך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
הגוף עדיין נענה לדרישות הראש. בוקולי/אדריאן הרבשטיין

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר: "חבל שבמומנטום שהיה לנו לא ניצלנו אותו. חיפה זו קבוצה שיודעת לנצל מצבים ולהעניש. יש לקרית שמונה קבוצה טובה, היו הרבה דברים טובים ונכין את עצמנו כבר ליום שבת נגד הפועל ניר רמת השרון".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הרגע המרגש של המשחק. שחקני מכבי חיפה מחבקים את בוקולי לאחר כיבוש השער/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סיפקו יופי של אווירה בקרית שאליעזר. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה, במרכז אדין צוצאליץ'. אדריאן הרבשטיין
המומנטום מאירופה נמשך גם בליגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully