וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויאל לאוהדי בית"ר: "ההודעות שלכם קרעו לי את הלב"

13.8.2013 / 22:25

השחקן שעזב לשריף טירספול: "אני עדיין לא מעכל שאני עוזב". סופית: בית"ר ירושלים תארח את באר שבע באיצטדיון רמת גן

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

בית"ר ירושלים נמצאת בלחץ של זמן. לקראת פתיחת העונה בקבוצה עדיין חוששים מאוד, היות והסגל עדיין רחוק מלהיות מושלם. ואם זה לא הספיק, כעת צריכים במועדון להתמודד גם עם היעדר ביתיות במחזור הפתיחה. לאחר מספר בדיקות שערכו במועדון נקבע היום (שלישי) באופן סופי כי משחק הפתיחה נגד הפועל באר שבע ייערך באיצטדיון רמת גן. בית"ר בדקו את האפשרות להחליף ביתיות עם באר שבע, אך ההתאחדות לא אישרה זאת על פי התקנון.

קובי מויאל: "זו לא בושה לרצות להשתדרג כלכלית"

הכירו את הזרים החדשים של בית"ר ירושלים

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
עוד בשורה רעה. טביב/קובי אליהו

בנוגע לחיזוק הסגל, בבית"ר עושים מאמצים להתחזק בחלוץ ההונגרי רוברט פצשין. בית"ר הגישה הצעה כספית לנציגיו של החלוץ והיא צריכה לקבל ב-24 שעות הקרובות תשובה האם הוא מעוניין להגיע לבית"ר או שמא הוא בוחר בהצעה אחרת המונחת בפניו. גם סטפן שאלוי שוחח עם החלוץ והסביר לו על ישראל ובית"ר ירושלים ובבירה מקווים שהוא יבחר להצטרף.

למעט השניים המוזכרים מעלה, בבית"ר ממתינים לפגישה בין אלי טביב ליעקב שחר. שני השחקנים העיקריים שידונו בפגישה יהיו חן עזריאל וסינטאיהו סלליך. טביב לא מעוניין לרכוש את כרטיסו של עזריאל וייתכן כי יסוכם על השאלת השניים לעונה אחת. בנוגע לשחרורם של אנדריי פילאבסקי או דינו אנלדובו, בחיפה לא ממהרים לקבל החלטה ולכן בית"ר תחפש אופציות אחרת לעמדת הבלם והחלוץ. בבית"ר מקווים לסכם עד מחר עם דור מלול לעונה אחת. כרגע מה שמפריד בין הצדדים היא האופציה לעונה הבאה כאשר השחקן מעוניין להיות שחקן חופשי ולנסות לחזור לחו"ל בתום העונה.

הבלם הסלובני מיחה גרגוריץ' ימשיך להתאמן עד ליום חמישי ולאחר משחק האימון נגד הפועל אשקלון תתקבל החלטה לגביו. דמיטרו קורקישקו צפוי לקבל שחרור כאשר אתמול הקשר-חלוץ מאור עידה שהיה בהתרשמות של שבוע שוחרר. בבית"ר מעוניינים להביא כמה שפחות נבחנים ולתת לקבוצה מסגרת עד לתחילת הליגה כאשר לא יהיה מצב של יותר מנבחן אחד בקבוצה.

מי שכבר עזב את המועדון הוא קובי מויאל, שהערב כתב בפייסבוק שלו: "אני בדרך לפרק ב' של הקריירה בחו"ל, אבל עדיין לא מעכל שאני עוזב את בית"ר ואת האוהדים. ההודעות שקיבלתי מכולכם ב-24 השעות האחרונות מצד אחד מחזקות, אך מנגד גם קורעות לי את הלב ומביאות אותי לדמעות. כשאני מבין כמה נכנסתי ללב שלכם ואתם לשלי, אני יודע שזה יותר חזק מהכול, והרוח שלכם תלווה אותי בכל פעם שאעלה על המגרש, במיוחד שזה בצהוב-שחור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא מעכל עדיין שהוא עוזב. מויאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully