וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "תלחצו את באזל בחצי שלהם"

30.7.2013 / 10:13

מאמן מכבי ת"א ביקש מהשחקנים: "תניעו כדור ותהיו מחויבים". שחקן בקבוצה לקראת המשחק הערב: "באים עם המון ביטחון"

קובי אליהו

מכבי תל אביב סיימה את ההכנות למשחק הראשון מבין שניים נגד פ.צ באזל בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. השחקנים ערכו היום אימון שחרור קל לפני שהתאספו בבית המלון לקראת ההתמודדות הערב בסט. יקוב פארק (20:00, ספורט 5).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצהובים אופטימיים. סוזה באימון אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

באסיפה הטקטית שנערכה לקראת המשחק, ערך המאמן פאולו סוזה ניתוח מקיף של באזל, כשהוא מתמקד תחילה בחוליית ההתקפה השוויצרית ולאחר מכן עורך סקירה מדוקדקת על חוליית ההגנה של היריבה. הפורטוגלי התעכב גם הפעם על נושא המצבים הנייחים של באזל ותידרך את שחקניו כיצד להיערך לקרנות ובעיטות חופשיות לזכותה של השוויצרים. בין השאר אמר סוזה לשחקניו: "נצטרך להיות מאוד מרוכזים ומחויבים גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מבקש להניע את הכדור בסבלנות ואני רוצה שנלחץ את באזל בחצי שלהם".

שחקן בקבוצה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "אנחנו בהחלט מאמינים שהמשימה אפשרית. נבוא עם המון בטחון לעשות משחק טוב ולהעביר את ההכרעה לבלומפילד. באזל קבוצה טובה ואף אחד כאן לא יכול להיות שאנן כשמשחקים מול קבוצה כזו".

על פי התרגולים הטקטיים צפוי סוזה לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר החלוץ השבדי ראדה פריצה שלא שותף בניצחון הביתי נגד גיורי, ישוב להרכב על חשבונו של טל בן חיים, שימתין יחד עם דור מיכה, דן איינבינדר, עומרי בן הרוש, מאנה ומשה לוגסי מהספסל.

הבעלים מיטש גולדהאר נחת הבוקר בבאזל ויצפה במשחק באיצטדיון סט יאקוב. עד כה נמכרו 6,500 כרטיסים לבעלי מנויים למשחק הגומלין נגד באזל בבלומפילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאנה (מימין), חואן פאבלו קולינאס מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרבה עבודה? חואן פאבלו/ברני ארדוב

הרכב משוער פ.צ באזל: יאן זומר, פיליפ דגן, פביאן שר, ארלינד אייטי, בראנג ספארי, פביאן פריי, מוחמד אל נני, ולנטין שטוקר, מוחמד סלאח, ראול בובאדיז'ה (טאולנט ג'אקה), מרקו שטרלר.

הרכב משוער מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, עומרי אלטמן (דור מיכה), ברק יצחקי, ראדה פריצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully