וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רשמה את אנדלובו למשחק מול לנקראן

17.7.2013 / 8:34

למרות ההחלטה, החלוץ יעבור בדיקה לפני המשחק וייתכן שישוחרר. בנאדו לשחקנים: "תלמדו אותם, כל אחד לפי תפקידו"

קובי אליהו

ליגת העל לא תיפתח במועד? רחמים על המהמרים

מכבי חיפה תערוך היום (17:00, קריית אליעזר) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול חזאר לנקראן האזרית, ולאחר מכן תקיים את האימון המסכם שלה לקראת המשחק, שיהיה פתוח חלקית לתקשורת. המאמן אריק בנאדו תלה בחדר ההלבשה את תמונות שחקני הקבוצה האזרית וביקש מהשחקנים "להכיר את היריבים שמשחקים מולכם, כל אחד לפי התפקיד שלו". אתמול שוחח נציג של משרד הביטחון עם השחקנים ונתן דגשים לקראת הנסיעה למשחק הגומלין. השחקנים התבקשו לבדוק את התיקים במהלך שהותם בחדר מחשש שמונח בהם חפץ חשוד, לא לצאת מהמלון ללא ליווי של שחקן נוסף או מלווה אחר והוראות בטיחות נוספות.

ההרכב המסתמן של המאמן עדיין לא התגבש ואתמול הוא תרגל שני הרכבים מעורבים. באחד ההרכבים, למשל, הוא תרגל את המגנים אייל משומר וטאלב טואטחה, ובאחר את הבלמים אדין צוצאליץ' ודקל קינן. על פי המסתמן, כל הארבעה יפתחו בהרכב. נראה כי אחת הסיבות לכך שבנאדו החליט לפתוח עם משומר היא הכנה לליגה. אלעד גבאי מורחק מהמשחק הראשון ובכל מקרה משומר יצטרך לפתוח. חיפה קיבלה הודעה כי השחקן הורחק במשחקה האחרון של קריית שמונה בעונה שעברה, מול רמת השרון. גם אלון תורג'מן וגוסטבו בוקולי נמצאים בתמונת ההרכב, כשלצד השניים אמורים לשחק חן עזרא, רובן ראיוס, יניב קטן ושמעון אבוחצירא.

דינו אנדלובו מכבי חיפה פצוע. אדריאן הרבשטיין
עדיין עשוי להיות משוחרר. אנדלובו/אדריאן הרבשטיין

אתמול אושר הסגל שהגישה מכבי חיפה למשחקים באירופה, ומי שנכלל בתוכו הוא החלוץ הפצוע דינו אנדלובו. הסיבה לכך היא ההנחה כי למרות הפסימיות לגביו, ייתכן שתוצאות הבדיקה שיעבור מחר לפני המשחק יהיו שונות. למרות זאת, הסיכויים שיוכל לשחק בשבוע הבא נמוכים מאוד. אנדריי פיליאבסקי שגם הוא נרשם לסיבוב הקרוב ממתין לתוצאות הבדיקה של אנדלובו. אביחי ידין ממשיך להתאושש מפציעה ואילו החלוץ ויאם עמאשה, שלא נרשם כצפוי, שלא הגיע לאימון אתמול הבהיר לירוקים שבכוונתו להגיע לאימונים בהמשך, וזאת מתוך ידיעה שהחרמת האימונים עשויה להתפרש כביטול ההסכם בין הצדדים. השחקן עדיין מסרב להיות מושאל לקבוצה אחרת.

בנושא החלוץ הזר, טרם הושגה התקדמות עם אחד המועמדים ולאריק בנאדו ברור כעת שלא יוכל להחתים שחקן ששיחק במפעלים האירופאים. בחיפה מעריכים כי חלוץ יגיע לפני הסיבוב השלישי שיתקיים בעוד כשבועיים, זאת בהנחה שהקבוצה תעפיל אליו. גם עם החלוץ ז'רמי בוקילה, שמדורג גבוה ברשימה של בנאדו, אין עדיין כל התקדמות. הויכוח סביב השאלה למי שייך כרטיסו מעכב את התקדמות המשא ומתן. אם יתברר שהכרטיס שייך לזולטה וורגם הבלגית, הסיכויים שיגיע גבוהים יותר.

מושאלי מכבי חיפה התאמנו בנפרד עמאשה לא הגיע

עמאשה דרש את כרטיסו תמורת עזיבת מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully