וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועדה להעברת זכויות אישרה את העברת בית"ר לטביב

2.7.2013 / 15:02

הקבוצה מהבירה עברה באופן רשמי מידי גאידמק לטביב ולעמותת האוהדים לאחר שהועדה מטעם ההתאחדות נתנה את האישור הסופי למהלך. דוד רביבו סיכם

ברני ארדוב

הועדה להעברת זכויות של ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שלישי) את העברת בית"ר ירושלים מידי ארקדי גאידמק לאלי טביב ולעמותת האוהדים של המועדון. בכך שמה הועדה סוף לסאגה הארוכה שאפיינה את מעבר בית"ר מידי גאידמק, והפכה את טביב לבעלים הרשמי של המועדון.

הדיון הראשוני בבקשה להעברת הזכויות בבית"ר לטביב ועמותת האוהדים. התקיים ביום שני שעבר, אז דרשה הוועדה מספר מסמכים הקשורים להתקשרות שלו עם עמותת האוהדים. ביום ראשון שוב הגיעו נציגי טביב והעמותה לוועדה, כשהפעם בידיהם על הטפסים הנדרשים. כעת, העסקה אושרה וטביב הוא הבעלים הרשמי של בית"ר ירושלים.

במהלך הדיונים בוועדה, טביב העביר מסמכים שקשורים לכך שלא יוכל לממש זכויות בהפועל תל אביב ויתבע את כספו רק דרך בית משפט.

טביב יחזיק ב-75 אחוז ממניות המועדון והעמותה תחזיק ב-25 אחוז. בעקבות החותמת הרשמית לבעלות, היו"ר איציק קורנפיין צפוי לסיים את תפקידו בקרוב לאחר שיעביר חפיפה למחליפו. להנהלה ייכנס איש בכיר מטעמו של טביב. השמות שהוזכרו על כה הם ניר סביליה וגבי קצרה.

אלי טביב. קובי אליהו
מהיום, הבעלים של בית"ר. אלי טביב/קובי אליהו

הועדה כתבה בהחלטה כי "נכון למועד מתן ההחלטה אין מסמך משפטי המסדיר את מערכת היחסים שבין חברת טביב לבין העמותה, ולפכיך קובעת הועדה כי במדיה וייחתם בין הצדדים מסמך המדיר את היחסים ביניהם הוא יומצא לועדה, מיד לאחר חתימתו".

כמו כן התייחסה הועדה מטעם ההתאחדות לנושא ההליך הפלילי שעומד כנגד טביב וכתבה כי: "במידה ויורשע בעבירות הנ"ל, או באיזה מהן, תשוב ותעמוד על הפרק סוגיית הבעלות בקבוצה ותובא בפני בית הדין העליון להכרעתו בשאלה האם מפאת מהותן, חומרתן או נסיבותיהן של העבירות, אין טביב ראוי להיות בעלים של קבוצת כדורגל וכי על טביב להביא אפשרות זו בחשבון, כבר עתה בעת רכישת הזכויות".

ההחלטה המשמעותית ביותר של הועדה היא קיצור תקופת הצינון שקבעה מראש כי הבעלים יוכל להכנס לתפקידו רק ב-18 ליולי: "נוכח העובדה כי אנו נמצאים בפתחה של עונת המשחקים 2013/4 ונודעת חשיבות לכך שניתן יהיה לערוך את ההכנות הנדרשות לקראת עונה זו, לרבות הכנת תקבית והתקשרויות עם שחקנים, מאמנים ובעלי תפקידים, סבורה הועדה כי נכון יהיה, בנסיבות מיוחדות אלה, לאשר את העברת הזכויות, כבר עתה. נציין כי זו אף הייתה המלצתו של בית המשפט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
תקופת הצינון שלו קוצרה. אלי טביב/ברני ארדוב

כעת, צפויות התפתחויות בכל הקשור לבניית הקבוצה. מי שצפוי להצטרף לקבוצה הוא דוד רביבו איתו סיכם טביב את כל תנאיו. הקשר הוותיק בן ה-35, שעזב את אשדוד, יחתום בקבוצה בימים הקרובים. בית"ר תהיה קבוצתו הרביעית בקריירה אחרי ששיחק גם במכבי תל אביב והפועל באר שבע.

ניסו קפילוטו אמור לסגור בקבוצה בימים הקרובים כאשר יא יא פטי הוא עדיין הבלם המועדף, אך אם לא תתקבל תשובה חיובית לגביו בימים הקרובים יסגרו בקבוצה עם דינו שקבורץ.

המו"מ מול איציק כהן והפועל ירושלים צפוי לעלות הילוך היום וטביב מקווה לסגור את הנושא עד לסוף השבוע. טביב רוצה להשאיל את כהן עם אופציה לרכישה או לבצע רכישה בסכום סביר ולא חצי מיליון דולר כפי שדורשת הפועל ירושלים. הקבוצה האדומה של עיר הבירה במצב כלכלי לא פשוט ולכן ירצו לבצע עיסקה שתכניס כסף למועדון.

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
סיכם בבית"ר. רביבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully