וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברתו של טל בן חיים למכבי תל אביב קרובה לסיכום

הצהובים קרובים לקלוט את השחקן ועשויים להעביר שחקנים למכבי פתח תקוה. בכיר בהפועל תל אביב: "לא נתערב במו"מ"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

האם החלוץ טל בן חיים נמצא בדרך למכבי תל אביב? כרגע נראה שהסיכויים שהעסקה על סף סיכום ובן חיים יעבור בימים הקרובים למכבי תל אביב, אך מתווה העסקה עדיין לא ברור. מכבי פתח תקוה, המחזיקה 75 אחוז מכרטיסו, רשאית למכור את חלוץ הפועל תל אביב ובלבד שסכום המכירה לא יפחת מ-1.5 מיליון יורו. על פי המסתמן, האדומים עשויים לקבל את הסכום המגיע להם בעוד את ההפרש תקבל מכבי פתח תקוה בדמות כסף ושחקנים, מה שיוזיל את העלויות.

ביממה האחרונה החל עמוס לוזון, שמחזיק ב-75 אחוז מכרטיסו של חלוץ הפועל תל אביב, במגעים על מכירתו. על פי מקורבים למגעים, העסקה להעברתו למכבי תל אביב כמעט סגורה וייתכן שכבר בימים הקרובים יחצה בן חיים את הכביש. במכבי תל אביב מסרבים בכל תוקף להגיב לידיעה, אך גורמים במכבי פתח תקוה אישרו כי ביממה האחרונה אכן התקיימו שיחות עם ראשי מכבי תל אביב, שהביעו כך לטענת אותם גורמים עניין רב בחלוץ שעשוי למלא את החלל שנוצר עם עזיבתו של אלירן עטר לריימס.

טל בן חיים הפועל תל אביב עוקף את וינסנט אניימה מכבי. ברני ארדוב
בדרך למעבר סנסציוני? טל בן חיים/ברני ארדוב

עמוס לוזון אמר הערב ל-103 FM: "דיברתי היום עם נציגי הפועל תל אביב והצעתי להם לקנות אותו, אבל הם אמרו לי שאם יש לו קונה אני משוחרר למכור אותו. במהלך השעות האחרונות עשיתי כמה שיחות טלפון, אך בשלב הזה אין תכל'ס. טל בן חיים יעבור לכל קבוצה שתשלם מיליון וחצי יורו. יש דיבורים עם כמה קבוצות לגבי בן חיים, גם עם מכבי תל אביב. אם הפועל תשלם את המיליון וחצי יורו אז הוא יישאר בהפועל תל אביב, אבל הסיכויים כרגע הם 70%-80% שטל לא יהיה בהפועל. אחרי שקיבלתי מהפועל שיחות טלפון שהם לא יכולים לרכוש אותו, אז כנראה שהוא לא ימשיך בקבוצה".

בהפועל תל אביב לא מתכוונים להתערב במשא ומתן, אך יחד עם זאת אומרים כי אם בן חיים יבקש להישאר בהפועל תל אביב ולא לחצות את הכביש הם יעשו הכול על מנת להשאירו בקבוצה. גורם בכיר בקבוצה אמר: "כל עוד לא נאמר כזה דבר מצידו של טל, אנחנו לא ננסה להתערב ולא נטרפד שום מהלך כזה. אם השחקן יגיד שהוא רוצה להישאר בהפועל, זה ישנה את התמונה".

עדכון ראשון: 19:13

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמוס לוזון, נשיא מכבי פתח תקוה, בדיון בערעור על קבוצתו. ברני ארדוב
"הסיכויים כרגע הם 70%-80% שטל לא יהיה בהפועל". עמוס לוזון/ברני ארדוב

השמועות הגיעו גם לאוהדי הקבוצה שדרשו היום באימון מבן חיים לצאת בהצהרה שהוא רוצה להישאר בהפועל תל אביב. אחד השחקנים אמר: "זה מצב לא פשוט לטל. מצד אחד, מתנהל משא ומתן שלא בשליטתו ומצד שני, האוהדים דורשים ממנו שיכריז שהוא רוצה להיות בהפועל כשבימים הקרובים הוא יכול למצוא את עצמו במכבי".

טל בן חיים, 23, בנו של כדורגלן העבר אופיר בן חיים, גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה וערך את הבכורה בבוגרים בסוף עונת 2007/8. את שער הבכורה שלו כבש ב-24 במאי 2008 לרשת הפועל תל אביב, אליה עבר ב-2012 אחרי ירידת הליגה של מכבי פתח תקוה. בן חיים הצטרף לאדומים כשחקן נבחרת ישראל, בעסקה סבוכה שבה שילמה הפועל תל אביב כחצי מיליון יורו עבור 25 אחוזים מכרטיסו של החלוץ, שחתם לשנתיים. בעונת הבכורה שלו בהפועל הבקיע בן חיים שבעה שערים והוסיף חמישה בישולים, אך איבד את מקומו בסגל הנבחרת וחווה נסיגה ביכולתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully