וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן קיבל הודעה: ”אתה לא בתכניות”

קשר הפועל ת”א שמע מבן שמעון שהוא רשאי למצוא קבוצה חדשה. חוטבא ודג’מבה דג’מבה קיבלו הודעה זהה. איליץ’ נחת

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון והנהלת המועדון הודיעו היום לאלרואי כהן, ניר נחום, מחמוד עבאס, נעאל חוטבא, תומר בן יוסף ואריק דג'מבה דג'מבה שהם לא ייכללו בסגל של הקבוצה בעונה הבאה ושהם רשאים לחפש לעצמם קבוצה אחרת. המהלך הזה הוא המשך למהפכה של המאמן הטרי בסגל של האדומים.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא, ברנקו איליץ', שנחת הלילה (בין ראשון לשני) בישראל. הסלובני בן ה-30, 1.88 מטר, כבר סיכם את תנאיו ויחתום היום על חוזהו. לאחר מכן יהפוך לשחקן הקבוצה בצורה רשמית.

איליץ' אמר אחרי הנחיתה: "שמעתי הרבה דברים טובים על הפועל תל אביב. אני יודע שיש לקבוצה אוהדים טובים מאוד שזה דבר חשוב. יש לי חברים בהפועל, במכבי ובמכבי חיפה, אלו שלושה מועדונים טובים, אבל הכי חשוב בשבילי זו הפועל. אני לא יודע יותר מדי על הסגל של הקבוצה. אני יודע שהמאמן הוא מאמן טוב וראיתי את זה בליגה הקפריסאית".

איליץ', שלאורך רוב הקריירה תופקד כמגן ימני, הוא הזר השלישי שמצטרף לאדומים אחרי בריאן חרסיסיץ' שהגיע מעירוני קרית שמונה ויורגן קולין ששיתף איתו פעולה בעונה שעברה באנורתוזיס פמגוסטה. בקבוצה מקווים גם להחתים את איתי שכטר לאחר שבימים האחרונים נרשמה התקדמות בגזרה הזו.

הסלובני שצבר 46 הופעות בנבחרת של ארצו, החל את הקריירה באולימפיה לובליאנה ועבר ממנה לדומז'אלה. ב-2007 הצטרף לבטיס הספרדית בהשאלה ובהמשך היא רכשה אותו תמורת 1.5 מיליון יורו. בשלוש השנים הבאות השתייך לקבוצה מסביליה ובמהלכן הושאל לתקופה קצרה לפ.ק מוסקבה. אחרי שסיים את חוזהו בבטיס הוא עבר ללוקומוטיב מוסקבה ושוחרר ממנה בינואר 2012. לפני שנה חתם באנורתוזיס הקפריסאית.

ברנקו איליץ', שחקן הפועל תל אביב. דרור פיקלני
הזר השלישי שמגיע לאדומים. איליץ'/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully