וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד, הגרסה המנצחת

עם סיפורים על הדבר הכי דומה לויירה בקישור ושלל יורשים להונטלאר, נבחרת הולנד הצעירה מכריזה כבר בביקור הראשון שלנו אצלה: יש לנו הכל כדי להחזיר את התואר ביורו הצעירות אלינו, בניגוד לנבחרת הבוגרת. מה הם יודעים על ישראל? זה כבר יותר מצחיק

ברני ארדוב

אחרי יאן קלאס הונטלאר ורויסטון דרנטה שגדלו בנבחרת הולנד הצעירה, הפעם מציגה נבחרת האוראנג' את לוק דה יונג. למרות שהיא לא השתתפה בשני טורנירי היורו האחרונים, הולנד מקווה ללכת עד הסוף. "שיחקנו נגדם לפני כשנה במשחק ידידות באוסטריה. היינו יותר חזקים, אבל אני חושב שהם התקדמו", מספר קור פוט, מאמן הנבחרת ההולנדית, על הנבחרת הישראלית. "כמובן שישראל מסוגלת לעשות דברים יפים בטורניר כי היא משחקת בבית והקהל מאחוריה. יש תמיד אפשרות להשיג הפתעות".

מנגד, השחקנים ההולנדים לא ממש מכירים את הכדורגל הישראלי. דה יונג: "אני לא מכיר הרבה. שחקנים אחרים שיחקו נגדם לפני כשנתיים, אבל אני לא הייתי שם. שיחקתי עם בן שהר בדה חראפשחאפ". לירוי פר מכיר את בניון: "הוא שחקן מצוין. בן שהר גם שיחק בהולנד, כך שאני מכיר כמה שחקנים". בהולנד מחפשים תואר שלישי בטורניר היורו של הצעירות, ופוט מעריך: "גרמניה, ספרד, רוסיה והולנד זה הבית הכי מסובך שאפשר לקבל. כמובן שזה יהיה קשה מאוד, אבל כקבוצה הייתי אומר שיש לנו סיכוי להגיע לחצי הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully