וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן: "אפשר לעמוד יפה בליגת העל"

17.5.2013 / 18:05

שוער הפועל רעננה חגג עליית ליגה עם חבריו. מנחם קורצקי: "אני מאוד מתרגש. העלייה שייכת לתומר קשטן יותר מלי"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

הפועל רעננה חגגה היום (שישי) את הניצחון השביעי שלה ברציפות בליגה הלאומית ובעיקר את הבונוס שהגיע כתוצאה ממנו: עלייה לליגת העל בפעם השנייה בהיסטוריה של המועדון. ניצחון 1:3 על הפועל ירושלים בחוץ הספיק לקבוצה מהשרון בשביל לשוב לליגה הבכירה, בה הקבוצה שיחקה בעונת 2009/10.

שחקני הפועל רעננה, אלון זיו (ימין) קובי חסן, עדי נמני. ברני ארדוב
עליית ליגה רביעית שלו. קובי חסן על הכתפיים/ברני ארדוב

המאמן מנחם קורצקי, שהחליף את תומר קשטן המפוטר והשיג שבעה ניצחונות משבעה משחקים, אמר בסיום: ""אני מאוד מתרגש ומאוד שמח.העלייה הזו היא של תומר קשטן הרבה יותר משלי שלי ואם אפשר - אני הייתי מזמין אותו לחגיגות העלייה כי מגיע לו. קשה לנתח את שבעת המשחקים האלו. חומר השחקנים היה טוב, הקבוצה הייתה טובה ואני עשיתי שינוי יותר מנטלי. אני לא רוצה להתעסק עכשיו במקום בו אני אהיה בשנה הבאה".

הבעלים אשר אלון הוסיף: "תומר קשטן בנה קבוצה נהדרת וכאב לי הלב לפטר אותו. באיזשהו שלב הקבוצה הפסיקה לשחק, אבל כמעט כל הקרדיט מגיע לו. עלינו יותר מוקדם ממה שתכננתי, רציתי שנספיק לגדל יותר שחקנים צעירים ושנעלה בעונה הבאה, אבל אולי נוכל לעשות את זה תוך כדי. לא נחזור על שגיאות העבר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, אחרי עליית הליגה של הקבוצה. ברני ארדוב
"חומר השחקנים היה טוב, הקבוצה הייתה טובה ואני עשיתי שינוי יותר מנטלי". קורצקי/ברני ארדוב

השוער אוהד כהן אמר: "מאוד מרגש, אין דרך טובה יותר לפתוח את 'הקריירה השנייה' עם עלייה כזו. עשינו עונה משכנעת למעט מעידה או שתיים. אני חושב שאפשר לעמוד בכבוד בליגת העל".

לקובי חסן זו הייתה עליית ליגה רביעית בקריירה: "לא מאמין שייצא לי לעלות עוד הרבה פעמים. כשאתה מציב לעצמך מטרה אתה עושה את זה. מנחם קורצקי הוא ווינר, הוא הכניס לנו לראש יום-יום שאנחנו מנצחים את כל המשחקים ועשינו את זה".

שחקני הפועל רעננה. ברני ארדוב
חגיגה בבירה. הפועל רעננה/ברני ארדוב

בהפועל נצרת עילית התחושות הברורות היו של אכזבה גדולה על פספוס הזדמנות לתפוס את הכרטיס השני לליגת העל. הקבוצה הצפונית סיימה ב-2:2 נגד הפועל ראשון לציון, כשגם ניצחון לא היה מעלה אותה.

דני גולן, מאמן הפועל נצרת עילית, סיפר בסיום בכאב: "תחושות של אכזבה שמהולות בסיפוק גדול על עונה גדולה שלנו. אם היינו צריכים את השער, היינו שמים אותו. לא אמרנו לשחקנים את התוצאה עד הרגע האחרון. זה נפל במשחק מול רעננה בדקה ה-87 וזה זמן קצר לחזור. ברכות לרעננה ולקורצקי על שבע משבע. אני קצת מאוכזב כי כל אחד רוצה להיות בליגת העל. אני חושב שהיה פה כדורגל ברמה גבוהה מאוד. אני יחסית מסופק ומאוכזב שאנחנו לא בליגת העל".

אייל לחמן, מאמן הפועל ראשון לציון, הסביר את הגישה של השחקנים שלו: "לא שיחקנו כדי להוכיח שאנחנו ספורטיביים אלא שאנחנו קבוצה טובה. אנחנו ממשיכים להתאמן עוד קצת ויוצאים לפגרה, וניפגש בעונה הבאה. אנחנו צריכים לדעת שיש כבוד ושמשחקים עד השנייה האחרונה. לא עשינו את זה בשביל רעננה, נצרת עילית או מכבי פתח תקוה. זה מסב לי גאווה גדולה".

אלירן חודדה, רן רול שחקני הפועל נצרת עילית מאוכזבים. קובי אליהו
הפנים אומרות הכול. אלירן חודדה ורן רול כואבים/קובי אליהו
רן רול שחקן הפועל נצרת עילית מאוכזב. קובי אליהו
פספסו את העלייה במשחק נגד רעננה. רן רול/קובי אליהו
שחקן הפועל נצרת עילית מאוכזב. קובי אליהו
אולי בשנה הבאה?/קובי אליהו
בעלים הפועל רעננה, אשר אלון. ברני ארדוב
ובחזרה לתמונות השמחה: אין מאושר ממנו. אשר אלון/ברני ארדוב
מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי, עם שחקן הקבוצה קובי חסן. ברני ארדוב
יישארו בעונה הבאה? חסן וקורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully