וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אם אחזור בשנה הבאה? ג'ורדי יודע מה לעשות"

13.5.2013 / 22:58

השוער ששב לליל אמר אחרי הדרבי: "הכל תלוי במכבי ת"א". אוסקר: "גאה בשחקנים על איך שחזרו מהחגיגות". ראדי: "חוויה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב הפכה את עונת האליפות שלה למתוקה עוד יותר, כשגברה הערב (שני) 2:4 על הפועל תל אביב בתום דרבי אטרקטיבי במיוחד. הצהובים חזרו מפיגור מוקדם של 2:0 עם שערים של ערן זהבי (44, בפנדל), מהראן ראדי (69, בבעיטה חופשית אדירה), רוברטו קולאוטי (82, בנגיעה ראשונה בכדור) ודור מיכה (90), כדי לחגוג ניצחון שלישי ברציפות בדרבי. ואיזה ניצחון מתוק זה היה.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב מתווכח עם השופט לירן ליאני. ברני ארדוב
ממש לא אהב את השיפוט של ליאני, אבל מה זה משנה. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה אמר בסיום: "להיות מרוכזים ולשחק ככה אחרי חגיגות האליפות, אני מאוד גאה בשחקנים האלה. הם ראויים למחמאות על מה שעשו. ידעתי גם בפיגור של 2:0 שהשחקנים שלי רוצים לנצח ולסיים את העונה בצורה יפה. אני מאוד שמח, לא הפסדנו לקבוצות הגדולות בפלייאוף ונשאר לנו רק עוד משחק לסיים כך. החוזק המנטאלי שלנו יחד עם העוצמה הפיזית מייחד אותנו, אי אפשר להסתפק רק באחד מהם".

בדקה ה-65 זעם המאמן אוסקר גרסיה על השופט לירן ליאני, שלטענתו היה חייב להעניק לצהובים פנדל נוסף, והורחק ליציע. גרסיה אמר על ליאני: "השופט הזה הוא אחד הטובים בישראל וזה נורמלי שלפעמים הוא טועה".

מהראן ראדי: "זו הייתה חוויה היום. לא פתחנו טוב, עשינו שתי טעויות, אבל חזרנו והעיקר ששימחנו את האוהדים. ב-10 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה התחלנו לשחק פשוט וזה הביא את השינוי. ידענו שהפועל יתעייפו והכושר הגופני שלנו יבוא לידי ביטוי. העיקר הניצחון. אני בטוח שיבואו בעונה הבאה עוד שחקנים שישדרגו אותנו. נצטרך סגל רחב כי נשחק בכמה מפעלים ואני מקווה שתהיה קבוצה ראויה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב חוגג עם ערן זהבי. ברני ארדוב
"חוויה". ראדי חוגג עם זהבי/ברני ארדוב

וינסנט אניימה למעשה ערך את משחקו האחרון בקבוצה העונה, שכן השוער ישוב בהמשך השבוע לצרפת וייעדר מהמשחק מול בני יהודה. "נכון לעכשיו זה המשחק האחרון שלי , כי לא אהיה כאן בשבוע הבא, נראה איך הדברים יתגלגלו לקראת העונה הבאה. אני חוזר לליל, אדבר איתם, אראה מה הם רוצים". אניימה נשאל האם יש סיכוי שלהו שישוב למכבי תל אביב בעונה הבאה, ואמר: "כמובן שהכל אפשרי, אין דבר שהוא לא אפשרי. צריך להיות אופטימיים לקראת העתיד, זה בהחלט תלוי במכבי ולא תלוי בי. יש לי סעיף שחרור די גבוה מהחוזה שלי בליל, הם צריכים לפתור את העניין הזה מול הצרפתים. זה לא יהיה קל, אבל גם ג'ורדי וגם ההנהלה של מכבי יודעים מה צריך לעשות לקראת השנה הבאה".

אניימה נשאל האם מישהו מהנהלת ליל דיבר איתו על העונה הבאה, והשיב: "לא, ממש לא. המדיניות של המועדון הזה היא לא לדבר עם אף שחקן לפני שהעונה הזאת מסתיימת, רק אז הם יישבו עם כל השחקנים שלהם ויחליטו לגבי העונה הבאה. רק אז יגידו לשחקנים אם הם רוצים אותם או לא לעונה הבאה. אני לא יכול להתחמק מהחוזה שלי. זו עובדה. גם אם הם יגידו לי שאני שוער שביעי, לא תהיה לי ברירה אלא להישאר".

על הניצחון הנהדר בדרבי אמר השוער: "תודה לאלוהים, סיימנו את העונה הזאת בצורה טובה. אין דבר יותר מיוחד וטוב מלסיים בצורה כזאת. לצערי החבר הטוב שלי וואליד באדיר הפסיד היום, הוא מסיים את הקריירה שלו ואני רוצה לאחל לו כל טוב ובהצלחה בעתיד. הוא בחור נהדר, אני אוהב אותו מאוד. אני רוצה להגיד לכולם תודה רבה על עונה מדהימה, לשחקנים, לאוהדים, היה מדהים, תודה לכולם שהחזירו לי את הביטחון שאבד לי בשנה שעברה".

וינסנט אניימה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי, אולי עוד תראו אותו בעונה הבאה. אניימה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully