וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואליד באדיר פורש: "היתה לי קריירה אדירה"

אחרי ההפסד בדרבי, קפטן הפועל ת"א הודיע: "זה היה המשחק האחרון שלי בבלומפילד. לא ישנתי שבועיים, אני שלם עם עצמי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי קריירה נפלאה שהחלה אי שם ב-1992, הודיע הערב (שני) אחד הסמלים הגדולים של הפועל תל אביב, וואליד באדיר, על החלטתו לפרוש מכדורגל. עוד קודם לכן, הקפטן היה שותף להפסד שלישי ברציפות בדרבי התל אביבי, הפעם 4:2 אחרי שהאדומים כבר הוליכו 0:2, ואת קריירת המשחק הנהדרת שלו הוא יקווה לסיים בטעם טוב בשבוע הבא, כאשר הפועל תל אביב תפגוש את מכבי חיפה במשחק האחרון שלה לעונת 2012/13.

וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סוגר קריירה מפוארת. באדיר נפרד/ברני ארדוב

"זה המשחק האחרון שלי בבלומפילד", אמר באדיר בראיון מיד בתום המשחק. "היתה לי קריירה מדהימה, אני גאה בעצמי". על המשחק עצמו אמר הקפטן: "פתחנו טוב מאוד, אבל החזרנו אותם למשחק. הם חזרו למשחק, השתלטו עליו וניצחו אותנו. חבל בשביל הקהל המדהים שבא איתנו כל הדרך, אבל זה הכדורגל, צריך להסתכל קדימה".

לאחר מכן אמר: "רציתי לנצח את הדרבי ולסיים ככה, אבל אלה החיים. בשבוע הבא יש לי עוד משחק אחד נגד מכבי חיפה ואז אצא לדרך חדשה. אי אפשר לסכם עכשיו, אנחנו עדיין אחרי משחק, אבל אני גאה במה שעשיתי. אני רוצה להודות לקהל של הפועל תל אביב, אני אוהב את הקהל הזה, זה הקהל מספר אחת. תודה רבה לשחקנים ששיחקתי איתם, למאמנים שאימנו אותי, להנהלה, למשפחה שלי, לכולם" .

"כבר שבועיים אני לא ישן", הוסיף הקפטן האדום. "ישבתי עם המשפחה שלי והחלטתי סופית שזהו - אם אמשיך עם זה לא ארגיש טוב עם עצמי. אני שלם עם עצמי ועם ההחלטה. אני רוצה לנסות לנוח קצת".

באדיר (39) הגיע להפועל תל אביב בקיץ 2005 אחרי שפתח את הקריירה בהפועל פתח תקוה, עבר בווימבלדון האנגלית ובילה חמש שנים במכבי חיפה. במהלך שנותיו במדים האדומים הפך לאחד הסמלים הגדולים ביותר של המועדון, ובעונת 2008/09 אף ירש את יוסי אבוקסיס בתפקיד הקפטן. במאזנו אליפות אחת (2010) וחמישה גביעים (2006, 2007, 2010, 2011). ב-2010 הפך לשחקן הישראלי הראשון שמשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות עם שתי קבוצות שונות, וב-2012 עלה למקום הרביעי בטבלת שיאני ההופעות של הליגה האירופית (לשעבר גביע אופ"א). בנבחרת ישראל רשם הבלם 74 הופעות, בהן הבקיע 12 שערים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עוד דרבי עגום. פרדי דוד/ברני ארדוב

"היו לנו הזדמנויות של דמארי ובן חיים במצב של 1:2, שם הפסדנו את המשחק", קבע פרדי דוד. "במחצית השנייה שיחקנו רע מאוד, נפלנו ממכבי בכל הפרמטרים, אבל אני חושב שבכלים של הפועל תל אביב עשינו סיום ענק לעונה. אנחנו רחוקים ממכבי בעניין אינטנסיביות של המשחק, אני מקווה שבעונה הבאה זה ישתפר מבחינת הפועל. עצם העובדה שסיימנו במקום השלישי הוכיחה שלא נתתי לשמועות על מאמנים אחרים להשפיע. בשורה התחתונה השגנו את המטרה. בסיטואציה הקיימת, מקום שלישי זה הישג גדול עבור הפועל תל אביב". בסיום המשחק, בירידה לחדרי ההלבשה, טל בן חיים היה מאוד כעוס, השתולל ובעט בדלתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully