וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "זו בושה. פשוט בושה איך שנראינו"

תהל אלון

8.5.2013 / 22:55

הבעלים תקף את שחקני קרית שמונה לאחר ההפסד בגמר הגביע: "מי שנראה ככה - לא מגיע לו אירופה". בכר: "זה אכזרי"

ברני ארדוב

אחרי שזכתה בתואר אליפות היסטורי בעונה שעברה, עירוני קרית שמונה קיוותה לסיים את העונה עם גביע המדינה אחרי שהעפילה למשחק הגמר מול הפועל רמת גן, אך האורדונים היו אלו שהניפו את הגביע לאחר ניצחון 2:4 בפנדלים ו-1:1 בתום 120 דקות.

קרית שמונה הייתה זו שעלתה ליתרון מוקדם, לאחר ששמעון אבוחצירא הכניע את איתי ארקין בדקה ה-17. אך רמת גן התעשתה ועומר בוקסנבוים השווה בדקה ה-52, לאחר יציאה לא טובה של דני עמוס. שחקני קרית שמונה לא כיבדו כראוי את טקס חלוקת הגביע ורבים מהם עזבו לפני ההנפה של תמיר בן עמי.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אכזבה עצומה. ברק בכר/ברני ארדוב

הבעלים איזי שרצקי היה עצבני במיוחד בסיום, ותקף את השחקנים: "זו בושה. פשוט בושה איך שנראינו. לקבוצה שנראית ככה לא מגיע לשחק באירופה".

ברק בכר, המאמן המאוכזב של הצפוניים ניסה להסביר את ההפסד: "כדורגל מצד אחד הוא אכזרי, מצד שני הוא מתוק לצד השני. יכולנו להיות גם בצד השני. אין לי טענות. הפסדנו בפנדלים, זה כואב. לא היינו טובים, אבל היינו מספיק טובים כדי לנצח. כנראה שנצטרך לעבוד יותר קשה כדי להשיג תארים. זה לא בא בכזאת קלות".

המאמן הוסיף: "זה היה משחק לפה ולפה. בסוף זה כבר היה עניין של מזל. המזל לא היה לטובתנו. כנראה שצריך לעבוד יותר קשה בדרך לזכות בתואר. היו לנו כבר את כל האופציות העונה, היינו במקום השלישי עם אופציה לאירופה והיינו בגמר הגביע. הכי קל לבוא ולהישבר, יש לנו משחק מול מכבי חיפה על המקום הרביעי. הכל לא עבד היום. מאוד רצינו, אבל לא הלך. הכל הלך לפי התוכניות בפתיחה והבקענו שער מוקדם. אבל אחרי שהבקענו שער הלכנו אחורה וטעינו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא. ברני ארדוב
שמעון אבוחצירא לא מעכל/ברני ארדוב

הבלם שיר צדק אמר: "ברור שמאכזב להפסיד בגמר גביע, בעיקר בפנדלים, אבל אם נסתכל על המשחק אני חושב שלא הבאנו את היכולת שלנו. הקבוצה בכלל לא הייתה קרובה ליכולת הרגילה שלה וזה מאוד מאכזב. בפנדלים, לא משנה איך היית ואיך שיחקת, זה עניין של ריכוז וביטחון וחבל מאוד שנכשלנו בזה".

"עברנו עונה ארוכה ובסופו של דבר נשארנו בלי כלום. אני מאמין שהכול לטובה, מה שצריך לקרות קורה. אני לא אבטל הכול ברגע בגלל שהפסדנו את כל העונה, שיחקנו קרוב ל-60 משחקים, שיחקנו בליגה האירופית, היינו מרחק יריקה מליגת אלופות וברור שזה מסתיים בטעם של אכזבה, אבל אנחנו קבוצה חזקה ומועדון חזק. נרים את הראש ואני מאמין שנמשיך להגיע להישגים ולהיות בצמרת של הכדורגל הישראלי".

שחקן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה עם בנו. ברני ארדוב
אי אפשר להסתיר את הכאב על הפנים. חסארמה עם בנו/ברני ארדוב

עוד מצדק: "לא חושב שזלזלנו ברמת גן. קרה כאן מה שקרה לנו מול מכבי חיפה, שאנחנו קיבלנו גול והשתחררנו. זה בדיוק מה שקרה להם. לא הכנו את עצמנו לתרחיש הזה, שנוביל בדקה מוקדמת ואני חושב ששער שני היה מסיים את הסיפור, אבל ההיסטוריה נכתבה אחרת".

על הקהל הצפוני, שהגיע לנתניה ועודד ללא הפסקה אמר צדק: "אני רוצה להגיד מילה טובה לקהל. מאוד התרגשתי ועוד הרבה שחקנים התרגשו. מאכזב לשלוח אותם כל הדרך הארוכה ככה הביתה ואני מקווה שבעתיד יהיו לנו יחד איתם עוד הרבה רגעים משמחים".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה חוגג עם שחקניו. ברני ארדוב
בפתיחה עוד היה נראה שקרית שמונה הולכת לחגוג. בכר חוגג עם שחקניו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully