וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר לא צפוי להמשיך בנתניה: "המועדון יחסר בליגת העל"

4.5.2013 / 21:03

המאמן אחרי הירידה: "שלם עם ההגעה שלי". מרבית שחקני ההרכב יעזבו, דג'אני ספג קללות ולווה על ידי שוטרים: "יום אבל"

צילום: ברני ארדוב עריכת וידאו: דרור פיקלני

תבוסה 3:0 ביתית להפועל באר שבע במחזור האחרון של הפלייאוף התחתון, הורידה את מכבי נתניה הערב (שבת) לליגה הלאומית אחרי שמונה שנים רצופות בליגת העל. ראובן עטר ושחקניו ידעו שניצחון ישאיר אותם בליגה ושגם תיקו עשוי לעשות את העבודה, אבל ההפסד טרף מבחינתם את הקלפים.

רבים משחקני הקבוצה מיררו בבכי אחרי השריקה האחרונה, כשחלק משחקני הפועל באר שבע ניסו לנחם אותם. המנכ"ל קובי בלדב חיבק בסיום את המאמן ראובן עטר, שנראה שבור. בנתניה לא מתכוונים להתעסק ביממה הקרובה בעונה הבאה, אך ההערכות במועדון הן שעטר לא ימשיך למרות שבהנהלה היו רוצים לראותו על הקווים. כבר עתה ברור שהרבה משחקני הקבוצה יעזבו בקיץ בשל הירידה הצפויה בתקציב. עמרי בן הרוש ועידו לוי אמורים להימכר וגם קובי דג'אני, יוסי שבחון, עומר פרץ, אורי שטרית ואחמד סבע כנראה ימצאו קבוצות חדשות בליגת העל.

פיראס מוגרבי, השחקן שהצטרף מלאנס במהלך העונה, חוזר אוטומטית למועדון הצרפתי ועלי חטיב לא מעוניין לרדת ללאומית. גם במועדון ישמחו להיפטר מהחוזה הכבד של השחקן. החלוץ עידן שריקי שכרטיסו שייך לנתניה, לא צפוי לחזור מאחר והוא רוצה לשחק בליגת העל והדברים נכונים גם לגבי טובארנו פינאס, המושאל להפועל חיפה.

בסיום המשחק 20 אוהדי נתניה קיללו את דג'אני, שנאלץ ללכת בליווי מאבטחים לרכבו. לאחר מכן גם סבע ספג קללות: "מכרת אותנו", קראו לעברו בזעם.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר. ברני ארדוב
עונה שהוא ירצה לשכוח. עטר/ברני ארדוב

המאמן ראובן עטר, שהגיע כשהקבוצה כבר הייתה עמוק בתחתית ולא הצליח להציל אותה מירידה, אמר: "זה כואב. זה לא עניין שלי באופן אישי, אלא אכזבה מזה שמועדון שאני אוהב, מועדון גדול כזה, יורד ליגה. מבחינת המשחק, באר שבע היתה בכמה דרגות יותר טובה מאיתנו והיא ביטלה אותנו. באר שבע קבוצה איכותית וטובה מאיתנו, ושיחקנו לידיים שלהם. מועדון כזה עם קהל ואיצטדיון כזה מאוד יחסר לליגת העל. כולם ראו את הפוטנציאל, ואני מקווה שהקבוצה תדע להרים את עצמה ולהתכונן לעונה הבאה במטרה לחזור לליגת העל".

כשנשאל האם הוא שלם עם ההחלטה שלו להגיע למועדון, אמר עטר: "אני שלם מאוד, כי כשפנו אליי הרגשתי את המצוקה של הקבוצה ורציתי לתת מעצמי. אני יודע שזה לא היה הדבר הכי אידיאלי מבחינתי, אבל ניסיתי לעשות את המקסימום ולצערי זה לא הצליח. אני עוד לא יודע מה התוכניות לעונה הבאה, מוקדם עוד לדבר על זה. זו השנה העשירית שלי פה, וכואב לי שהקבוצה הזו יורדת ליגה. אני לא הסיפור פה, המועדון עצמו הוא הסיפור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
בעונה הבאה בלאומית. אוהדי נתניה מאוכזבים הערב/ברני ארדוב

המנכ"ל קובי בלדב קונן בסיום: "אכזבה, עצב וכאב. ראיתם היום הצגה של קהל מדהים שהצביע ברגליים. זה מראה על הכוח של המועדון הזה, אבל אכזבנו את הקהל ואכזבנו את עצמנו. עשינו טעויות, נצטרך להתעשת, לתקן ולהחזיר את נתניה לליגת העל כמה שיותר מהר".

בלדב הוסיף: "זה לא הזמן לעשות סיכומים, טעינו לאורך כל העונה. שאני אומר כולנו אז זה כולם: הצוות הניהולי, המקצועי. אני לא רוצה להפיל אשמה על אף אחד כרגע. אלו טעויות ששותפות לכולם. אני רוצה רק לקוות שנתעשת ונצא מההלם הזה כמה שיותר מהר כדי להתארגן לעונה הבאה".

המנכ"ל סיכם: "כשאני אומר טעינו אז גם אני טעיתי בקבלת ההחלטות. לא עשינו צעדים שהיינו צריכים לעשות בזמן ושילמנו מחיר יקר כי מכבי נתניה בעידן החדש עם הקהל והמתקנים החדשים לא מתאים שתהיה בלאומית. מכבי נתניה נראתה רע מאוד וזה מסכם את כל מה שהיה העונה. השחקנים עלו עם רגליים כבדות, היו בלחץ וראו את זה עליהם במשחק. היה מתח עצום".

קובי דג'אני שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
הולך הביתה בניסיון לעכל מה קרה. קובי דג'אני/ברני ארדוב

הקפטן קובי דג'אני ביכה את ירידת הליגה: "זה יום עצוב מאוד בשבילנו, אסור שזה יקרה למועדון כמו מכבי נתניה. כל אחד מאיתנו צריך לעשות חשבון נפש. נעשו המון טעויות בדרך, אבל זה לא הזמן והמקום. צריך לחשוב איך מרימים את המועדון הזה בחזרה. אכזבנו, ואכזבנו בגדול. היה עלינו המון לחץ בתקופה האחרונה, אבל אין לי הסבר לאיך שנראינו העונה. אנחנו יכולים להתנצל בפני כל העיר הזאת".

דג'אני המשיך: "זה לא הזמן לחפש אשמים, אני אישית לא יכול להסתכל לאוהדים האלה בעיניים. זה מאוד כואב לי. יש לי חוזה לעונה הבאה, אבל אני לא חושב על זה. המועדון הזה מאוד יקר לי, זה סוג של בית עבורי. אני הולך הביתה כדי לחשוב מה קרה פה. מבחינתי זה יום אבל שהמועדון הזה ירד ליגה. בחיים לא ירדתי ליגה, אני לא מעכל את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully