וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: קובי דג'אני על הכוונת

28.4.2013 / 15:28

קשר מכבי נתניה, ששיחק במדים הזהובים בין 2002 ל-2007, הוא השם החם לקראת העונה הבאה. עתידו של קוסטה לא ברור

one

בני יהודה השיגה אמש (שבת) ניצחון חוץ חשוב ביותר, 0:1 על עירוני קרית שמונה ונשארה חזק מאוד במאבק על הכרטיס לאירופה בעונה הבאה. לזהובים מצפים כעת שלושה משחקים עד לתום העונה, נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב ולאחר מכן מול עירוני רמת השרון והאלופה מכבי תל אביב במחזור הסיום ובהם יוכרע עתידם.

למרות שהעונה טרם הסתיימה, בצוות המקצועי כבר נערכים לקראת השינויים הגדולים שצפויים בסגל בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי השם החם שנמצא כעת על הפרק הוא זה של קשר מכבי נתניה קובי דג'אני, שמסיים את חוזהו בעיר היהלומים ומועמד לחזור לקדנציה נוספת במדים הזהובים, שם החל את הקריירה המקצוענית שלו ושיחק בין 2002 ל-2007.

שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
יחזור למועדון בו שיחק לראשונה בליגה? דג'אני/ברני ארדוב

גם שמותיהם של אושרי רואש מהפועל חיפה ועמיר נוסבאום מרמת השרון נמצאים ברשימת המועמדים לעונה הבאה, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט. החלוץ רן יצחק, שחקנה של הפועל רמת גן שירדה לליגה הלאומית, הוא אופציה נוספת לעונה הבאה.

שלשום הודיע המועדון על החתמתו של הקשר הסנגלי יורו לאמין, שכבש העונה 17 שערים במדי שיראק הארמנית וישחק בבני יהודה בשלוש העונות הבאות. בצוות המקצועי נערכים לעזיבתם של פדרו גלבאן וננאד מרינקוביץ', כאשר גם הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס מסיים חוזה ועתידו לא ברור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully