וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג: ניר ארקין יעזוב, מעמדו של אלי כהן מעורפל

27.4.2013 / 21:14

הבעלים לא צפוי להישאר, מעמדו של המאמן ("רגע קשה, יום עצוב") לא ברור. עומר בוקסנבוים: "לא צריך למות מהירידה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

ערב כואב במיוחד עבר על הפועל רמת גן, אחרי שהמועדון הוותיק ירד שוב לליגה הלאומית הערב (שבת) אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל. האורדונים היו חייבים ניצחון מול הפועל עכו, שני משחקים לסיום העונה, אבל ההפסד 2:1 קבע כי גם ניצחון במחזור האחרון לא יציל אותם. רמת גן הופכת לקבוצה הראשונה העונה שיורדת ליגה, ותנסה להציל משהו מהעונה שלה כשעדיין יש לה את גמר גביע המדינה לפניה.

חדר ההלבשה של רמת גן היה דומם בסיום המשחק. מספר שחקנים מיררו בבכי וגם המאמן אלי כהן שישב עם שחקניו בחדר ההלבשה, נראה בהלם בסיום. "דיכאון גדול, זה יום עצוב למועדון הזה", אמרו בקבוצה. "אם לא ניצחנו במשחק הזה אז כנראה שלא מגיע לנו להישאר בליגה". הבעלים ניר ארקין לא צפוי להישאר במועדון בעונה הבאה. בסביבתו אמרו הערב כי אין שום סיכוי שארקין יישאר. ברמת גן מאמינים כי דווקא העובדה שהקבוצה ירדה ליגה תקל על רוכשים פוטנציאליים לבוא ולרכוש את המועדון. יש לציין שהפועל רמת גן הוא כיום מועדון נקי מחובות ולקבוצה יש גם נכס בדמותו של דויד מנגה, שמכירתו בקיץ צפויה להניב הכנסה של מינימום מיליון דולר. עתידו של המאמן אלי כהן מעורפל בכל הנוגע לעונה הבאה והישארותו תהיה מן הסתם תלויה בזהות הבעלים הבא שירכוש את המועדון.

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
ערב קשה. כהן/אדריאן הרבשטיין

אלי כהן, מאמן הפועל רמת גן היה שבור בסיום ואמר: "רגע לא קל לי, לא קל למועדון. קבוצה כל כך טובה כמו הפועל רמת גן יורדת ליגה פשוט כי זו קבוצה שלא ידעה לתרגם יכולת לתוצאות, זה רגע לא פשוט. צריך להבין שזו קבוצה טכנית שיודעת להניע כדור, ברוב המשחקים שלטנו, יזמנו ותקפנו, אבל על טעויות אנחנו משלמים ביוקר. ירידת ליגה זה משהו שלא קרה לי אף פעם. אלו רגעים בחייו של מאמן, יש רגעים טובים, רגעים פחות טובים וצריך להמשיך הלאה".

על עתידו במועדון אמר כהן: "לא יודע מה קורה איתי עוד שבוע, בטח שלא יודע איפה אאמן עונה הבאה. רציתי לנצח מאוד בשביל הפועל רמת גן, היו לי שנתיים נפלאות בהפועל עכו ואני מאחל להם שיישארו בליגה, אבל זה יום עצוב מאוד עבורי. אני מפרגן לשחקנים שלי, הם עשו את הכל אבל זה לא הלך, צריך להרים את הראש. אני הגעתי למועדון שבקופה היו שבע נקודות, לאורך כל הדרך האמנתי שהקבוצה תישאר בליגה אבל במבחן התוצאה לא עמדנו".

על גמר הגביע שמצפה להם: "הגמר גביע בכלל לא עובר לי בראש. אני צריך את הזמן להתאושש מהירידה ובשבוע הבא נתפנה להתעסק בגביע". על המשך הדרך של רמת גן: "יש את משפחת ארקין שאני מאמין תמשיך לתמוך בקבוצה ומקווה מאוד שהיא תחזור לעמוד על הרגליים".

השוער איתי ארקין, שמשפחתו מנהלת את המועדון, אמר בסיום: "התחושות קשות מאוד. ההרגשה נוראית, הכי גרועה שיכולה להיות בספורט, אכזבנו לא רק את עצמנו אלא המון אנשים. השחקנים מכונסים בעצמם בחדר ההלבשה, כולם מאוכזבים, אין מה להגיד. לא האמנתי שנרד, אפילו עד היום בבוקר. הייתי בטוח שאנחנו יכולים לעשות את זה. אני מאוד אוהב את המועדון הזה ויהיה לי מאוד קשה לעזוב, זאת החלטה קשה מאוד. ירידת ליגה זה אירוע קשה, אבל אני בטוח שהמועדון הזה יחזור לליגת העל ולמה שהוא היה פעם - מועדון חשוב מאוד בכדורגל הישראלי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן מאוכזב. ברני ארדוב
מכוות מוות? רמת גן יורדת ליגה/ברני ארדוב

עומר בוקנסבוים הוסיף: "ההרגשה היא לא טובה, אבל אני רוצה להגיד שאני גאה בחבר'ה. שיחקנו כדורגל טוב כל העונה, יש לנו מאמן אדיר, אנחנו מועדון חזק. לא צריך למות מירידת הליגה הזאת, אפשר להסתכל גם על דברים חיוביים וצריך להרים את המועדון הזה כי הוא חשוב. זה עצוב מאוד, כי אין לנו בית, וחשוב מאוד שהוא ימשיך להתקיים. אני גדלתי כאן, יש משהו שונה במועדון הזה. אנחנו לפני גמר גביע שיכול להמתיק את העונה הזאת, ולעשות היסטוריה. בסופו של דבר זו עונה מאוד עצובה, אבל זו הקבוצה שהכי נהניתי לשחק בה. קשה למועדון הזה להתקיים בחוסר ודאות, הפועל רמת גן בלי המכתש זו לא אותה הפועל רמת גן, אני מאוד מקווה שהמועדון הזה לא יתפרק".

מן העבר השני, בהפועל עכו כצפוי חגגו את הנקודות היקרות: "אנחנו עשינו את העבודה שלנו", אמר המאמן, יובל נעים. "נמשיך לעשות את העבודה שלנו. רצינו לנצח ומאוד לשמוח, אבל עד הסוף זה יהיה מאוד קשה ואני מקווה שבשבוע הבא נגמור את הסיפור. אצל יובל נעים הכל הולך קשה, זה לא חדש. ברור שאחרי הפועל עכו רציתי מאוד שרמת גן יישארו בליגה. יש שם מספיק אנשים טובים שיתעסקו במצב שלהם, אני מקווה שנצליח במשימה שלנו, שמרוב שאנחנו רוצים לגמור אותה, נעשית יותר מטורפת".

מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
מקווה שייגמרו את הסיפור בשבוע הבא. נעים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully