וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד: ”לא הופענו למשחק”. בכר: ”מגיע לאבוחצירא”

מאמן הפועל ת”א ניסה להסביר את המפלה. בקרית שמונה פרגנו לחלוץ שהפציץ רביעייה. חשש לקרע במפשעה אצל הרוש

one

שלושה ימים אחרי שהזיעה במשך 120 דקות בדרך לגמר הגביע, עירוני קרית שמונה לא גילתה כל סימני עייפות והביסה 1:4 את הפועל תל אביב בבלומפילד כדי לפתוח את המאבק על המקום השלישי. האלופה היוצאת צימקה את הפער מהאדומים לשתי נקודות בלבד, כשנהנתה מרביעייה ראשונה בקריירה של שמעון אבוחצירא. רמזי ספורי רק השווה זמנית להפועל תל אביב, שספגה עוד הפסד משפיל בעונה העגומה שלה. אם זה לא מספיק, גם שמעון הרוש נפצע וקיים חשש כי הוא סובל מקרע במשפעה.

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
תבוסה כואבת. פרדי דוד/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד ניסה להסביר את הקריסה של קבוצתו, ואמר: "לא הופענו למשחק, היינו רעים מאוד מהדקה הראשונה. היינו רעים מאוד בכל הפרמטרים. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, לרצות הרבה יותר. היום קרית שמונה רצתה הרבה יותר מאיתנו וזה היה אסור. יש עוד ארבעה משחקים, נעשה את כל המאמצים".

כשנשאל על העונה הבאה, השיב המאמן: "אמרתי לא פעם ולא פעמיים: אני מתעסק אך ורק במובן המקצועי, לנסות לעשות את הפועל תל אביב יותר טובה. כל השאר לא מעניין אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. מגד גוזני
לא משימה אחת אלא שתיים. ברק בכר/מגד גוזני

ברק בכר, שחווה ככל הנראה את השבוע המשמח ביותר שלו כמאמן ראשי, אמר בסיום: "אני יכול לחייך. עשינו ניצחון גדול, אחרי שהשקענו 120 דקות ביום רביעי לבוא ולהיראות ככה זה משהו מדהים. אבל אנחנו עדיין עם שתי נקודות פחות מהפועל תל אביב, יש לנו משימה להשלים והכל פתוח. השחקנים הבינו את חשיבות המשחק היום, ידענו שאם נפסיד לא יהיה לנו סיכוי להגיע לאירופה דרך הליגה, ואנחנו לא רוצים לקחת סיכונים".

בכר לא שכח לפרגן לשמעון אבוחצירא: "מגיע לו. במשחקים האחרונים הוא לא כבש, אבל הוא עבד כל כך קשה, וכשעובדים קשה אז מגיע לשים גולים כאלה".

גיבור הערב עצמו, שמעון אבוחצירא, אמר: "יש לי ילד חדש שנולד לפני חודש, אני רוצה להקדיש לו, לילד הגדול שלי ולאשתי היקרה את הגולים הללו. זו הרביעייה הראשונה שלי בקריירה. היה מאוד חשוב שניצחנו והתקרבנו להפועל, זה הדבר הכי חשוב. צריך להמשיך ככה".

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים, מימין שמעון אבוחצירא. מגד גוזני
גיבור הערב. שמעון אבוחצירא חוגג/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully