וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לנו יש כישרונות, הם עלו עלינו כקבוצה"

18.4.2013 / 9:13

אכזבה במכבי חיפה מההדחה מהגביע, שתגרום להקדמת ההכנות לעונה הבאה בגלל אי ההעפלה לשלב השלישי בליגה האירופית. יואץ המו"מ עם קינן וקטן, בנאדו כעס על שיימן. שחקן: "מה שקרה בדקות האחרונות הוא שיעור טוב לאיך קבוצה לא צריכה להתנהל בדקות של לחץ"

one

15 שנה חיכו במכבי חיפה כדי להניף שוב את גביע המדינה בכדורגל. לאורך כל השבוע דיברו במועדון על ההזדמנות לזכות שוב בתואר, אלא שההדחה אתמול (רביעי) שינתה את התוכניות. ההפסד 2:1 לקרית שמונה מהווה לא רק מכה מוראלית קשה לשחקנים של אריק בנאדו, אלא גם מכה מקצועית שתשנה את ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה.

בעקבות ההדחה הקבוצה תחל את העונה מוקדם מהצפוי, משום שהזוכה בגביע המדינה תעפיל ישירות לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית וחיפה, בהנחה שתסיים במקום השני, תצטרך להיאבק שלב נוסף ולפתוח את העונה כשלושה שבועות קודם לכן. המשמעות היא הקדמת מועד פתיחת האימונים, הקדמת מחנה האימונים ואולי גם התנהלות זריזה יותר בנוגע לשחקני רכש. הבעיה קשורה בעיקר לשחקני הנבחרת הצעירה. אם אחד מהם, אייל גולסה או טאלב טואטחה למשל, יישארו בעונה הבאה – הם יצטרכו להתמודד עם לוח זמנים צפוף ולא ייצאו לחופשה.

דקל קינן אייל גולסה יניב קטן מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
איך הקדמת הלו"ז תפגע בו? גולסה/ברני ארדוב

בחיפה נרשמה אכזבה גדולה מההתנהלות של רוב השחקנים אתמול. אריק בנאדו כעס על שמואל שיימן שלמרות שהרגיש מתיחה בשריר הירך האחורי בחימום טען כי הוא מסוגל לשחק, והוחלף כעבור מספר דקות. שיימן לא ייענש, אבל במועדון הבהירו כי "הוא היה צריך לנהוג יותר באחריות במעמד כזה". שיימן עצמו סיפר לחבריו בקבוצה כי לא חווה בקריירה פציעה לפני משחק ולא היה מודע להשלכות שלה. שחקנים סיפרו אתמול כי המסיכה השפיעה על אדין צוצאליץ' בנגיחה שהובילה לשער השוויון.

אוראל דגני ועודד אלקיים לא הרשימו, ואחד השחקנים ניתח: "אלקיים לא ניצל את ההזדמנות שניתנה לו. דגני לא שיחק בתפקיד שלו ולכן אי אפשר לבוא בטענות, אבל ציפינו למעט יותר לחימה ואגרסיביות, שחקנים שיחקו כאילו מדובר בעוד משחק ליגה, וחבל, כי יכולנו לסיים את העונה עם טעם מתוק. מה שקרה בדקות האחרונות הוא שיעור טוב לאיך קבוצה לא צריכה להתנהל בדקות של לחץ. שחקנים פשוט נפלו מהרגליים ולא רצו".

בחיפה דיווחו כי לא היה כל פגם בהכנות של לפני המשחק. הקבוצה יצאה למלון באזור, שמעה תדרוך טקטי קצר ושחקנים טענו כי לא חשו בלחץ גדול יותר לפני המשחק. "יש לנו הרבה כישרונות כיחידים, אבל קרית שמונה כקבוצה התעלתה עלינו. וזה מה שמנצח משחקים במעמד כזה", סיכמו במועדון. הנשיא יעקב שחר לא שוחח עם השחקנים. הוא עשה את דרכו לחדר ההלבשה והחליט לעזוב מוקדם. בנאדו פנה לשחקנים ואמר להם: "נלחמנו, רצינו, אבל לא היינו מספיק טובים". צוצאליץ' ודינו אנדלובו ספגו צהוב חמישי מול הפועל תל אביב ולא ישחקו במחזור הקרוב מול בני יהודה.

לפני אימון השחרור שקיימה הקבוצה הבוקר, אסף בנאדו את השחקנים ושוחח עימם על ההפסד אתמול. בין היתר אמר המאמן: "אני גאה בכם. חשוב לי לומר שאני אתכם לאורך כל הדרך, אבל אתמול לא היינו טובים ולא הגיע לנו לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אדין צוצאליץ' מכבי חיפה. ברני ארדוב
המסכה הפריעה לו. צוצאליץ'/ברני ארדוב

כעת, ההכנות לעונה הבאה ייכנסו להילוך גבוה יותר. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו להאריך את החוזים של הבלם דקל קינן והקפטן יניב קטן, בכפוף למשא ומתן. קינן, שמירר אתמול בבכי בסיום המשחק, יעזוב רק אם יקבל הצעה חריגה מאירופה, אבל כבר הבהיר לראשי מכבי חיפה שהוא מעוניין להישאר. קטן, כמו קינן, רוצה לסיים את הקריירה במועדון. במ.ס אשדוד מתלבטים מאוד האם להחתים את סטפן שצ'פוביץ', בגלל העלויות הכרוכות ברכישת כרטיסו, ובחיפה יבדקו את האופציה הזאת ממש בקרוב.

אם אלון תורג'מן יעזוב, בנאדו מתכוון להחתים שני חלוצים. במועדון כבר החלו לחפש מחליף, קשר זר, לאייל גולסה. אם אנדריי פיליאבסקי יעזוב, הקבוצה צפויה להחתים קשר וחלוץ זרים ותבדוק אפשרות להחתים את גל כהן מבני יהודה, שמסיים חוזה ונחשב לשחקן חופשי בקיץ. וורסקלה פולטבה, דנייפרופטרובסק, מטאליסט חרקוב ושחטאר דונייצק ימשיכו לעקוב אחר האוקראיני. גם מגן ימני על הפרק, אם כי זאת האופציה האחרונה של המאמן. אם חיפה תחליט להחתים מגן ימני, אלי דסה מבית"ר ירושלים ואלעד גבאי מקרית שמונה על הפרק.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully