וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייריניה: "לפורטוגל יש איכויות גם בלי מוטיניו"

פורטוגל התאמנה ללא קשר פורטו. רונאלדו זכה בפרס שחקן השנה של 'מארקה': "מה שחשוב באמת הוא לזכות בתואר"

חמישה ימים נותרו עד למשחק הגורלי בין נבחרת ישראל לנבחרת פורטוגל, וכמו נבחרת ישראל, שהתכנסה היום לראשונה בשפיים, גם הנבחרת של פאולו בנטו החלה בהכנותיה.

רגע לפני שהצטרף למחנה האימונים של הפורטוגלים באובידוש, כריסטיאנו רונאלדו זכה לרגע של נחת. לכוכב ריאל מדריד הוענק מטעם ה"מארקה" פרס "אלפרדו די סטפנו" לשחקן המצטיין של הליגה הספרדית בעונה שעברה. הכוכב הפורטוגלי קיבל את התואר מדי סטפנו האגדי בכבודו ובעצמו, שאמר לו עם הענקת הפרס: "הוא שחקן נהדר וחבר נהדר לקבוצה. אני מאושר בשבילו על הזכייה בתואר".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
עוד תואר לפני ההגעה לישראל. רונאלדו/AP

כזכור, רונאלדו הצעיד אשתקד את הבלאנקוס לאליפות ה-32 בתולדותיה. העונה ריאל ורונאלדו עצמו ידעו עליות ומורדות, אך לאחרונה הוא שב לכושר שיא והוביל את ריאל לשני ניצחונות ענקים על היריבה המושבעת ברצלונה ולרבע גמר ליגת האלופות על חשבון מנצ'סטר יונייטד. מאז תחילת 2013, מצא את הרשת 21 פעמים, ובסוף השבוע האחרון רשם את השער ה-350 בקריירה מול מאיורקה.

"זה כבוד גדול לקבל את הפרס מידיו של אלפרדו די סטפנו. אני רוצה להודות לכולם", אמר רונאלדו לאחר קבלת הפרס. "באופן אישי, הדברים עובדים לי היטב. אבל מה שחשוב הוא לזכות בתואר חשוב עם ריאל מדריד. זו המטרה הראשונה שלי כרגע. עוד הרבה עומד על הכף בעונה הזאת. יש לנו את גמר גביע המלך, ועשינו צעד חשוב בליגת האלופות. גם הליגה קשה, אבל אנחנו חייבים להילחם עד הסוף".

ז'ואאו מוטיניו, פורטו. רויטרס
עד כמה החיסרון שלו ישפיע? מוטיניו/רויטרס

וייריניה, קשרה של וולפסבורג שקיבל זימון בכורה למדים הלאומיים בגיל 26, אמר: "אני מרוצה לייצג את המדינה שלי, ואני מקווה לעזור לנבחרת לנצח את שני המשחקים מול ישראל ואזרבייג'אן. מבחינה אישית אני צריך רק לעבוד קשה כדי להמשיך ולהרוויח את האמון של המאמן כדי להילקח בחשבון גם לזימונים הבאים". על היעדרותו האפשרית של ז'ואאו מוטיניו אמר וייריניה: "לנבחרת הזו יש את האיכויות כדי להתגבר גם על ההיעדרות הזו".

פציעה נוספת שמטרידה את המחנה הפורטוגלי היא זו של בטו, השוער שסובל מכאבי גרון ולא התאמן הערב. בינתיים עיבה בנטו את הסגל כשזימן את ויטורינו אנטונס, מגינה השמאלי של מלאגה.

כמו ישראל, פורטוגל השיגה שבע נקודות מארבעת משחקי הפתיחה של הבית ועבורם שני משחקי החוץ הקרובים מוגדרים כקריטיים במאבק על הכרטיס למונדיאל. את המשחק באצטדיון רמת גן (שישי הבא, 14:45) ינהל השופט הצרפתי סטפן לאנוי (43). מדובר בשופט בכיר שניהל בקיץ את משחק חצי גמר יורו 2012 בין איטליה לגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully