וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: רק 3,000 כרטיסים נמכרו לקראת מכבי חיפה

12.3.2013 / 11:23

בבירה מקווים לשינוי בקצב המכירה למשחק הגביע, אך חוששים שרק 7,000 אוהדים יגיעו. ניסיון לתווך בין גאידמק למתנגדיו

one

אחרי המפלה שנחלו בליגה מול מכבי תל אביב, בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה מחר (רביעי) בטדי אך ברקע החשש הגדול של המועדון הוא מקרחות רבות ביציעי אוהדי הקבוצה, המזרחי והמערבי. עד עתה נמכרו לאוהדי בית"ר קצת פחות מ-3,000 כרטיסים ובמועדון מעריכים בשלב זה כי לא יותר מ-7,000 אוהדי בית"ר יגיעו למשחק כדי לתמוך בקבוצה.

בבית"ר אמרו: "זה לא סוד הבלגן עם הקהל אבל היה צפי שבגביע יהיה שינוי של הרבה אוהדים שלא תומכים במחאה וגם כאלה שישימו הכל בצד וזה לא נראה ככה. יחד עם התוצאות של הקבוצה, אנשים בלי חשק לבוא לכל האווירה הזאת ונשארים בבית. אם באמת יציעי בית"ר יהיו חצי ריקים מחר זאת נקודת שבר אבל אולי ניצחון ועלייה לחצי הגמר יתנו לאוהדים קצת חשק למצוא פתרונות למצב ולאחד כוחות".

גם שחקנים בקבוצה הוסיפו ואמרו: "יגידו שאנחנו מתבכיינים וצריכים להצליח בלי קהל והכל נכון, אבל טדי בלי אוהדי בית"ר זה לא טדי ולא בית. אנחנו חייבים את האוהדים מאחורינו במשחק הזה, זאת הזדמנות להציל את כל העונה הזאת ואת כל התקופה המגעילה שאנחנו עוברים בחודשיים האחרונים".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ידירו רגליהם מטדי? אוהדי בית"ר מוחים בבלומפילד/ברני ארדוב

על אף קצב המכירה הנמוך והעובדה כי היציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי לא ייפתחו, בית"ר לא מתכוונים לתת למכבי חיפה כרטיסים מעבר למה שהוקצה להם, כ-3,500 ביציע הצפון מרכזי. יחד עם זאת, במידה ואוהדי חיפה יסיימו את המכסה עוד היום, ייתכן כי ראשי המועדון יפעילו לחץ על הנהלת בית"ר לשחרר להם כמות נוספת של 1,800 כרטיסים ובשל מערכת היחסים בין המועדונים והסיוע של חיפה לאורך השנים לבית"ר ייתכנו שינויים.

אנשיו של ארקדי גאידמק חוששים כי המחאה ההולכת וגוברת נגדו, תגרום לבעלים לקבל החלטות קיצוניות בנוגע להמשך ההתקשרות עם המועדון אך בשלב זה מנסים להרגיע אותו ולהסביר לו כי המחאה תחלוף והדברים יירגעו בהמשך הדרך. יחד עם זאת, גאידמק עשוי לצאת בהצהרה בלתי מתפשרת על המשך התמיכה במועדון וייתכן שאף יגיע לארץ ויקיים מסיבת עיתונאים ביחד עם ראש העיר ניר ברקת וגורם נוסף שיתרום סכום כסף למועדון.

היום נודע שמי שינסה לתווך בין הבעלים של בית"ר לאוהדים הוא חיים אלדר, יועץ התקשורת ואוהד הקבוצה. יחד עם זאת, אוהדי הקבוצה הוציאו הודעה בה נכתב בין היתר:

"לא נשב עם נציגו של האיש, אלא אם כן (וזאת התנייה להדברות בלבד!! ללא הבטחות):

1. ההרחקות יבוטלו
2. תביעות נגד האוהדים יבוטלו. לא יידחו, אלא יבוטלו ללא תנאים מוקדמים.
3. התחייבות לא לתבוע באופן אישי אוהדים.

בנוסף לאחר שיעמדו בתנאים אלו:

נשב למשא ומתן שהמטרה היא סיום תפקידו של איציק קורנפיין ומסירת הקבוצה לבעלים אחרים. למדנו מטעויות העבר ולא יישתיקו אותנו עד שנגיע למטרת העל-ארקדי ואיציק הביתה".

בסביבתו של גאידמק אמרו אתמול: "שארקדי עצבני ונפגע ממשהו צריך לתת לו להירגע ואחרי זה הוא יודע לשים הכל בצד ולהישאר נחוש בדרך שלו. מה יהיה הלאה? צריך לראות, הוא לא בא להישאר בבית"ר בכוח, הוא רוצה להישאר כדי לעזור ולא כדי לפגוע. אם אלה שלא רוצים אותו יכולים למצוא פתרונות הם מוזמנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אבי ריקן, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יפתח מול חיפה. אבי ריקן/קובי אליהו

היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. המאמן אלי כהן צפוי לתרגל היום את ההרכב כאשר ההערכה היא כי חיים מגרלשווילי יחזור לעמדת המגן השמאלי, אם כי עדיין ישנה אפשרות שאופיר קריאף יפתח בעמדה זאת. אבי ריקן וקובי מויאל יחזרו להרכב, כאשר עמית בן שושן וזאור סאדייב ישחקו בהתקפה.

עמותת האוהדים שלחה מכתב חזרה לעורך הדין של גאידמק בו הבהירה כי היא תעמוד בהסכם בין הצדדים עד ל-31 לאוגוסט ותשמור לעצמה את האופציה לנסות ולהביא רוכש. במצב כזה גאידמק לא צפוי לוותר לעמותה על 600 אלף ש"ח אותם היא צריכה להשלים ובמידה ולא תשלים זאת עד ה-31 לאוגוסט תסיים דרכה בדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully